Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

+23
Stuiterbal
Jasmine
Jade
holaagirl
Weegschaal
Susan
Lindsya
Ugly Betty
Happydobby
mamavanmike
sanne-84
Clapperdie
Amber-
Lejow
Spring
Dani
Star007
blondje1313
Muppetje
Ibbeltje
CCC
M@niek
Pien
27 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Clapperdie zo 18 dec 2011 - 8:16

Vervelend zeg! Vooral de onzekerheid die je nu hebt. Morgen idd even de verloskundige bellen al kan ze je waarschijnlijk niet heel erg gerust stellen. Voor een echo is het nog te vroeg. Maar ze kunnen wel bloedprikken en dan na 2 á 3 dagen nog een keer bloedprikken en daaruit kunnen ze zien hoe bepaalde waardes omhoog gaan. Dat is toen bij een collega van mij gedaan.

Vanaf 6 á 7 weken kan er een echo gemaakt worden. Ik had een echo met 6 weken en 2 dagen geloof ik en toen was er al een hartje te zien.

Succes in ieder geval!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 8:23

Jolicious schreef:Doen de krampen echt pijn? Ik was er nl. ook van overtuigd dat ik een miskraam had/kreeg. Had ook rood/bruin bloedverlies en lichte krampen. In het ziekenhuis zeiden ze (had toevallig een echo afspraak staan) dat dat geen helderrood was en dat als ik een miskraam zou hebben ik het wel wist ivm flinke buikpijn. Bij mij heeft het 2 dagen aangehouden en toen was het alleen nog bruin bloed. Maar ik had wel een maandverbandje nodig.

Denk dat je weinig anders kan doen dan afwachten.

bij mij deden de krampen wel echt pijn, maar ik moet wel zeggen dat de krampen bij de miskraam met bijna 8 weken veel meer pijn deden dan de krampen bij de miskraam met 5.5 week. Ook had ik de eerste keer veel meer bloedverlies dan bij de tweede keer. Het maakt natuurlijk wel uit hoeveel er afgestoten wordt bij een miskraam. Heb jij het nu over die keer dat je al vlak voor of vlak na de 4 weken een miskraam dacht te hebben? Als dat het geval is, dan is er ook nog maar weinig gegroeid, dus dan hoeft er ook minder afgestoten te worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  sanne-84 zo 18 dec 2011 - 8:26

ook ik ga duimen dat er niks aan de hand is!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty inwendige echo

Bericht  mamavanmike zo 18 dec 2011 - 8:40

De vk kan altijd een inwendige echo maken. Ze kunnen dan zien of het vruchtje er nog zit.
Dit hebben ze bij mij gedaan bij 5 of 6 weken. Dan zie je nog geen hartje kloppen, maar je weet dat het vruchtje er nog zit.
Ik heb dit gekregen omdat ik erg ongerust was en stress is ook niet goed. Ik was een prop verloren en dit was in mijn ogen een vruchtzakje (misschien 1 van de 2??)..maar geen bloed.
Nu heb ik een prachtige zoon van 8 maanden

succes!

mamavanmike
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 29-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 9:21

Rejoy, nee dat was in deze zwangerschap. Dat was wat ze tegen mij zeiden in het ziekenhuis. Toen was ik ook 5,5/6 weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 9:25

hmm, oké jo.. Ik heb mijn miskramen in ieder geval wel héél duidelijk herkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 9:25

Jeetje Lily wat klote, ik hoop echt dat het niks is !

Zelf heb ik de eerste weken ook een soort van menstruatie buikpijn gehad. Ik geloof tot de 12 weken zelfs. Maar ik ben nooit bloed verloren

Hoe is het nu?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Happydobby zo 18 dec 2011 - 13:18

Ik had ook krampjes de eerste weken van de zwangerschap.
Hopelijk is er niks aan de hand.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Muppetje zo 18 dec 2011 - 20:04

Hoe is het nu?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 20:51

Ik denk niet dat TO veel heeft aan reacties zoals dit is geen miskraam of dit is wel een miskraam. Ze moet gewoon bij de verloskundige of gynaecoloog horen hoe het zit. Hier kunnen we met z'n allen helemaal niets van zeggen, hoe vervelend het ook is voor TO. Valse hoop is zo ontzettend vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 21:07

ik ga straks even bellen met de VK en dadelijk bellen voor een echo.

Verder gaat het hier redelijk, nog steeds bruin/rode afscheiding dus hoop dat het niks ergs is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Ugly Betty zo 18 dec 2011 - 21:32

He Lily wat een onzekerheid. Ik hoop dat de verloskundige wat duidelijkheid kan geven!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 22:34

zojuist een afspraak gemaakt voor een echo, vrijdagochtend om 9u. Verder voel ik me niet echt anders dus denk niet dat het al een miskraam geweest is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Ugly Betty zo 18 dec 2011 - 22:42

Lily schreef:zojuist een afspraak gemaakt voor een echo, vrijdagochtend om 9u. Verder voel ik me niet echt anders dus denk niet dat het al een miskraam geweest is.

fijn dat je een echo krijgt en ook fijn dat je zelf het gevoel hebt dat het geen miskraam is geweest smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast zo 18 dec 2011 - 23:30

Jeetje wat laten ze je lang in onzekerheid zitten zeg! Sterkte deze week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Lindsya zo 18 dec 2011 - 23:36

Lieskuh schreef:Jeetje wat laten ze je lang in onzekerheid zitten zeg! Sterkte deze week.

+ 1 Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Lejow ma 19 dec 2011 - 0:21

Lieskuh schreef:Jeetje wat laten ze je lang in onzekerheid zitten zeg! Sterkte deze week.

Ik denk dat dat met de zwangerschapstermijn te maken heeft, als je de echo natuurlijk te vroeg doet is er de kans dat er nog niks te zien is, zonder dat t slecht nieuws is....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Susan ma 19 dec 2011 - 0:26

Ik denk dat het eerder inderdaad geen zin heeft, als je zo pril zwanger bent is er op een echo vaak nog niet zoveel te zien. Toen ik zwanger was van Ezra had ik ook bloedverlies rond de 6 weken en toen kreeg ik pas meer dan een week later een echo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast ma 19 dec 2011 - 0:27

inderdaad vanaf 6 weken is er pas iets te zien. Dus ik had wel een afspraak voor vandaag kunnen maken maar daar schiet ik dan ook niks mee op smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Lindsya ma 19 dec 2011 - 0:33

Lily schreef:inderdaad vanaf 6 weken is er pas iets te zien. Dus ik had wel een afspraak voor vandaag kunnen maken maar daar schiet ik dan ook niks mee op smile

Oke, ik had even niet goed gezien hoe lang je zwanger was. Dan is het wel goed dat het wat langer duur de afspraak, sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Weegschaal ma 19 dec 2011 - 0:42

Hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan. Sterkte deze week!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 21:44

zo even een upje want kom zojuist van de gynaecoloog af van een echo. Alles is goed ben alleen niet zo ver als we dachten ben nu 4 weken en 6 dagen en we hebben al een hartje horen zien kloppen cheers Dus de kans dat het mis gaat is aanzienlijk afgenomen
Ook heb ik even nagevraagd hoe het zit met het bloedverlies en die bruine afscheiding. Ik heb boven m`n vruchtzakje/baarmoeder nog een zwarte vlek en dat verklaart het bloedverlies. Zolang het bruine afscheiding is hoef ik me geen zorgen te maken dan is het nog innestelingsbloed wat er nog uit moet. Bij een beetje bloed hoef ik me ook geen zorgen te maken pas bij meer bloed en helderrood moet ik me zorgen maken.


Laatst aangepast door Lily op do 22 dec 2011 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Muppetje do 22 dec 2011 - 21:46

Wat fijn!
Ik wist helemaal niet dat je het hartje al zo vroeg kon zien/horen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Clapperdie do 22 dec 2011 - 21:46

Wat een goed nieuws zeg! cheers

Wel heel bijzonder dat je al op zo'n termijn het hartje kan horen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  holaagirl do 22 dec 2011 - 21:47

Wat fijn! Je zal wel opgelucht zijn. Nu proberen te genieten! Vind 4.5 week zo vroeg om al een hartje te zien? Maar wel heel fijn!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4 - Pagina 2 Empty Re: S.O.S./Hulp nodig! update pagina 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum