Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips en adviezen gevraagd!!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Koetjeboe wo 10 aug 2011 - 9:04

Mijn zoontje zit al een paar dagen/avonden met de voeding de 'klooien'. De ochtendfles gaat er zo goed als zonder moeite in. Fruit gaat ook prima, net als het brood. De middagfles slaat ie steeds weg, het avondeten eet ie dan weer wel en de laatste fles (papfles) wil hij ook niet. Het is inmiddels al 22:00 uur en meneer vertikt het gewoon om te slapen, en hij heeft zijn 2 flessen dus ook niet gehad. Gisteravond (en eergisteren) net zo.. Iemand nog een tip? Heb het gevoel dat ie te weinig voeding(stoffen) binnen krijgt. Hij blijft ook maar steeds aan het jengelen en zodra ik hem in zijn bedje leg schreeuwt ie het uit. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Raak zelf ook behoorlijk gefrustreerd en vermoeid zo.. Alle tips en adviezen zijn welkom!

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:06

Hoe oud is je kindje ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Koetjeboe wo 10 aug 2011 - 9:07

Hij is 10 maanden.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:09

Oké, dus hij drinkt zijn middag en zijn avond fles niet meer ? Met melk neem ik aan ? Hoeveel melk krijgt hij nu per dag binnen ? Als hij verder gewoon goed eet, zoals fruit/groentje/brood e.d heeft hij daar waarschijnlijk genoeg aan. Vanaf 1 jaar hebben ze ook niet zoveel melkproducten meer nodig. Drinkt hij verder wel water of sap ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Koetjeboe wo 10 aug 2011 - 9:13

Hij krijgt 180 cc + 6 schepjes melkpoeder en 3 schepjes bambix groeiontbijt (dus ruim 200 cc). Fruit voldoende, groene thee tussendoor, of gewoon water. Andere sappen ofzo lust ie niet. Groentehap is ongeveer 200 gram wat ie binnen krijgt. En verder af en toe een soepstengel of broodkorstje ofzo.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 9:17

Dan denk ik dat hij zeker voldoende voedingsstoffen binnen krijgt, dat hij nu zelf aangeeft geen behoefte meer te hebben aan zijn laatste voeding. Voor het jaar gaat deze voeding er vanaf. Mijn kinderen waren beide 9 maanden toen ze de laatste voeding om 19.30 kregen, en dan naar bed. O ja en die voeding was dan gewoon een beetje melf, iets van 60cc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Koetjeboe wo 10 aug 2011 - 9:23

Oke, dat stelt me weer een beetje gerust smile. Mijn zoon kreeg tot een paar dagen geleden ook rond 19:30/20:00 uur de laatste fles (200 cc papfles) en ging dan ook meteen naar bed en sliep vrijwel direct. Nu is het echt drama. Het zelfde met slapen. Hij zit nu nog te spelen op zijn boxkleed.. Is gewoon niet moe te krijgen.. Ben straks al een stuk wezen wandelen in de hoop dat ie in slaap zou vallen, maar ho maar, gewoon lekker wakker blijven. Ben zelf ook erg moe, zou het liefste nu naar bed gaan, maar zoonlief denkt er anders over..

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Koetjeboe wo 10 aug 2011 - 9:32

Oja, hij heeft nu ook weer doorkomende tandjes, dus misschien dat dat ook nog invloed kan hebben op zijn eet/slaapritme?

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Flip Fluitketel wo 10 aug 2011 - 10:35

Koetjeboe schreef:Oja, hij heeft nu ook weer doorkomende tandjes, dus misschien dat dat ook nog invloed kan hebben op zijn eet/slaapritme?

Ik denk dat dat ook best eens zou kunnen. Mijn dochter heeft hier op dit moment ook heel erg last van haar tandjes en merkt dit zeer zeker aan haar slaap/eetpatroon.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 18:36

Die tandjes kunnen best de reden zijn.

En misschien dat er een fles vanaf kan.
Mijn dochter dronk ook vaak meerdere flessen slecht terwijl als er 1 fles af ging, ze weer gewoon begon te drinken.

Je zou de middagfles er af kunnen laten en misshcien dat hij dan de avondfles voor het slapen wel weer wil drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips en adviezen gevraagd!!! Empty Re: Tips en adviezen gevraagd!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum