DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil Twilight 2 zien, maar die moet ik nog ergens vandaan toveren. Deel 3 heb ik hier liggen, van een lieve mooierd gekregen.
En ik wil naar deel 4 in de bios, dus ik moet opschieten met kijken.
En ik wil naar deel 4 in de bios, dus ik moet opschieten met kijken.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vond deel 2 behoorlijk tegen vallen. 3 is dan weer beter en 4 vond ik weer helemaal leuk
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Volgens mij kan ik beter de boeken gaan lezen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hier kun je twee online kijken Evy (en de rest ook) Of mag ik niet spammen met illegale praktijken?
http://www.ikwilfilmskijken.com/?review=the-twilight-saga-new-moon
http://www.ikwilfilmskijken.com/?review=the-twilight-saga-new-moon
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh, dank je, Toet!
Alex- Ratel
.oOErinOo. schreef:Volgens mij kan ik beter de boeken gaan lezen!
Ik heb ze alle vier hier staan! In het Engels, ik moet me er nog steeds toe zetten om ze te gaan lezen, maar nu ik de film heb gezien denk ik dat dat wel zeer spoedig gaat gebeuren!
Alex- Ratel
Jaloers!
Thanks Toet!
Thanks Toet!
Erin- Ratel
Over hoe en waar zij zwanger raakte.Evy schreef:Reva schreef:Huh, welke opmerking bij CKC???
+1.
Gast- Gast
Doedel schreef:HOIIIII
Ik zit met de nachtbushaltejongen te kletsen... Is het heel erg als ik het nog wel een keer zou willen doen met hem
Gast- Gast
Zusje schreef:Doedel schreef:HOIIIII
Ik zit met de nachtbushaltejongen te kletsen... Is het heel erg als ik het nog wel een keer zou willen doen met hem
Fuck him
Gast- Gast
Doedel schreef:Zusje schreef:Doedel schreef:HOIIIII
Fuck him
Erin- Ratel
Whahaha, ik lig helemaal dubbel hier om jullie en probeer dan ook nog een serieus gesprek met hem te voeren (de nachtbushaltejongen)
Gast- Gast
Reva schreef:Kunnen we niet met het forum iets bedenken voor SR? Goeie promotie en leuk!
SR?
Oh wacht dat is van de radio ofzo? Klinkt leuk maar dan wil ik er eerst een .com adres van maken dat het actieforum wegvalt. Dit is gewoon een stomme naam voor een forum...
Gast- Gast
Nee, ik moet het niet doen... Nog een week en dan is het al bijna zo ver... Geduld geduld... Heb besloten ook niet naar Engeland te gaan, het is daar ook saai hoor ik net van mijn nicht. Ik loop vast, ik haat oud en nieuw, eigenlijk wilde ik gewoon weg uit NL...
Gast- Gast
Reva schreef:Misschien moet je dat vlak voor je Skype date doen, werkt ontspannend toch?
Erin- Ratel
Dan moet je dat wel heul snel doen. Over een paar dagen is het al weer over. Wel goede reclame, maar kans ik klein dat je in uitzending komt met naam. Of je moet met 250 meiden, naakt, met kerstmuts op het geld gaat brengen...Zusje schreef:Reva schreef:Kunnen we niet met het forum iets bedenken voor SR? Goeie promotie en leuk!
SR?
Oh wacht dat is van de radio ofzo? Klinkt leuk maar dan wil ik er eerst een .com adres van maken dat het actieforum wegvalt. Dit is gewoon een stomme naam voor een forum...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan moet je dat wel heul snel doen. Over een paar dagen is het al weer over. Wel goede reclame, maar kans ik klein dat je in uitzending komt met naam. Of je moet met 250 meiden, naakt, met kerstmuts op het geld gaat brengen...Zusje schreef:Reva schreef:Kunnen we niet met het forum iets bedenken voor SR? Goeie promotie en leuk!
SR?
I'm in!
Gast- Gast
Als ik in een week nog 20 kilo afval, doe ik ook mee.Reva schreef:Smikkell schreef:Dan moet je dat wel heul snel doen. Over een paar dagen is het al weer over. Wel goede reclame, maar kans ik klein dat je in uitzending komt met naam. Of je moet met 250 meiden, naakt, met kerstmuts op het geld gaat brengen...Zusje schreef:Reva schreef:Kunnen we niet met het forum iets bedenken voor SR? Goeie promotie en leuk!
SR?
I'm in!
Maar een leuke actie is best te doen, toch? Iemand een idee?
Gast- Gast
No way dat ik in mijn blote poes daar heen ga!
Mochten jullie met een beter idee komen dan zal ik er nog over na denken!
Noou meiden, ik ga mijn koppie thee maken en eindelijk Twilight kijken!
Misschien tot straks, nachtbrakers!
Mochten jullie met een beter idee komen dan zal ik er nog over na denken!
Noou meiden, ik ga mijn koppie thee maken en eindelijk Twilight kijken!
Misschien tot straks, nachtbrakers!
Erin- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: