Voor de meisjes een armbandje met naam maar..
+8
Alex
CCC
Sylvana
PapillonRose
Marin
Kaboutertje
Pompoen
Lady1984
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Voor de meisjes een armbandje met naam maar..
Ik vind voor jongetjes wel leuk zo'n leren veter met van die 'vierkante' porseleinen letter kraaltjes eraan als armband. Niks van zilver ofzo, dat niet inderdaad.
Gast- Gast
Mijn baas draagt een naamarmband met een stevige, eenvoudige schakel. Ik vind er niks mis mee.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt voor je zoontje ook een stoerder naamarmbandje nemen zoals op deze website.
http://www.sassiedesign.nl/catalog/index.php?cPath=31_34_36
http://www.sassiedesign.nl/catalog/index.php?cPath=31_34_36
Gast- Gast
Zelda schreef:Razz_ schreef:Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
Oeh nee bah dat vind ik echt niks voor een jongen. Voor een meisje eigenlijk ook niet echt maar voor een jongen al helemaal niet. Oorbellen bij hele klein kindjes vind ik ook echt 3x niks.Een naamplaatje vind ik dan weer wel leuk voor een jongetje !
+1
+1! Vind zo'n armbandje vaak beetje "ordinair"/ "kamperig" staan en kan me ook niet voorstellen dat het handig is voor een kindje, zo'n armbandje om, met spelen etc.
Ik zou idd een besteksetje veel leuker vinden, maarja als ze die al hebben blijft er weinig anders over
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Zelda schreef:Razz_ schreef:Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
Oeh nee bah dat vind ik echt niks voor een jongen. Voor een meisje eigenlijk ook niet echt maar voor een jongen al helemaal niet. Oorbellen bij hele klein kindjes vind ik ook echt 3x niks.Een naamplaatje vind ik dan weer wel leuk voor een jongetje !
+1
+1! Vind zo'n armbandje vaak beetje "ordinair"/ "kamperig" staan en kan me ook niet voorstellen dat het handig is voor een kindje, zo'n armbandje om, met spelen etc.
Ik zou idd een besteksetje veel leuker vinden, maarja als ze die al hebben blijft er weinig anders over
Mijn zoontje draag al sinds die baby is een armband. Hij heeft verschillende, een normale en een met zijn naam maar dan zijn de letters op de plaat gedrukt, dat kan je niet in Nederland kopen. En het staat echt niet "kamperig" of "ordinair" maar gewoon stoer als je de juiste maat en schakels neem van de armband. En met spelen heeft die er nooit last van gehad.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:AngelNyn schreef:Zelda schreef:Razz_ schreef:Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
+1
Mijn zoontje draag al sinds die baby is een armband. Hij heeft verschillende, een normale en een met zijn naam maar dan zijn de letters op de plaat gedrukt, dat kan je niet in Nederland kopen. En het staat echt niet "kamperig" of "ordinair" maar gewoon stoer als je de juiste maat en schakels neem van de armband. En met spelen heeft die er nooit last van gehad.
Het zal vast idd wel afhangen van het type armbandje, maar dit soort dingen vind ik echt verschrikkelijk:
http://www.olga-jewelshop.nl/images/7238%20figaro%20klein%202%20.jpg
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
AngelNyn schreef:Lindsya schreef:AngelNyn schreef:Zelda schreef:Razz_ schreef:Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
+1
Het zal vast idd wel afhangen van het type armbandje, maar dit soort dingen vind ik echt verschrikkelijk:
http://www.olga-jewelshop.nl/images/7238%20figaro%20klein%202%20.jpg
Die schakel is ook een beetje een oudewets model maar je moet hem ook niet te grof nemen en een beetje een leuke schakel. Van mijn zoontje maak het juist apart omdat die plaat niet gekocht kan worden hier. Maar die schakel vind ik ook niks aan inderdaad.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tips voor kraamcadeau`s + vraagje armbandje
» Haar tips voor meisjes
» Tussenjas voor meisjes
» Spijkerbroeken voor meisjes
» Oorbelletjes voor baby meisjes..
» Haar tips voor meisjes