Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede en mooie huidskleurige panty?

+2
Melis_je
Sterre
6 plaatsers

Ga naar beneden

Goede en mooie huidskleurige panty? Empty Goede en mooie huidskleurige panty?

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 0:03

Vrijdag heb ik een bruiloft, waarop ik een rood met wit jurkje aantrek. De ceremonie is buiten in het bos, en de terugweg naar de feestlocatie duurt een uur en is per paardentram. Oftewel, alleen een jurkje en pumps is veel te koud want het wordt 19 graden. Ik heb al een rood jasje/vestje gescoord met korte mouwen. Toch wil ik ook een dunne panty aan omdat blauwe kippenvelbenen vast niet zo mooi zullen staan ;-)

Waar vind je huidskleurige panty's die je geen plastic barbiebenen geven? Ik draag die dingen normaal echt niet dus ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken. Vroeger droeg ik weleens Hema panty's met glans onder een mantelpakje (bestuursjaar), maar dat ziet er dus een beetje plastic uit.

Ik vind het niet erg om wat meer te betalen voor een mooie, maar het zou fijn zijn als ze dan naast mooier ook kwalitatief beter zijn en niet zo snel scheuren. Iemand DE tip?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede en mooie huidskleurige panty? Empty Re: Goede en mooie huidskleurige panty?

Bericht  Melis_je wo 29 jun 2011 - 0:14

Sterre schreef:Waar vind je huidskleurige panty's die je geen plastic barbiebenen geven?

Ik zou het niet weten, ik vind ze bijna allemaal lelijk. Niemand is zo beige/bruin of het moet zo'n dunne zijn, dat je er niets aan hebt qua warmte. Kan grijs?
Panty's met glans zijn van ander materiaal en daar trek je dus minder snel ladders is, maar dan zit je dus wel met een glanspanty. Bij de V&D hebben ze op dit moment wel heel mooie panty's. Die zijn ook van materiaal dat niet snel laddert, maar de glans is heeeeel subtiel. Het is bijna mat. Ze zijn ongeveer 8 5,99 euro. Even kijken of ik ze kan vinden, nee dus. Ze zijn van het eigen merk en ik heb ze gezien in zwart en verschillende tinten grijs. Ze vallen twee maten te klein, maar ze zijn erg mooi.
Ik heb het bonnetje teruggevonden en ik denk dat dit het artikelnummer is voor een zwarte: 2000112469519 maar er is een kansje dat dat een andere panty was.

Laatst aangepast door Melis_je op wo 29 jun 2011 - 0:19; in totaal 1 keer bewerkt
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Goede en mooie huidskleurige panty? Empty Re: Goede en mooie huidskleurige panty?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 0:14

Ik vind zelf die van de hema, de natural, wel mooi. Maar goed, dat is mijn mening. Ik koop eigenlijk nooit andere.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 0:22

Ik heb dagelijks een huidskleurige panty aan op mijn werk, en die van de Action zijn mooi en neutraal!

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 0:31

Bedankt voor het meedenken! Ik ga wel even bij de V&D langs morgenavond. De prijs vind ik nog meevallen! Gisteren keek ik even bij de Bijenkorf waar ze echt haast onzichtbare panty's verkopen, maar die zijn 10 euro per stuk :shock: . Ik heb vrij lange benen, dus trek ik ze makkelijk kapot. Dat durf ik dus niet zo goed aan. Een licht grijze kan misschien ook nog wel, ik heb ook grijzige pumps er onder.

De action zit niet echt in de buurt helaas.

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Melis_je wo 29 jun 2011 - 0:43

Bij de V&D hebben ze ook mooie grijze met printjes (verticale streep, bloemen enzovoorts). Die vind ik ook heel mooi, ook de tinten, en trek ik ook niet zo snel stuk. Maar die zijn wel echt grijs, die andere lijn is er misschien nog in huidskleur. De hold-ups van de V&D vind ik ook mooi. Die zijn op een andere manier geweven (?) waardoor je ook niet zo'n idiote superglans hebt. Maar met lange benen zijn die mss te kort. Ik heb ook wel panty's van de H&M, maar die vind ik minder goed blijven in de was. Die van de Zeeman zijn bij mij in ieder geval geen gezicht en die trek ik ook heel snel stuk. Hema heeft dacht ik een speciale lange benenlijn.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 1:09

Ik ben een keer naar zo'n sokkenzaak gegaan (ik weet even niet meer hoe je dat noemt, maar waar ze sokken, pantys ed. verkopen). Daar heb ik toen wel goed advies gekregen. Was wel wat duurder.
Al denk ik dat je bij de V&D ook wel goed terecht kunt. Volgens mij kun je daar ook om advies vragen.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 1:10

Bedoel je zo'n winkel als Jambelle op Utrecht CS? Dat is ook nog wel een idee om daar te kijken ja!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 1:13

Sterre schreef:Bedoel je zo'n winkel als Jambelle op Utrecht CS? Dat is ook nog wel een idee om daar te kijken ja!
Ja dat bedoel ik! Ik ben toen zelf in Zwolle geweest en kon me er zo niet 1 in Utrecht bedenken. Maar inderdaad, op CS.

Gast
Gast

Bericht  KOL wo 29 jun 2011 - 1:45

Ik gebruik meestal de huidkleurige panty's van de Zeeman. Ze zijn niet zo heel dik en niet superglanzend, maar ik heb het er niet koud mee. Om het probleem van de lange benen op te lossen koop ik meestal een maat groter.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Silver wo 29 jun 2011 - 1:48

Ik had 10 juni een bruiloft en dat was mijn eerste keer dat ik panty's droeg. Ik had die van 2,- van de Hema aan. Iedereen dacht dat ik met blote benen was Very Happy Dus dat is een tip. Ik had de mouse panty. Goede en mooie huidskleurige panty? 561177

Neem wel een extra panty mee in je tas.... Wink Voor het geval je vol in the picture staat met een ladder erin...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  KOL wo 29 jun 2011 - 1:53

FryskeFlinter schreef:Ik had 10 juni een bruiloft en dat was mijn eerste keer dat ik panty's droeg. Ik had die van 2,- van de Hema aan. Iedereen dacht dat ik met blote benen was Very Happy Dus dat is een tip. Ik had de mouse panty. Goede en mooie huidskleurige panty? 561177

Neem wel een extra panty mee in je tas.... Wink Voor het geval je vol in the picture staat met een ladder erin...

Dat denken ze dan bij mij ook als ik die huidskleurige van Zeeman aan heb.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 1:54

KOL schreef:Ik gebruik meestal de huidkleurige panty's van de Zeeman. Ze zijn niet zo heel dik en niet superglanzend, maar ik heb het er niet koud mee. Om het probleem van de lange benen op te lossen koop ik meestal een maat groter.

Al koop ik die van de zeeman 4 maten groter, dan is die nog te kort voor me Sad

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 29 jun 2011 - 2:16

KOL schreef:Dat denken ze dan bij mij ook als ik die huidskleurige van Zeeman aan heb.

Bij mij dat ik ziek ben of dat ik goedkope panty's draag.. Ze maken die dingen gewoon niet in mijn kleur. Terwijl ik een heel normale kleur heb.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien wo 29 jun 2011 - 2:21

Ik vind zelf die van de zeeman en hema niet goed qua kleur voor mijn benen... die van de zeeman vind ik te bleek (valt overigens erg kort want als ik een maat groter neem als normaal heb ik zelfs moeite om het kruis daar te krijgen waar het hoort, met mijn 1.63!) en die van de hema vind ik deel onprettig zitten en kriebelt me heel erg!!

Ik koop ze vaak bij de action of bij de supermarkt, ik weet alleen niet hoe dat merk heet, hij is licht glanzend en mn benen lijken daardoor iets bruiner als ze zijn maar superglad en mooi. Alsof ik mn benen net geschoren heb en met bodylotion heb ingesmeerd...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  KOL wo 29 jun 2011 - 2:22

Melis_je schreef:
KOL schreef:Dat denken ze dan bij mij ook als ik die huidskleurige van Zeeman aan heb.

Bij mij dat ik ziek ben of dat ik goedkope panty's draag.. Ze maken die dingen gewoon niet in mijn kleur. Terwijl ik een heel normale kleur heb.

En ik heb een vrij lichte huidskleur...

@ Pippa hug Lastig met zulke lange benen (maar ook wel iets om trots op te zijn smile )
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver wo 29 jun 2011 - 3:07

Ik heb dat probleem ook met de panty's van de zeeman. Ik heb een week voor de bruiloft alle goedkope panty's ingeslagen. Maar in die van de zeeman kreeg ik mijn kruis niet goed, ondanks dat die een maat groter was. Met mijn 1.78 is het sowieso moeilijk een goedzittende panty te vinden.

Ik had denk ik ook de mazzel dat mijn armen bruiner zijn dan mijn benen, dus met de panty leek het gewoon normaal gekleurd. Misschien is dat mijn mazzel geweest?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 3:36

FryskeFlinter schreef:Ik heb dat probleem ook met de panty's van de zeeman. Ik heb een week voor de bruiloft alle goedkope panty's ingeslagen. Maar in die van de zeeman kreeg ik mijn kruis niet goed, ondanks dat die een maat groter was. Met mijn 1.78 is het sowieso moeilijk een goedzittende panty te vinden.

Ik had denk ik ook de mazzel dat mijn armen bruiner zijn dan mijn benen, dus met de panty leek het gewoon normaal gekleurd. Misschien is dat mijn mazzel geweest?

Ik ben 1.76 en mijn benen zijn in verhouding met mijn romp wat lang dus ik heb hetzelfde probleem. Daarnaast zijn mijn armen ook een stuk bruiner dan mijn benen, haha. Misschien toch een bezoekje aan de HEMA brengen.

Desnoods koop ik er 1 bij de HEMA en 1 bij de V&D, dan kan ik kijken welke het beste zit.

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Arwyn wo 29 jun 2011 - 7:11

De laatste keer dat ik er een heb gehaald, heb ik zo'n extra lange bij de Hema gehaald. Die zitten bij mij prima en lang genoeg (1.80m) en de kleur was voor mij ook goed.
Ik ben wel heel super wit trouwens, dus voor heel veel meiden is die kleur niet goed denk ik, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: