Panty met ballerina's?
+5
Blond
marjoleinnn
Toet
Arwyn
Julia
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Panty met ballerina's?
Ik zit een beetje te twijfelen of het kan...ik wil namelijk graag mijn ballerina's aan, maar het is nog te koud voor blote benen. Ik vind het op zich wel kunnen, maar mijn vriend lacht zich dood
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Panty met ballerina's?
Ik vind het niet mooi, denk dat het te truttig staat.
Al denk ik wel dat het met een zwarte panty mooier zou zijn dan met een huidskleur.
Al denk ik wel dat het met een zwarte panty mooier zou zijn dan met een huidskleur.
Gast- Gast
Een panty in ballerina's geeft vaak een beetje een Staphorst idee
Hoewel ik het zelf soms ook wel doe hoor, haha. Zo af en toe interesseert het me gewoon even niet wat anderen er dan van vinden.
Hoewel ik het zelf soms ook wel doe hoor, haha. Zo af en toe interesseert het me gewoon even niet wat anderen er dan van vinden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe het in de winter wel eens als truttig-look met een kort rokje en colbertje....college look. Maar dan zijn dan wel ballerina's met een duidelijke zool, niet van die héél platte.
In deze tijd van het jaar vind ik het niet meer kunnen.
In deze tijd van het jaar vind ik het niet meer kunnen.
Gast- Gast
Duidelijk haha. Ik had er overigens een dunne zwarte panty boven. Wat doen jullie er dan wel onder?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Ik zou het wel doen in de truttig&alto-look. Omdat het juist zo apart is, is het ineens leuk als je het overdrijft. Dus rode of groene ballerina's met een zwarte panty. Je moet het dan wel echt leuk stylen; ik ben daar ook nooit zo goed in.
Gast- Gast
Ik vind ballerina's sowieso lelijk onder een rok/jurkje/blote benen, je benen/enkels zien er dan zo raar uit. Ik draag ze alleen onder een broek/skinny
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Hoezo zien die er raar uit dan?Toet schreef:Ik vind ballerina's sowieso lelijk onder een rok/jurkje/blote benen, je benen/enkels zien er dan zo raar uit. Ik draag ze alleen onder een broek/skinny
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Ik vind het wel leuk. Mijn zusje draagt dat heel vaak en zij kan dat leuk combineren. Maar mijn zusje is sowieso de combi queen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind het ook wel leuk.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
marjoleinnn schreef:Hoezo zien die er raar uit dan?Toet schreef:Ik vind ballerina's sowieso lelijk onder een rok/jurkje/blote benen, je benen/enkels zien er dan zo raar uit. Ik draag ze alleen onder een broek/skinny
Ik kan het niet zo goed uitleggen, net alsof er een stuk 'mist' ofzo (en dan niet een stuk van je lichaam, maar een stuk waar kleding/schoen o.i.d. zou moeten zitten) Nu begrijp je er waarschijnlijk nog niks van, ik vind het gewoon lelijk, laten we het daar op houden
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zag van de week ook iemand lopen met een panty en ballerina's. Heb er een paar keer naar zitten kijken en vond het eerlijk gezegd geen gezicht.
(Nu is het ook geen gezicht, het gaat om een panty met ballerina's )
(Nu is het ook geen gezicht, het gaat om een panty met ballerina's )
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik draag het af en toe ook wel eens op die manier, maar vind het op de een of andere manier toch niet echt de manier. Andere optie is natuurlijk een legging met ballerina's eronder, maar dan krijg je zo'n afhaktevoet idee. Ook niet echt geweldig. Sneakers kunnen soms ook leuk staan trouwens.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Ik draag het af en toe ook wel eens op die manier, maar vind het op de een of andere manier toch niet echt de manier. Andere optie is natuurlijk een legging met ballerina's eronder, maar dan krijg je zo'n afhaktevoet idee. Ook niet echt geweldig. Sneakers kunnen soms ook leuk staan trouwens.
Sneakers met een panty?
Ballerina's met een panty vind ik ook niet mooi staan.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Ballerinas H&M
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Panty dilemma
» Goede panty?
» Welke panty?
» iemand ervaring met crocs ballerinas of andere crocs??
» Panty dilemma
» Goede panty?
» Welke panty?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: