DagCafé
+18
Stuiterbal
Evalynn
silly-one
Merai
Lejow
_Lacey_
Chocolate Cookie
ExpressoB
Blond
Ibbeltje
Lotus
Alex
Pompoen
Suus
Rush
VeryCherry
Toet
Erin
22 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Uhu, ze deed gewoon zooo overdreven en aandachttrekkerig, bah! Maar ik ben heel blij dat ik zo'n mooie roos heb kunnen vinden ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja Wehkamp kijk ik nu op en heb ook nog een leuke jurk gevonden in de sale, ben benieuwd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
hmm daar hou ik ook niet van nee ...
Mag ik ook even klagen, hoor gisteren van m`n mams dat m`n schoonmoeder alweer tegen een collega (of meerdere weet ik niet) heeft verteld dat ik zwanger ben we hebben nog gezegd we willen niet dat je het tegen iemand zegt omdat het nog zo pril is pffff. `(m`n mams en schoonmoeder zitten samen op cursus want ze werken bij dezelfde organisatie maar op een andere locatie)
Mag ik ook even klagen, hoor gisteren van m`n mams dat m`n schoonmoeder alweer tegen een collega (of meerdere weet ik niet) heeft verteld dat ik zwanger ben we hebben nog gezegd we willen niet dat je het tegen iemand zegt omdat het nog zo pril is pffff. `(m`n mams en schoonmoeder zitten samen op cursus want ze werken bij dezelfde organisatie maar op een andere locatie)
Gast- Gast
Dat is wel heel erg flauw Lily, ga je er nog wat van zeggen?
ja dat weet ik niet maar ik vind het niet netjes vooral omdat we nog gezegd hebben dat ze het nog voor zich moesten houden. En als het haar eerste kleinkind was had ik nog zoiets van oke maar dit is nr 3/4 (maar net hoe je het ziet) Had het al tegen J gezegd maar hij heeft zoiets van ja ik weet niet hoe het gegaan is.
Gast- Gast
Een jurk van 95cm, maar het is wel gebreid achtig, dus ik hoop dat ik het een beetje kan 'poffen' hier en daar. En anders is het jammer, dan heb ik nog wel een kerstig rokje.
Rush- Lady Post-a-lot
Als jullie duidelijk gezegd hebben dat jullie willen dat het nog niet bekend wordt heeft zij geen recht om het tegen collega's/vriendinnen/de kerstman of wie dan ook te vertellen. Of het nou om het eerste, tweede, derde of zesendertigste kleinkind gaat.
Inderdaad. Ik ben bang dat ik kwaad zou worden.VeryCherry schreef:Als jullie duidelijk gezegd hebben dat jullie willen dat het nog niet bekend wordt heeft zij geen recht om het tegen collega's/vriendinnen/de kerstman of wie dan ook te vertellen. Of het nou om het eerste, tweede, derde of zesendertigste kleinkind gaat.
Rush- Lady Post-a-lot
nee maar dadelijk heeft ze het tegen allerlei mensen verteld en dan zul je zien dat het misgaat (gaan we niet vanuit maar het kan wel) Daarom wilden wij dat ze het nog voor zich houden. Ik bedoel ben nog maar over de 6 weken.
Gast- Gast
Daarom, het is nog maar zo pril. Niet voor niks houden veel mensen de 12-weken grens aan.
Dat weet je schoonmoeder ook wel, dus kan ze best haar mond houden.
Dat weet je schoonmoeder ook wel, dus kan ze best haar mond houden.
en als ze het al tegen een collega verteld heeft heeft ze het misschien ook al tegen m`n schoonzusje verteld terwijl wij net zo`n leuke manier hadden om het tegen ze te vertellen komend weekend. Pffff sorry moet ff stoom afblazen haha. Tegen zulke dingen kan ik gewoon niet tegen.
Gast- Gast
Meis, je staat echt volkomen in je recht en ik zou het in ieder geval aankaarten.
Hoe willen jullie het je schoonzusje vertellen?
Hoe willen jullie het je schoonzusje vertellen?
Ze is 31dec uitgerekent en we hebben een rompertje gehaald en daar ga ik een tekst op drukken: Vanaf augustus ben ik niet meer de kleinste.
Gast- Gast
Oh wow, wat een geweldig leuk idee
Kan je haar niet bellen Lily?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja je schoonmoeder, dat ze het niet tegen je schoonzusje moet zeggen.Lily schreef:m`n schoonmoeder of wie?
Rush- Lady Post-a-lot
nou als ze het wil vertellen heeft ze dat vast al gedaan. m`n schoonmoeder en zus zijn 2 handen op 1 buik want de opvoeding van T doen ze nu ook al met 4en ipv 2en
Gast- Gast
Dat zou echt heel jammer zijn Lily
O Lily, het zou echt jammer zijn als ze dat tegen je schoonzus vertelt heeft en ik zou echt kwaad zijn.
Gast- Gast
Ja ik ook!Zelda schreef:O Lily, het zou echt jammer zijn als ze dat tegen je schoonzus vertelt heeft en ik zou echt kwaad zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
ik twijfel nog of ik er komend weekend iets van ga zeggen en nog even overleggen met J. Maar hij heeft denk ik zoiets van laat maar.
Gast- Gast
Maar het gaat niet alleen om hem, alleen omdat het zij moeder is. Het is jullie baby en als jij nog niet wil dat het vertelt wordt aan je schoonzus, is dat jouw goed recht.
Gast- Gast
nee bedoelde eigenlijk m`n schoonmoeder heeft al tegen een collega verteld dat ze weer oma wordt en dat terwijl wij duidelijk hebben gezegd dat ze het nog voor zich moesten houden omdat het nog zo pril is.
Gast- Gast
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: