Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
+21
Toet
Jeanette
Sarah1985
Mint
TukTuk
Le Chat Noir
Susan
Lejow
Rovine
loura
Liz
Snoopy
Esperanza
lieke89
TGR
Herfstblaadjes
Tinus
Marin
Bubbelicious
Antibes
Clapperdie
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Valerio en Dennis eten stukje vlees van elkaar
Joy_ schreef:Maura schreef:Een stuk dij van mevrouw Tokkie. Jammie!
Waarom Mevrouw Tokkie?
Je zei net dat je liever niet wilde weten van wie je het vlees at. Waarop ik moest denken aan vlees van Mevrouw Tokkie. Wellicht met een grote rand met vet en dan te weten dat ze maar één keer per week douchen. En al het andere dat ooit op televisie te zien was. Nee, dan kun je ook maar beter niet weten van wie je het stukje vlees hebt gehad.
Gast- Gast
Joy_ schreef:lieke89 schreef:Herfstblaadjes schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vraag me vaak wel af hoe mensenvlees smaakt en zou ook nog wel in staat zijn om zoiets te doen Niet voor de sensatie, maar puur uit nieuwsgierigheid.
Daar zou ik ook heel nieuwsgierig naar zijn. bovendien als die kerels geheel vrijwillig onder het mes gaan hiervoor, vind ik het prima dat zij dat doen. het is nou niet bepaald een soort kanibalisme waarbij mensen dood gaan en geheel opgegeten worden.
+1. Ik zou het denk ik ook nog wel proeven, maar puur uit nieuwsgierigheid. Ik weet alleen niet of ik liever degene zou willen kennen of niet
Misschien van jezelf? Alleen een beetje zonde van het litteken dan.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Maura schreef:Joy_ schreef:Maura schreef:Een stuk dij van mevrouw Tokkie. Jammie!
Waarom Mevrouw Tokkie?
Je zei net dat je liever niet wilde weten van wie je het vlees at. Waarop ik moest denken aan vlees van Mevrouw Tokkie. Wellicht met een grote rand met vet en dan te weten dat ze maar één keer per week douchen. En al het andere dat ooit op televisie te zien was. Nee, dan kun je ook maar beter niet weten van wie je het stukje vlees hebt gehad.
Hahaha oh zo. Euh nee, sowieso wel eerst even douchen graag en desinfecteren En ontharen!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Maura schreef:Joy_ schreef:Maura schreef:Een stuk dij van mevrouw Tokkie. Jammie!
Waarom Mevrouw Tokkie?
Hahaha oh zo. Euh nee, sowieso wel eerst even douchen graag en desinfecteren En ontharen!
Zo bedoelde ik het dus ook, inderdaad.
Gast- Gast
Vlees gemarineerd in bodylotion tegen cellulitis.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Vlees gemarineerd in bodylotion tegen cellulitis.
Jammer, die putjes nemen misschien extra goed jus op.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ìs het allemaal wel echt waar? Is het niet weer een stunt a la de donorshow?
Gast- Gast
Daar moest ik ook aan denken.Stofzuiger schreef:Ìs het allemaal wel echt waar? Is het niet weer een stunt a la de donorshow?
Verder moeten ze het ook zelf weten, zolang ik het maar niet hoef te eten. Ik vind het ook wel een beetje triest dat ze dit voor de kijkcijfers doen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Stofzuiger schreef:Ìs het allemaal wel echt waar? Is het niet weer een stunt a la de donorshow?
Dat wordt ook al in de media gesuggereerd, maar ze hebben de littekens laten zien op camera bij rtl, dus kans is groot dat het wel echt is.
Ik snap alle ophef eigenlijk niet zo. Het gaat maarom een klein stukje en er is niemand voor dood gegaan oid.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Littekens zijn makkelijk na te maken natuurlijk.
Ach, ik weet het ook niet, zal er ook geen minuut van wakker liggen, of het nou wel waar is of niet waar is.
Ach, ik weet het ook niet, zal er ook geen minuut van wakker liggen, of het nou wel waar is of niet waar is.
Gast- Gast
Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dan kom ik alleen maar tot hele gruwelijke vergelijkenissen, Antibes.
Gast- Gast
Ik kan me er niet druk om maken.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Of tegen overgewicht, misschien bevat mensenvlees weinig calorieen?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Of tegen de bio-industrie!
Antibes- Ratel
Dat zou nog weleens kunnen!Antibes schreef:Stofzuiger schreef:Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Of tegen de bio-industrie!
Gast- Gast
dennis en valerio hebben een nieuw programma op BNN: Proefkonijnen en in dit programma gaan ze dus allemaal dingen testen en uitproberen net zoals; Kan een blinde in deze tijd niet gewoon zelf autorijden. En vanavond gaan ze testen hoe mensenvlees smaakt omdat ze hier allebei erg nieuwsgierig naar waren.
Gast- Gast
Kan mij niet echt boeien.. Ze doen het niet om te shockeren maar uit nieuwsgierigheid en daar nou zoveel ophef over is, dat is alleen maar goed voor de kijkcijfers
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen.. Alsof de mens heilig is ofzo. We eten toch ook koe? Het blijkt hetzelfde te smaken trouwens zag ik in een voorstukje
Ik snap niet dat mensen zo moeilijk doen.. Alsof de mens heilig is ofzo. We eten toch ook koe? Het blijkt hetzelfde te smaken trouwens zag ik in een voorstukje
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, tuurlijk, want sinds wanneer shockeert BNN nou?
Antibes- Ratel
Stofzuiger schreef:Misschien voor afwisselend eten?Antibes schreef:Was ook mijn eerste ingeving, van zou het geen stunt zijn. Maar ik kan niet echt een onderliggende reden vinden om aandacht te vragen voor kannibalisme.. Ik bedoel, het doel van de nationale donorshow was duidelijk, maar hier kan ik geen doel bij bedenken.
Het schijnt wel alle voedingsstoffen in de juiste verhoudingen te bevatten.
Ik ben er altijd wel heel nieuwsgierig naar geweest maar nu het zo "dichtbij" en tastbaar wordt gruwel ik er stiekem een beetje van.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Antibes schreef:Haha, tuurlijk, want sinds wanneer shockeert BNN nou?
Mij shockeren ze niet zo snel hoor
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Kannibalisme BNN-presentatoren is nep (Bijgewerkt vandaag, 16:55)
vandaag, 21:40 NED3.
Het plan van BNN-presentatoren Dennis Storm en Valerio Zeno om een stuk uit elkaars bil op te eten, blijkt een stunt. De twee verzonnen de actie om aandacht te vragen voor orgaandonatie.
De aangekondigde actie maakte veel los in binnen- én buitenland. In media over de hele wereld werd walging uitgesproken over het idee om een stukje vlees van elkaar op te eten 'onder het genot van een glaasje wijn'. Ook op Hyves ontaardde het in verwoede discussies over waar de grens op tv ligt. De meerderheid kon het idee absoluut niet waarderen, maar nog opvallend veel Hyvers vonden het goede tv
vandaag, 21:40 NED3.
Het plan van BNN-presentatoren Dennis Storm en Valerio Zeno om een stuk uit elkaars bil op te eten, blijkt een stunt. De twee verzonnen de actie om aandacht te vragen voor orgaandonatie.
De aangekondigde actie maakte veel los in binnen- én buitenland. In media over de hele wereld werd walging uitgesproken over het idee om een stukje vlees van elkaar op te eten 'onder het genot van een glaasje wijn'. Ook op Hyves ontaardde het in verwoede discussies over waar de grens op tv ligt. De meerderheid kon het idee absoluut niet waarderen, maar nog opvallend veel Hyvers vonden het goede tv
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het zal mij echt een biet zijn, ze doen maar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Goh, verrassend..
Antibes- Ratel
jammer! Was wel benieuwd haha