Voor de meisjes een armbandje met naam maar..
+8
Alex
CCC
Sylvana
PapillonRose
Marin
Kaboutertje
Pompoen
Lady1984
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor de meisjes een armbandje met naam maar..
Wat voor Mas?
Ik heb voor Lise en Amé een mooi armbandje besteld met hun naam erop, dus wat persoonlijks voor ze. Maar wat moet ik nou voor Mas kopen? Ik wil ook iets persoonlijks kopen voor hem.
Ik heb voor Lise en Amé een mooi armbandje besteld met hun naam erop, dus wat persoonlijks voor ze. Maar wat moet ik nou voor Mas kopen? Ik wil ook iets persoonlijks kopen voor hem.
Gast- Gast
Re: Voor de meisjes een armbandje met naam maar..
Een oorbel met zijn naam, of een stoerdere armband.
Laatst aangepast door Lady1984 op vr 16 dec 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
Lastig idd..
Bestek setje met naam ingegraveerd?
Gast- Gast
Ik had een armbandje met mijn naam, maar ook een zilveren lepel(formaat tussen theelepel en eetlepel in) met mijn naam. Daar heb ik héél lang mee gegeten, later ook toetjes enzo.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Lastig idd..
Die heeft hij al.
En een oorbel krijgt hij van mij niet
Gast- Gast
Je hebt toch ook van die identiteitsplaatjes, dat is hartstikke leuk en stoer voor jongetjes.
Gast- Gast
Mooie zilveren spaarpot (in de vorm van een auto ofzo) en daar zijn naam in laten zetten?
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Je hebt toch ook van die identiteitsplaatjes, dat is hartstikke leuk en stoer voor jongetjes.
+1 Die zijn leuk en stoer
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Lieskuh schreef:Je hebt toch ook van die identiteitsplaatjes, dat is hartstikke leuk en stoer voor jongetjes.
Dat is wel een goede inderdaad
Gast- Gast
Doedel schreef:Kaboutertje schreef:Lieskuh schreef:Je hebt toch ook van die identiteitsplaatjes, dat is hartstikke leuk en stoer voor jongetjes.
Jaa die zijn leuk voor jongetjes!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, dat vind ik ook een leuk idee, zo'n plaatje! Is toch wat stoerder dan een armbandje.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
haha ik wou het ook al zeggen ja zo`n idplaatje maar ze waren me al voor
Gast- Gast
тыквашка schreef:Ik had een armbandje met mijn naam, maar ook een zilveren lepel(formaat tussen theelepel en eetlepel in) met mijn naam. Daar heb ik héél lang mee gegeten, later ook toetjes enzo.
Ik heb ook zo'n lepel en eet er 25 jaar later nog steeds toetjes mee
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
+1
Bovendien vind ik z'n dogtag meer functioneel dan echt een 'persoonlijk geschenk', om het zo maar te noemen.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
Oeh nee bah dat vind ik echt niks voor een jongen. Voor een meisje eigenlijk ook niet echt maar voor een jongen al helemaal niet. Oorbellen bij hele klein kindjes vind ik ook echt 3x niks. Een naamplaatje vind ik dan weer wel leuk voor een jongetje !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Rejoy. schreef:Jongetjes kunnen toch ook prima een armbandje om? Helemaal op die leeftijd!
Oeh nee bah dat vind ik echt niks voor een jongen. Voor een meisje eigenlijk ook niet echt maar voor een jongen al helemaal niet. Oorbellen bij hele klein kindjes vind ik ook echt 3x niks.Een naamplaatje vind ik dan weer wel leuk voor een jongetje !
+1
Gast- Gast
Lady1984 schreef:Een oorbel met zijn naam, of een stoerdere armband.
Zo'n armbandje met naam erin gegraveerd hebben jongens ook weleens om hoor Best leuk vind ik zelf!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind een armbandje voor meisjes wel leuk, maar voor jongens inderdaad niet. Zo'n identiteitsplaatje is wel leuk en stoer! En inderdaad functioneel, sla je twee vliegen in één klap.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
C.iske en J.anneman hebben allebei een armbandje net hun naam. Gewoon zo'n eenviudige met een rechthoekig plaatje waar de naam in staat gegraveerd.
C.iske heeft ook voor zijn eerste verjaardag een gouden zegelringetje van ins gekregen met zijn initialen erin. Dat krijgt J.anneman ook nog voor zijn eerste verjaardag.
C.iske heeft ook voor zijn eerste verjaardag een gouden zegelringetje van ins gekregen met zijn initialen erin. Dat krijgt J.anneman ook nog voor zijn eerste verjaardag.
Gast- Gast
Eline schreef:тыквашка schreef:Ik had een armbandje met mijn naam, maar ook een zilveren lepel(formaat tussen theelepel en eetlepel in) met mijn naam. Daar heb ik héél lang mee gegeten, later ook toetjes enzo.
Haha ik ook! Mijn beide zoontjes hebben een setje gekregen van mijn oma en ik hoop dat zij er over 30 ook nog mee eten. Zo leuk!
Gast- Gast
Eline schreef:тыквашка schreef:Ik had een armbandje met mijn naam, maar ook een zilveren lepel(formaat tussen theelepel en eetlepel in) met mijn naam. Daar heb ik héél lang mee gegeten, later ook toetjes enzo.
Haha ja nou ja hij ligt bij mijn ouders in de la. Als ik daar ben krijg ik over het algemeen nog steeds dat lepeltje toebedeeld, heel fijn want dan wordt ik tenminste niet afgescheept met een ieniemienie theelepeltje ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Doedel schreef:Kaboutertje schreef:Lieskuh schreef:Je hebt toch ook van die identiteitsplaatjes, dat is hartstikke leuk en stoer voor jongetjes.
Ja zo'n dogtag! Dat is stoer en heel persoonlijk.
Gast- Gast
J. Heeft ook een armbandje met zijn naam. Alleen het plaatje is in de vorm van een vrachtauto. Heb er al heeel veel positieve reacties op gehad!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Tips voor kraamcadeau`s + vraagje armbandje
» Haar tips voor meisjes
» Tussenjas voor meisjes
» Spijkerbroeken voor meisjes
» Oorbelletjes voor baby meisjes..
» Haar tips voor meisjes