fonteintje in toilet??
+24
Highway
rapa nui
Flip Fluitketel
MissD
blondje1313
Star007
Theeleut
TukTuk
Sarah1985
flower
ilse3
nina
Angela_1986
Minx
Caresses
Ibbeltje
Jade
Davinia
Woezies
Koffieleut
Suus
Rush
Tsjip
mama van Mila
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: fonteintje in toilet??
blondje1313 schreef:+1Star007 schreef:Ik vind dat dit op een toilet hoort. Net zoals een vuilnisbakje om tampons e.d. in weg te gooien, dat is altijd zo ongemakkelijk naar de keuken lopen met een pakketje ', als je bij anderen bent.
+1 en vind het hygienischer.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:blondje1313 schreef:+1Star007 schreef:Ik vind dat dit op een toilet hoort. Net zoals een vuilnisbakje om tampons e.d. in weg te gooien, dat is altijd zo ongemakkelijk naar de keuken lopen met een pakketje ', als je bij anderen bent.
+1 en vind het hygienischer.
Vooral dat laatste, je bezoek zal maar een tampon moeten wisselen oid, dan zou ik het zelf wel prettig vinden om meteen mijn handen te kunnen wassen en niet eerst allerlei deurkukken te moeten aanpakken met die handen voordat ik mijn handen kan wassen. Uiteraard natuurlijk hetzelfde na een gewoon toiletbezoek.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Mijn ouders hebben het weggehaald na de verbouwing van het toilet, ook omdat ze het idee kregen dat het niet vaak gebruikt werd. Bovendien hebben ze nu wel wat meer ruimte.
Wij hebben er zelf nog wel 1 en als we het toilet gaan verbouwen komt er weer een wasbakje terug. Hij hangt bij ons in een hoekje dus extra ruimte heb je ook niet als je het weg laat.
Ik vind het toch wel fijn als je je handen meteen kunt wassen. De keuken is bij ons ook naast het toilet en ik betrapte mijn broer er een keer op dat hij naar de keuken lie om zijn handen te wassen (hij woont nog thuis en is dit gewend).
Toen zei ik nog: we hebben in de wc ook een kraantje hoor.
Was hem nooit opgevallen ...
Wij hebben er zelf nog wel 1 en als we het toilet gaan verbouwen komt er weer een wasbakje terug. Hij hangt bij ons in een hoekje dus extra ruimte heb je ook niet als je het weg laat.
Ik vind het toch wel fijn als je je handen meteen kunt wassen. De keuken is bij ons ook naast het toilet en ik betrapte mijn broer er een keer op dat hij naar de keuken lie om zijn handen te wassen (hij woont nog thuis en is dit gewend).
Toen zei ik nog: we hebben in de wc ook een kraantje hoor.
Was hem nooit opgevallen ...
Gast- Gast
Mijn broer heeft het ook niet in zijn toilet en dat vind ik echt super vervelend. Zeker als je net een schone tampon in hebt gedaan.. dan wil je je handen toch wel even wassen en niet eerst met zo'n bebloede vinger richting de keuken lopen (om het maar even plastisch uit te drukken)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben er wel een maar ik gebruik 'm zelf eigenlijk nauwelijks. Maar inderdaad, voor het bezoek vind ik het wel zo prettig.
Gast- Gast
Highway schreef:Mijn broer heeft het ook niet in zijn toilet en dat vind ik echt super vervelend. Zeker als je net een schone tampon in hebt gedaan.. dan wil je je handen toch wel even wassen en niet eerst met zo'n bebloede vinger richting de keuken lopen (om het maar even plastisch uit te drukken)
Haha, die is wel heel beeldend toegelicht!
Ik vind het ook niet fris. Je hebt alles wat je tussen wcpot (deuren etc.) al lekker ingesmeerd voor je in de keuken staat. Ik zou een fonteintje zeker missen! Nu heb ik alleen een badkamer, maar bij mij ouders hebben we hem ook inderdaad in een hoekje van het toilet, kost nagenoeg geen ruimte.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wij gebruikten hem nooit en hebben er dus daarom geen in ons nieuwe huis laten zetten. Handen wassen met koud water is idd niet fijn.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Thx voor alle reacties, We gaan waarschjnlijk tch maar voor een fonteintje, nu een leuke gezien in het andere toppic, met een kastje eronder!
Ideaal, extra wc rol, tampons wc eend.
Nu achter zien te komen waar tie vandaan komt...
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
mama van Mila schreef:Thx voor alle reacties, We gaan waarschjnlijk tch maar voor een fonteintje, nu een leuke gezien in het andere toppic, met een kastje eronder!
Ik zal hier even reageren;) Wij hebben hem van een sanitairwinkel ergens in een gehucht. Bij praxis hebben ze ook zoiets, alleen daar kan de kraan alleen rechts en wij wilden hem links.
Deze, of:
Als je googled op toiletmeubel vind je genoeg denk ik.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik vind het toch wel handig om een fonteintje op het toilet te hebben. Niet voor mezelf, ik loop naar de keuken, maar wel voor gasten. Ik merk iig dat het door anderen wel gebruikt wordt.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: