Vraagje over mobiel opladen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje over mobiel opladen
Sinds gister avond kan ik mijn mobiel niet meer met de oplader opladen. 's Middags deed hij het nog, maar 's avonds niet meer. Ik heb verschillende opladers geprobeerd, maar het werkt niet. Nu heb ik hem via het kabeltje van het fototoestel verbonden met de laptop en dan laadt hij wel op. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Over 2 maanden mag ik een nieuwe uitzoeken. Ik hoop dat hij dat nog even volhoudt.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vraagje over mobiel opladen
Maar kun je hem niet meer aansluiten? Of sluit je hem wel aan, maar laadt hij niet meer?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Hij laadt niet meer op met een oplader alleen nog via de laptop.
Japie- Kletskop
Wat vreemd! Want het zijn toch allemaal dezelfde plugjes. (Heb er even geen ander woord voor)
Ik zou als ik jou was even naar een bv Phonehouse gaan en kijken wat er mis is. Het kan volgens mij heel goedkoop/gratis opgelost zijn.
Ik zou als ik jou was even naar een bv Phonehouse gaan en kijken wat er mis is. Het kan volgens mij heel goedkoop/gratis opgelost zijn.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ja, het is echt heel vreemd, maar vooral erg vervelend. Kan niet overal mijn laptop mee naar toe nemen om op te laden . Ik ga maandag even naar de winkel ja. Vandaag helaas geen tijd voor gehad.
Japie- Kletskop
och zelfde probleem gehad, mobiel 2x laten opsturen, maar hijs nog niet optimaal..
foutje in het toestel, daar waar je het laadertje in stopt óf je lader zelf is stuk...
waardeloos is het
Succes!
foutje in het toestel, daar waar je het laadertje in stopt óf je lader zelf is stuk...
waardeloos is het
Succes!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik dacht in eerste instantie ook dat mijn lader stuk was, maar ik heb het met andere laders geprobeerd en dan werkt het ook niet. Dat is het vreemde eraan.
Japie- Kletskop
Dan is het waarschijnlijk in je mobiel zelf, het gaatje waar je de lader in stopt.. Vraag me nog af of ze dat kunnen maken, want bij mij is het dus na 2x nog niet goed ...
mii_joyce- Fluisteraar
Ja maar hij laadt wel op via de laptop. Daar zit hij nu met een kabeltje in. Het plugje is volgens hetzelfde als van de oplader.
Japie- Kletskop
Had mijne ook, en nog steeds.. ligt ook net vaak aan de houding waarin hij ligt of hij het dan wel/niet doet
Ontzettend onhandig en irritant!
Ontzettend onhandig en irritant!
mii_joyce- Fluisteraar
Okay misschien zeg ik nu iets heel geks, maar een lader met een stekker heeft als het goed is 9v en laden met een ubs kabeltje geeft 5v. Misschien is de 9v aansluiting in je laad gaatje stuk, maar de 5v aansluiting nog intact?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat zou het dan misschien wel kunnen zijn. Ik ga morgen even naar de kpn winkel om hem na te laten kijken.
Japie- Kletskop
Wat je dan eventueel nog zou kunnen doen, is een plug voor in het stopcontact kopen waarop je een USB kabeltje kan aansluiten en dan het kabeltje wat je voor je PC gebruikt daar in steken. Dan kan je wel via het stopcontact opladen misschien.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben bij de winkel geweest en die zeiden dat ze het niet wisten en dat hij opgestuurd moest worden. Dit kon een week of 4 duren. Hij zei ook dat ik vanaf 3 aug een nieuw toestel mag uitzoeken. Ik laat het maar zo, want anderhalve maand is nog wel te overzien.
Japie- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vaak moet jij je mobiel opladen?
» Vraagje over internet op mobiel
» mobiel internet vraagje
» Opladen MP3-speler
» Het forum op je mobiel
» Vraagje over internet op mobiel
» mobiel internet vraagje