Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

5 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 10:42

Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik twee weken geleden begonnen en kuur primolut om mijn menstruatie op te wekken.

Nu ben ik in de nacht van woensdag op donderdag ongesteld geworden. Toen ik het merkte om vier uur s nachts was het best veel, maar of het echt helder rood was weet ik niet meer, was te slaperig, haha. In de loop van donderdag wel wat rood bloed verloren maar echt weinig. In de namiddag, avond en nacht bijna niets meer. Vanmorgen weer rood bloed, tegen de middag werd het weet heel weinig.
Herkennen jullie dit, veel minder menstruatie na zoiets? Ik ben na de miskraam een curettage echt heel veel verloren, misschien was het even op? Mijn temperatuur is ook weer op het lage voor eisprong niveau, zal wil goed zijn dus.

Ik heb op het ziekenhuis altijd gehoord rood bloed is dag een. Maakt niet uit hoeveel toch? Dus dan begin ik morgen weer met de Clomid?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  SarahKey vr 16 dec 2011 - 20:30

De eerste menstruatie na de miskraam was bij mij ook niet veel.
Dat hadden ze wel verwacht want was nog wat achter gebleven.
Maar viel me eigenlijk reuze mee.

Menstruatie met primolut was echt heel erg, maar toen was ik een half jaar niet ongesteld geweest dus niet te vergelijken.

Ze zeggen wel dat rood bloed dag 1 is, maar als het maar 1 dag heeft geduurd? En als je dat normaal niet hebt.

Hoe lang is de curretage nu geleden? Wel 'vreemd' dat je meteen een kuurtje primolut kreeg. Wij kregen het bericht: wacht maar af Wink (Nu vonden wij dat niet erg hoor want wou toch niet meteen aan de clomid gaan)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 21:54

De eerste keer dat ik primolut kreeg was het ook heel veel ja, maar toen was ik 150 dagen niet ongesteld geweest...

Wij mochten kiezen, wachten of primolut. Aangezien we graag verder wilden primolut gekozen. De curettage was 16 november, daarna ook nog twee weken gevloeid, niet constant maar wel lang. De primolut krijg je natuurlijk om af te stoten wat er zat, er zal wel niets meer gezeten hebben....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  SarahKey vr 16 dec 2011 - 21:59

Wel fijn dat je mocht kiezen. Mijn gyn is meer van het: laat je lichaam het maar even zelf doen, clomid is ook al 'troep'. Maar wel wonderlijke troep haha

Ik denk ook dat er dan niets of weinig meer in zat.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 22:24

Ik lees nu weer allemaal enge dingen op internet over verklevingen, hoop niet dat dat gebeurd is. Ik woord er toch wel onzeker van bah. Elke keer dacht ik in de ochtend het heeft goed doorgezet en is veel, maar dat houdt het in de middag helemaal op Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Lejow vr 16 dec 2011 - 22:42

Lieve schat, je moet daar echt mee proberen te stoppen met al die doemscenario´s lezen!
Er is zo ontzettend veel gebeurd in je lichaam, dat moet allemaal weer even terug op zijn plaats komen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 22:49

Lejow schreef:Lieve schat, je moet daar echt mee proberen te stoppen met al die doemscenario´s lezen!
Er is zo ontzettend veel gebeurd in je lichaam, dat moet allemaal weer even terug op zijn plaats komen!

Daar heb je misschien wel gelijk in, dankje smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Lejow vr 16 dec 2011 - 22:51

Ik weet dat het heel simpel praten is (net als al het 'maak je er nie druk om, dan ben je zo zwanger' gewauwel) hoor!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 22:59

Lejow schreef:Ik weet dat het heel simpel praten is (net als al het 'maak je er nie druk om, dan ben je zo zwanger' gewauwel) hoor!

Dat is ook wel zo, maar soms ben ik een echte doemdenker en moet ik even terug gefloten worden. Ik was er zo positief over weer, dat gevoel wil ik ook niet kwijt....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Lejow vr 16 dec 2011 - 23:06

Probeer dat dan vast te houden
Heeft de dokter er niets over gezegd, dat je menstruatie anders kan zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje vr 16 dec 2011 - 23:10

Lejow schreef:Probeer dat dan vast te houden
Heeft de dokter er niets over gezegd, dat je menstruatie anders kan zijn?

Nee volgens mij niet, of ik heb het niet onthouden... Ze heeft alleen gezegd dat het voor iedereen anders is na zoiets. Naja, het zal wel. Kijk na deze ronde wel wat er gebeurt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Weegschaal za 17 dec 2011 - 2:15

Ik heb dan natuurlijk geen primolut gebruikt, maar mijn eerste menstruatie na de miskraam was ook echt niet veel... Ik ging er toen vanuit dat mijn baarmoederslijmvlies veel minder/dunner was omdat ik tijdens de miskraam zoveel verloren had.
Wel fijn dat jouw gyn jullie liet kiezen, ik herken dat gevoel van gelijk door willen gaan/kunnen nog zo goed!
En bij mijn weten is rood bloedverlies gewoon de eerste dag van je menstruatie.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Elmo za 17 dec 2011 - 2:28

muppetje,

Ik herken je gevoel.
Heb dan geen medicatie om alles op te wekken maar ben waarschijnlijk al 2,5 week na de curettage ongesteld geweest. Maar of dat echt zo is, is moeilijk te zeggen zei de gynaecoloog. Was namelijk ook erg weinig.
Verlies nu zo af en toe een klein beetje bruin slijm ( sorry!) en heb af en toe weer wat krampen, vind het ook erg raar. Begrijp je gevoel dus heel goed, je lichaam is echt even van de wap dat merk ik aan alles.
Ik heb ook met mijn vriend afgesproken dat ik volgende week afwacht, dan voor de zekerheid een test ga doen. Blijk ik toch niet al zwanger dan ga ik toch even terug naar de gynaecoloog. Inderdaad wat jij schrijft even checken of er geen verklevingen zijn opgetreden. Maar dan nog, dat komt zo ontzettend weinig voor, zal wel heel toevallig zijn dat wij dat juist ook nog moeten hebben. Bijna zeldzaam vertelde de gynaecoloog voor de ingreep..
En wij hebben al genoeg van dit alles gehad zeg maar toch??

Raad je toch ook echt aan, vertrouw je het niet gewoon bellen!

dikke x
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 4:03

Bedankt voor jullie reacties meiden.

Inderdaad fijn dat ik mocht kiezen, het zag er bij mij trouwens ook niet uit alsof ik binnen afzienbare tijd ongesteld zou worden, geen enkel dominant eitje te bekennen, stomme PCO.

Ik ben gewoon weer met de Clomid begonnen, immers, als het geen menstruatie was, wat was het dan.... Ik verlies nu niets meer, misschien komt het nog, misschien niet meer, ik vind het goed, ben genoeg bloed verloren de afgelopen tijd...

@ Elmo, inderdaad, het is mooi geweest zo, klaar ermee... Dikke knuffel, x

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Weegschaal za 17 dec 2011 - 4:53

Elmo schreef:
Verlies nu zo af en toe een klein beetje bruin slijm ( sorry!) en heb af en toe weer wat krampen, vind het ook erg raar. Begrijp je gevoel dus heel goed, je lichaam is echt even van de wap dat merk ik aan alles.

Ik heb dit ook gehad Elmo, verloor de twee rondes na mijn miskraam ook telkens wat bruin slijm. Het maakte me ook heel onzeker, was het een innesteling? Ik heb toen heel regelmatig getest, maar iedere keer weer negatief. Deze ronde waarin ik weer zwanger ben geworden heb ik hier geen last van gehad. Wil je hoop op zwanger zijn niet wegnemen, maar bij mij was er dus zeker geen sprake van verklevingen/problemen, wrs gewoon een rest verschijnsel van de miskraam.

En Muppetje, ik denk dat het goed is dat je weer met de medicatie begonnen bent. Succes deze ronde!

Hoop dat jullie allebei weer snel zwanger mogen zijn!!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 4:56

Dankje Weegschaal!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 5:29

Goed dat je de eerste pil weer hebt genomen, wat moest anders dat bloedverlies zijn geweest. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 5:39

Puggle schreef:Goed dat je de eerste pil weer hebt genomen, wat moest anders dat bloedverlies zijn geweest. hug

Ja precies, daarom. En ach, twee dagen amper bloedverlies is ook wel eens leuk. dus de eerste twee pillen weer gehad, nog acht te gaan Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 7:00

Jeeeeej, je doet weer lekker mee Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 7:20

Je weet zeker dat je niet zwanger bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 7:24

Jolicious schreef:Je weet zeker dat je niet zwanger bent?

Ja ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 7:34

Puggle schreef:Jeeeeej, je doet weer lekker mee Very Happy
Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 7:38

Muppetje schreef:
Jolicious schreef:Je weet zeker dat je niet zwanger bent?

Ja ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben.

Tenminste, 100% zeker weet je het nooit, maar we hebben pas weer sex gehad toen ik met de primolut begonnen was, en ook nog voor het zingen de kerk uit. Dat biedt geen zekerheid, dat weet ik, maar met de primolut kan het ook niet eens goed innestelen. Al met al genoeg zekerheid denk ik

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 8:19

Oké. Geen test gedaan dus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Muppetje za 17 dec 2011 - 8:28

Jolicious schreef:Oké. Geen test gedaan dus?

Neuh, lijkt me echt niet nodig

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)  Empty Re: menstruatie na miskraam en curettage (dmv primolut)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum