Verschil jongens / meisje
+3
loesje
Theeleut
woezel
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verschil jongens / meisje
In het begin merkte ik nog geen verschil maar nu.
Jeetje wat kan E gillen echt het gaat door merg en been. De jongens kunnen er ook wel wat van, maar toch anders.
Voor de andere mama's met jongen(s) en meisje(s) ben wel benieuwd wat jullie voor verschil zien.
Jeetje wat kan E gillen echt het gaat door merg en been. De jongens kunnen er ook wel wat van, maar toch anders.
Voor de andere mama's met jongen(s) en meisje(s) ben wel benieuwd wat jullie voor verschil zien.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Re: Verschil jongens / meisje
Hier is dat precies andersom! Zoon heeft echt een eigen wil, als het niet naar zijn zin gaat laat hij dat meteen merken. Dochter was een hele makkelijke baby, hij ook wel, maar zij nóg makkelijker. Nu gilt ze ook hard nu ze ouder is, wel enthousiast gillen, tis geen huilerd gelukkig.
Ps: hoe gaat het met je vernieuwde ritme?
Ps: hoe gaat het met je vernieuwde ritme?
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
als ik zo om me heen hoor slapen meisjes beter dan jongens. A is vaak al om 6.00 wakker en hier in de buurt slapen meerdere meiden van zijn leeftijd tot 8.00 uit
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook een jongen en een meisje, en dochter is ooit al echt een dramaqueen incl hoog gilletje. Verder is er wel verschil maar net andersom. Zoon is echt een held op sokken, en dochter is een rauwdauwer, klimt overal op en hoe wilder hoe beter.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
leuk om te zien he woezel??
Hier zijn het beide kinderen met een erg sterke eigen wil. Als ze iets bedacht hebben is het niet meer uit hun hoofd te praten en nu J groter wordt is het soms echt hard tegen hard.
Maar J is wel een echte meid. Gooit zich gillend om de grond als het niet gaat hoe ze wilt en is een echte haaibaai. N wordt ook wel boos, maar is meer van het huilen en bokken. J werpt zich op de grond of in mijn armen en kan er soms echt een show van maken.
Qua slapen, N was het eerste jaar een vreselijke slaper maar nu slaapt hij al een tijd van 19 tot 7 uur. J komt voor voedingen om 23:00 1:30 en 5:00 (slaapt verder wel meteen door) en is 6:00 eigenlijk wel uitgeslapen.
Hier zijn het beide kinderen met een erg sterke eigen wil. Als ze iets bedacht hebben is het niet meer uit hun hoofd te praten en nu J groter wordt is het soms echt hard tegen hard.
Maar J is wel een echte meid. Gooit zich gillend om de grond als het niet gaat hoe ze wilt en is een echte haaibaai. N wordt ook wel boos, maar is meer van het huilen en bokken. J werpt zich op de grond of in mijn armen en kan er soms echt een show van maken.
Qua slapen, N was het eerste jaar een vreselijke slaper maar nu slaapt hij al een tijd van 19 tot 7 uur. J komt voor voedingen om 23:00 1:30 en 5:00 (slaapt verder wel meteen door) en is 6:00 eigenlijk wel uitgeslapen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
even offtopic, je vroeg in het andere topic over de kaarten van het zandkasteel, er was nog aardig wat plek hoor in het Park. Dus als je ook plannen hebt zijn er vast nog wel kaartjes te krijgen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
T.eun was een makkelijke baby , hij is ook lang redelijk makkelijk gebleven ( anderen vonden hem al snel wat drukker had ik geen last van ) nu is het een regelrechte draak ! Hij heeft altijd al een sterke eigen wil gehad maar tjonge echt lachen gieren brullen.
M.iek ja hahaha wat moet ik daar nu s over zeggen .. ze is bepaald niet gemakkelijk , makkelijk komt niet in haar mini woordenboekje voor..Vanaf het eerste moment ( echt 3 seconde na dr geboorte ) had ze een zeer duidelijke eigen mening WIL MELK WIL MELK EN WEL NU moet ze dan wachten , bedoel hoelang duurt het om een fles te maken ?? Was en is het gillen tot ze overgeeft , en daarna nog een half uur hyperventileren.
Ze MOET haar zin hebben , hebben wat broer heeft , gewoon heb-be-n anders wederom bovenstaande gillen tot ze ervan overgeeft en half uur hyperventileren
Verder zijn ze alle 2 gewoon druk , dat is bij M.iek niet minder omdat e een meisje is ( zeiden toen veel mensen tja T.eun is een jongen )
M.iek ja hahaha wat moet ik daar nu s over zeggen .. ze is bepaald niet gemakkelijk , makkelijk komt niet in haar mini woordenboekje voor..Vanaf het eerste moment ( echt 3 seconde na dr geboorte ) had ze een zeer duidelijke eigen mening WIL MELK WIL MELK EN WEL NU moet ze dan wachten , bedoel hoelang duurt het om een fles te maken ?? Was en is het gillen tot ze overgeeft , en daarna nog een half uur hyperventileren.
Ze MOET haar zin hebben , hebben wat broer heeft , gewoon heb-be-n anders wederom bovenstaande gillen tot ze ervan overgeeft en half uur hyperventileren
Verder zijn ze alle 2 gewoon druk , dat is bij M.iek niet minder omdat e een meisje is ( zeiden toen veel mensen tja T.eun is een jongen )
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Ik ken alleen nog maar t verschil in de buik!
Mijn zoontje was in de buik heel rustig en deze kleine meid kan er wat van, die voel ik continu bewegen en flink ook! (dat beloofd wat! )
Mijn zoontje was in de buik heel rustig en deze kleine meid kan er wat van, die voel ik continu bewegen en flink ook! (dat beloofd wat! )
Gast- Gast
Hier trouwens nog een verschil maar dan andersom. want ze zeggen altijd dat meiden vlotter zijn. Maar de jongens waren hier heel rap. En E vind alles best. Hier zijn C en E hetzelfde qua slapen en M de draak. Het op de grond gooien kan C ook heel goed. Ben wel erg benieuwd hoe E het straks doet. Ze kan trouwens wel al heel erg goed haren trekken.
Laurintje, wat leuk dat je wel al verschil merkt in de buik. Dat had ik niet.
Maia, ja zag het op de site, ga er nog even over nadenken. Moeten eigenlijk maar eens flink sparen volgend jaar.
theeleut, het ritme gaat goed zo. Al heeft ze vanacht van 12-1 lopen spoken, ben er nog moe van. voordat je dan eens slaapt.
Laurintje, wat leuk dat je wel al verschil merkt in de buik. Dat had ik niet.
Maia, ja zag het op de site, ga er nog even over nadenken. Moeten eigenlijk maar eens flink sparen volgend jaar.
theeleut, het ritme gaat goed zo. Al heeft ze vanacht van 12-1 lopen spoken, ben er nog moe van. voordat je dan eens slaapt.
woezel- Prater
Fijn dat het goed gaat, wel balen van afgelopen nacht. Ik slaap ook niet zo snel weer in als ik eventjes wakker ben geweest. Gelukkig hebben wij de laatste tijd goede nachten *klopt af*.
Ik vind mijn zoon ook sneller dan mijn dochter. Hij wilt alleen maar staan en trekt zich op zodra de kans er is. Ik heb het idee dat hij vrij snel de kamer rond gaat... Dochter was 15/16 maanden toen ze ging lopen.
Ik vind mijn zoon ook sneller dan mijn dochter. Hij wilt alleen maar staan en trekt zich op zodra de kans er is. Ik heb het idee dat hij vrij snel de kamer rond gaat... Dochter was 15/16 maanden toen ze ging lopen.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Hier waren de jongens wel snel met tijgeren en optrekken en rond de tafel stappen. Maar echt los lopen met met 16 maanden. E wil wel graag staan op schoot, maar in de box is het alleen liggen op rug of buik.
woezel- Prater
Ik heb thuis geen vergelijking maar wel bij de kleuters in mijn klas.
Jongens zijn vaak wel wat drukker, 'gemiddeld' gezien maar ook wel veel liever. Meiden zijn veel kattiger/bemoeien zich veel meer met elkaar/ houden elkaar meer in de gaten dus dat is wel een verschil. Jongens zijn wat relaxter.
Wij hebben thuis een heel lief, sociaal en rustig mannetje, die niet zoveel durft, dus ben benieuwd stel dat we als tweede een meisje krijgen hoe die dan zal zijn.
Jongens zijn vaak wel wat drukker, 'gemiddeld' gezien maar ook wel veel liever. Meiden zijn veel kattiger/bemoeien zich veel meer met elkaar/ houden elkaar meer in de gaten dus dat is wel een verschil. Jongens zijn wat relaxter.
Wij hebben thuis een heel lief, sociaal en rustig mannetje, die niet zoveel durft, dus ben benieuwd stel dat we als tweede een meisje krijgen hoe die dan zal zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Jasje Chantal - jongens tegen de meisje
» Meisjes vs jongens
» Zomerschoenen jongens
» Wat is het verschil...
» Jongens en spijkerbroeken
» Meisjes vs jongens
» Zomerschoenen jongens