DagCafé
+17
Toet
Alex
_Lacey_
Jordana
TukTuk
Happydobby
Gebruikersnaam
Roza
Lotus
Rovine
Pompoen
Suus
Lejow
Ibbeltje
Zwerver
Burn
Erin
21 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
CooL! Waarom ben je nu in NL dan? Studie? Hopelijk kun je snel je familie weer zien
Gast- Gast
Youandi schreef:Het is ook een kloteziekte.
Mijn zus is erg moe, heeft stramme ledematen, etc. Allemaal klachten aangericht door chemo's en bestralingen.
Zegt een 'vriendin', toen m'n zus 's avonds moe begon te worden en wilde zitten: 'Stel je niet aan, je bent geen oud wijf!'
Echt, als ik er bij was geweest had ik dat mens op de muil geslagen!
Nou, dergelijke opmerkingen maakten mijn familie dus ook. En daar kan ik dus zo niet tegen. Oef, zelfs als ik erbij was geweest, met zulke uitspraken, had ik de vriendin wat gedaan. Maar misschien snap je de ziekte beter als je het van dichtbij meemaakt? Of iemand op zijn zwakste moment hebt gezien?
Ik weet gewoon niet wat sommige mensen bezield. Zei ook tegen stief:"Je kunt in deze familie beter een gebroken been hebben, dan iets wat ze niet kunnen zien". Maar een gebroken been heelt binnen de afgesproken termijn en ondanks dat het lichaam "schoon" verklaart is, is de uitwerking van Chemo's en bestraling nog maanden merkbaar. Snap niet dat mensen zo ondoordacht en gevoelloos kunnen reageren.
Gast- Gast
Ja daar begon het mee en inmiddels ben ik grenzeloos verliefd
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sommige mensen hebben nauwelijks inlevingsvermogen Maura. Helaas. Want het is behoorlijk pijnlijk.
Erg naar dat jij het ook van dichtbij hebt meegemaakt.
Gast- Gast
Erin
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga de tent verlaten. Op bed tv kantine afkijken en de uitslag van tvoh. Burgerlijk 'vroeg' op bed, om morgenavond vet te kunnen feesten bij de Q-music X-mas Party in Preston Palace!
Gast- Gast
Ja, hij is zoooo leuk!
Slaap lekker Youandi!
Slaap lekker Youandi!
Erin- Ratel
Youandi schreef:Sommige mensen hebben nauwelijks inlevingsvermogen Maura. Helaas. Want het is behoorlijk pijnlijk.
Het klinkt misschien heel gek om te zeggen over iemand die ik slechts negen jaar ken, maar de vrouw van mijn vader is als een tweede 'moeder' voor me. Ze heeft zelfs het testament van mijn vader herschreven, om ons niets te kort te laten komen. Hoeveel stiefmoeders kom je daar van tegen?
Tja, en als je dan om 8.00u in je auto wordt gebeld met de mededeling dat ze in het ziekenhuis ligt, vanwege de hersentumor waar wij al jaren van wisten (maar niet groeide), dan slaat je hart even over. Het is goedgekomen, maar in het geval van mijn stief komt het voor 100% terug. Ze weten alleen niet wanneer. (ze hebben niet alles kunnen verwijderen, anders zouden ze haar functies aantasten)
Mijn pa en ik behandelen het alsof we morgen onder de bus terecht kunnen komen. We behandelen haar niet als ongezond, maar ook zeer zeker niet als ongezond. Maar we behandelen haar zeer zeker niet als 'dooie'. Deze kerst gaan ze met zijn tweeen weg en ik gun ze het van harte. VOor hun wil ik best ee nkerst met anderen delen. Met oud en nieuw zie ik ze wel weer.
Gast- Gast
Oh Maura, wat lief dat je zo over je stiefmoeder spreekt Ze mag blij zijn met een stiefdochter als jij
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh Maura, wat lief dat je zo over je stiefmoeder spreekt Ze mag blij zijn met een stiefdochter als jij
Ach, wat kan ik zeggen.... Ik ben gewoon een schatje....
Slaap lekker alvast, Youandi!
Gast- Gast
Heeft iemand van jullie ervaring met Primak spulletjes. Ik lees hier regelmatig dingen erover maar ben er zelf nog nooit geweest. Begin nu een beetje nieuwsgierig te worden eigenlijk!
Erin- Ratel
Volgens mij kun je het qua prijs en kwaliteit vergelijken met een Action. Ik ben gek van Action, dus ben bang dat Primark geen goed zou doen voor mijn portometniks.
Gast- Gast
Ik wil ook naar de Primark!
Burn- Lady Post-a-lot
Ze zijn hier in het centrum een heel gebouw aan het ombouwen en ik hoop nog steeds op de H&M. Ben bang dat ik kan gaan dromen tot pasen met pinksteren samenvalt of dat ik een ons weeg..... Maar ik wil zooooooooooooooo graag een H&M.
Gast- Gast
Oh lord daar gaat mijn geld!
Erin- Ratel
Erin&Maura. Ik zie een Primarkmeeting!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Erin&Maura. Ik zie een Primarkmeeting!
Niet waar, want ik mag niet in dorpen komen waar mijn licensie niet geldig is.
Gast- Gast
Ik denk dat ik volgende week ga! Al was de tip niet rond de kerst gaan!
Erin- Ratel
Dan niet! Pfff!
Burn- Lady Post-a-lot
Heb een mannenvoorstel neergelegd bij Maple, is ze er vandoor gegaan.
Maar lieve burniedochter, je weet toch wel dat Primark nooit in het noorden zal komen?
Maar lieve burniedochter, je weet toch wel dat Primark nooit in het noorden zal komen?
Gast- Gast
i know! Daarom ga ik ook naar Rotterdam!
Burn- Lady Post-a-lot
Maura schreef:Heb een mannenvoorstel neergelegd bij Maple, is ze er vandoor gegaan.
Ja, hey, ik wacht op een foto, dat snap je natuurlijk wel he?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: