Mailotts/panty's nooit de goede maat
+3
SoGood
Jerry
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mailotts/panty's nooit de goede maat
Ik heb nu al een aantal keer bij V&D een dikke panty en maillot gekocht en telkens kocht ik dan de grootste maat die ze hebben(dacht 44-46), ik heb zelf maat 40. Maar ik kom er gewoon niet in, ze lijken echt veels te klein te zijn. Dunne panty's koop ik ook daar, meestal in 42-44, maar daar kom ik nog wel in. Dikke panty's en maillots kom ik echt niet in. Ligt dit aan mij, of komt het door de maat van de V&D?
Laatst aangepast door Monte op vr 30 sep 2011 - 6:53; in totaal 1 keer bewerkt
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mailotts/panty's nooit de goede maat
Ik heb het ook bij die panty's van de v & D. Echt vreselijk, zelfs bij de grootse maat krijg ik 'm niet verder opgetrokken dan de helft van mij bovenbenen. En zo dik ben ik toch echt niet.
Gast- Gast
Is dan de lengte het probleem?
Dan zou ik gewoon maillots/panty's kopen speciaal voor lange benen. Die hebben ze sowieso bij de Hema wel...
Dan zou ik gewoon maillots/panty's kopen speciaal voor lange benen. Die hebben ze sowieso bij de Hema wel...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Bij V&D heb ik ook altijd problemen. Of ze zitten juist wel goed en ze lubberen binnen een dag uit dat ik ze constant kan ophijsen.
Gast- Gast
Ik pas panty' ook nooit goed. Sterker nog.. Op de achterkant staat meestal zo'n maattabbelletje he.. Met mijn lengte en gewicht pas ik niet eens in het maattabelletje! Dan voel ik me altijd net zo'n freakshow.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Die van de Hema voor €4 zijn top! Heb ook hetzelfde probleem, alleen niet met die!
Gast- Gast
+1Jolicious schreef:Die van de Hema voor €4 zijn top! Heb ook hetzelfde probleem, alleen niet met die!
Ik heb lange benen en heb maat 44/46 en die passen mij ook prima !
Verder koop ik de thermoleggings bij de Action en daar hebben ze ook maillots die goed lang zijn.
Gast- Gast
ok hema maar eens proberen dan. Kopen jullie dezelfde maat als je echte maat? Of een maat groter?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik koop de grootste maat, ik heb lange benen. Heb normaal maat 38, maar van panty's standaard 44-46. Bij elke winkel
Gast- Gast
Ik koop altijd een paar maten te groot bij maillots, maat 44-46 ofzo (ik heb normaal maat 40). En dan het liefste de maillots van de Hema. Dunne panty's vind ik wel weer fijn van de V&D.
En voor de winter thermoleggings van de Action.
En voor de winter thermoleggings van de Action.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik koop ze altijd bij de hema, en dat zit prima. Koop wel altijd een maat groter. Heb zelf 38 en koop dus 40-42 geloof ik.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Hema of H&M
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Panty's altijd die van 4 euro van de hema, komt ook nooit een ladder in.
En door alle positieve reacties over de action thermo legging die ook gekocht. Die gaan me wel bevallen denk ik komende winter. Zitten erg lekker en zijn goedkoop!
En door alle positieve reacties over de action thermo legging die ook gekocht. Die gaan me wel bevallen denk ik komende winter. Zitten erg lekker en zijn goedkoop!
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Die van V&D hebben inderdaad een aparte pasvorm, dat had ik ook al gemerkt. Panty's en maillots koop ik daarom altijd bij de Hema.
Gast- Gast
Yoyo schreef:+1Jolicious schreef:Die van de Hema voor €4 zijn top! Heb ook hetzelfde probleem, alleen niet met die!
Verder koop ik de thermoleggings bij de Action en daar hebben ze ook maillots die goed lang zijn.
Welke maat thermoleggings heb jij dan? Want als ik de XXL aantrek, kan er 1 teen in, en ik heb maat 42
Gast- Gast
Pippa schreef:Yoyo schreef:+1Jolicious schreef:Die van de Hema voor €4 zijn top! Heb ook hetzelfde probleem, alleen niet met die!
Welke maat thermoleggings heb jij dan? Want als ik de XXL aantrek, kan er 1 teen in, en ik heb maat 42
Tot xxxl zeker maar of ze nog groter hebben weet ik niet.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Zelf goede maat schoenen bepalen
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Ik heb nog nooit...
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
» Name it mini maat 98 of name it kids maat 98-104???
» Ik heb nog nooit...
» Je bent nooit te oud...
» Ga nooit wonen....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: