Hachee
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hachee
Hoe maken jullie dat? Wie heeft er een goed recept? Of gaat het gewoon met een pakje/zakje? Zo ja, doe je er dan nog extra dingen bij?
En wat eten jullie er bij? Op z'n hollands met rode kool o.i.d. of met rijst?
En dan mn laatste vraag? Kan ik dat wat ik over hou invriezen?
En wat eten jullie er bij? Op z'n hollands met rode kool o.i.d. of met rijst?
En dan mn laatste vraag? Kan ik dat wat ik over hou invriezen?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Re: Hachee
Ik gebruik dit recept: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689074&rq=hachee]http://www.ah.nl/recepten/recept?id=689074&rq=hachee
Meestal eten wij er patat bij of gebakken aardappels. Volgens mij kan je het ook gewoon invriezen, al heb ik dit nooit geprobeerd.
Meestal eten wij er patat bij of gebakken aardappels. Volgens mij kan je het ook gewoon invriezen, al heb ik dit nooit geprobeerd.
Gast- Gast
Hachee is prima in te vriezen (maar het allerlekkerste de volgende dag opeten).
Ik maak het met een pakje. Al schijnt het ook makkelijk zelf te maken zijn.
Ik eet het met gekookte aardappelen en rode kool Yummie, een favoriet gerecht van mij.
Ik maak het met een pakje. Al schijnt het ook makkelijk zelf te maken zijn.
Ik eet het met gekookte aardappelen en rode kool Yummie, een favoriet gerecht van mij.
Laatst aangepast door Caresses op zo 18 dec 2011 - 3:31; in totaal 1 keer bewerkt
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind hachee niet erg lekker. Ik kan het wel eten, maar dat ik nou zeg van hoeraaa wat lekker nou nee. Maar met patat lijkt het mij wel lekker dan word het volgens mij meer een patat stoofvlees. Ik heb ook echt geen idee hoe je het maakt.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ga het vrijdag proberen, eet het eigenlijk nooit, dus ik weet eigenlijk niet of ik het lekker vindt... Het is op verzoek van mijn man.
Denk dat ik het maar met een pakje ga doen. Lijkt met net ff iets makkelijker... al ziet het AH-recept er niet erg moeilijk uit. Maar dan moet ik weer een aantal dingen die ik nooit gebruik extra aanschaffen... (ben niet zo'n kookwonder)
Denk dat ik het maar met een pakje ga doen. Lijkt met net ff iets makkelijker... al ziet het AH-recept er niet erg moeilijk uit. Maar dan moet ik weer een aantal dingen die ik nooit gebruik extra aanschaffen... (ben niet zo'n kookwonder)
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Blokjes vlees snijden, even aanbakken met wat vleeskruiden.
Uien erbij doen en even roeren.
Warm water erbij doen met een bouillonblokje, laurierblaadjes en kruidnagelen.
En een paar uur lekker laten pruttelen.
De laatste keren heb ik het laatste kwartier een pakje mix erbij gedaan, dat smaakt lekkerder, heeft net wat meer smaak. Weet niet goed hoe ik anders de smaak beter krijg.
Mijn man eet er aardappelen bij en ik rijst of macaroni.
Uien erbij doen en even roeren.
Warm water erbij doen met een bouillonblokje, laurierblaadjes en kruidnagelen.
En een paar uur lekker laten pruttelen.
De laatste keren heb ik het laatste kwartier een pakje mix erbij gedaan, dat smaakt lekkerder, heeft net wat meer smaak. Weet niet goed hoe ik anders de smaak beter krijg.
Mijn man eet er aardappelen bij en ik rijst of macaroni.
Oh ja invriezen kan ook.
Hier haalt het nooit de vriezer haha we eten er altijd wel twee dagen van.
Hier haalt het nooit de vriezer haha we eten er altijd wel twee dagen van.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: