Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

+22
Ambivalence
M_as
Mysterious
SoGood
Suus
Silva
Cha0s
stargirl
Blond
Sterre
Laced
NerdChic
Julia
Zeester
Lotus
Mermaid
Qiara
Jeanette
Zwerver
Toet
Alias
Merai
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Laced ma 3 jan 2011 - 21:10

Als ik in de spiegel kijk ben ik best wel tevreden. Alhoewel ik moeite heb met mijn lengte (helaas valt daar vrij weinig aan te doen..) en met mijn buikje. Ik ga nu meer gerichter sporten (buikspieroefeningen) en letten op mijn voeding.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:39

Ik kijk liever naar een foto dan in de spiegel.. Ik zie mezelf veel dikker in de spiegel dan dat ik op foto`s ben..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:49

Ligt eraan hoe laat het is.

Als ik net uit bed kom, denk ik als iemand me zo ziet, schrikt ie zich helemaal het apezuur..
Maar als ik me mooi maak, en me echt met zorg opmaak en mooie kleertjes aantrek en aandacht aan mijn haar besteed voel ik me heel mooi.
Ik baal zelden van mijn lichaam.. Ik heb een mooi figuur dus dat scheelt misschien al een hoop. Heel soms, baal ik wel van mijn lichaam en dat is omdat ik vind dat ik nogal behaard ben. Ik laat me altijd harsen/waxen.. maar dan moet je natuurlijk weer wachten tot alles een beetje op lengte is zodat je weer kan. Mijn man zegt dat ik me aanstel..

Gast
Gast

Bericht  Sterre ma 3 jan 2011 - 21:53

De laatste tijd ben ik steeds meer tevreden. Ik heb een mooi gewicht en laat mijn haar groeien waardoor ik vind dat dat ook mooi zit de laatste tijd. Soms heb ik alleen de neiging om alleen dat ene kleine puistje of plekje te zien als ik in de spiegel kijk, in plaats van het geheel. Ik heb een gemengde huid en soms best last van oneffenheden. Daar kan ik me aan storen en gefrustreerd over zijn.

Oh en ik ben extreem wit smile pale

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond ma 3 jan 2011 - 22:30

Ik ben redelijk tevreden. Ik ben misschien niet super slank, maar het is beter dan het 4 jaar geleden was.
Alleen mijn haar pluist nogal met dit weer, en mijn huid is een beetje vlekkerig, door de wisseling van de kou buiten naar de warmte van de CV binnen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:56

'S ochtends ben ik niet zo tevreden nee! Maar als ik dan gedoucht heb, mezelf heb aangekleed en me heb opgemaakt geef ik mezelf toch wel een 8. Qua lichaam en gezicht.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:16

Ik zit niet zo lekker in m'n vel, daardoor ben ik veel gaan eten en aangekomen. Als ik nu in de spiegel kijk, ben ik dan ook niet blij. Dit heeft voornamelijk met de gehele situatie te maken. Ik ben op dit moment wel weer gezond aan het eten en rollen koekjes en zakken chips laat ik achterwege. Daardoor voel ik me al wel prettiger, maar ik ben nog steeds niet erg blij als ik in de spiegel kijk.

Gast
Gast

Bericht  stargirl ma 3 jan 2011 - 23:28

De laatste tijd heb ik mijzelf geaccepteerd hoe ik ben. Ben meer op mijn eetpatroon gaan letten en hierdoor een paar kilo kwijt. Hierdoor zit ik beter in mijn vel. Als ik in de spiegel kijk vind ik mijzelf wel ok!
Alleen de dagen dat ik last heb van acne baal ik van mijzelf.. Maar zoals nu valt dat reuze mee en ben ik wel tevreden.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:30

stargirl schreef:De laatste tijd heb ik mijzelf geaccepteerd hoe ik ben. Ben meer op mijn eetpatroon gaan letten en hierdoor een paar kilo kwijt. Hierdoor zit ik beter in mijn vel. Als ik in de spiegel kijk vind ik mijzelf wel ok!
Alleen de dagen dat ik last heb van acne baal ik van mijzelf.. Maar zoals nu valt dat reuze mee en ben ik wel tevreden.

Goed zo! Fijn dat je je beter over jezelf voelt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:31

Yvaine schreef:Ik zit niet zo lekker in m'n vel, daardoor ben ik veel gaan eten en aangekomen. Als ik nu in de spiegel kijk, ben ik dan ook niet blij. Dit heeft voornamelijk met de gehele situatie te maken. Ik ben op dit moment wel weer gezond aan het eten en rollen koekjes en zakken chips laat ik achterwege. Daardoor voel ik me al wel prettiger, maar ik ben nog steeds niet erg blij als ik in de spiegel kijk.

Wat vervelend, maar je bent in ieder geval op de goede weg!
Hoop voor jou dat je je snel weer blij voelt als je in de spiegel kijkt hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:04

Hetzelfde als ckc en Jen. Als ik mijn bed uitkom een stuk minder dan met make-up en mooie kleren aan. Over het algemeen ben ik tevreden: ik ben slank, heb een goed gebit, een egale huid. Maar in de winter ben ik toch wel erg bleek, dat vind ik niet mooi. Zeker nu ik donkerbruine haren heb. We hebben thuis wel een zonnebank, maar daar ga ik niet onder, omdat het zo slecht is voor je huid. Ook elke dag bronzing powder of foundation vind ik niet nodig, dus dan maar een bleke huid. Ook heb ik al tijden geen kleren meer gekocht. Ik kan niets leuks vinden. Ik vind mezelf een stuk mooier met een nieuwe outfit en/of een zongebruinde huid. Dat zit er nu niet in, dus daarom ben ik nu iets minder blij als ik in de spiegel kijk. Maar over het algemeen genomen ben ik tevreden.

Gast
Gast

Bericht  Cha0s di 4 jan 2011 - 1:45

Ja dat heb ik ook. Nu het winter is ben ik stukken minder tevreden. In de zomer met een mooie bruine kleur vind ik mezelf er wel goed uitzien, maar de afgelopen paar weken...poeh. Wallen, bleke huid, hangende ogen. Niet best.

Mag snel weer zomer worden! smile

Cha0s
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 16
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:58

Jen_ schreef:
Wat vervelend, maar je bent in ieder geval op de goede weg!
Hoop voor jou dat je je snel weer blij voelt als je in de spiegel kijkt hug
Wat een lieve reactie! Dank je wel.

Gast
Gast

Bericht  Silva di 4 jan 2011 - 3:04

Op zich wel tevreden, maar ik kan wel ontzettend lopen miepen over kleine dingetjes waar ik dan weer 's onzeker over word. Ik vind mijn haar bijv. veels te dun. Op zich valt het wel mee, maar als ik kijk naar mooie volle bossen haar dan denk ik: had ik dat ook maar! In de spiegel is mijn haar mijn grootste irritatiepunt. Verder als ik foto's kijk vind ik mijn houding niet mooi. In de spiegel let ik daar wel op, maar natuurlijk gewoon op een feestje of bij visite niet echt. Zie ik ineens mijn schouders heel erg hangen en mijn rug zo bol haha. Nou komt dat vooral omdat ik last van mijn luchtwegen heb, waardoor het soms te veel kracht kost om rechtop te zitten en tegelijk adem te halen (astmatisch en chronisch verkouden. Heeeerlijk. NOT!). Ik probeer er altijd op te letten, maar het kost me gewoon te veel energie om mn schouders en rug goed recht te zetten en toch door mijn buik te ademen.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:18

Ligt helemaal aan de dag en mood. Meestal vind ik het bestwel ok hoor Cool . Vooral als ik net bij de kapper was en mijn huid gaaf is.

Gast
Gast

Bericht  Suus di 4 jan 2011 - 3:23

Ik vind mezelf wel oke. Ik vind mezelf iets te dik, ben niet helemaal blij met mijn figuur (al vindt mijn vriend dat onzin), ik zou graag een paar kilootjes kwijt willen. Ik ben wel fanatiek aan het sporten, dus hopelijk wordt alles dan ook een beetje strakker.
Met mijn gezicht ben ik meestal wel blij, ik heb een mooie huid, maar heel af en toe wel een puistje en daar kan ik dan flink van balen. Ook ben ik in de winter erg bleek, maar goed, dat hoort bij het seizoen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  SoGood di 4 jan 2011 - 3:29

Toevallig net gekeken en toen bedacht ik me dat ik voor iemand die alleen een beetje schuim in d'r haar had gedaan en snel met de fohn er door heen ging, ik best een goed kapsel had vandaag.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 4:37

Sinds ik 58 kilo weeg ipv 68.9 vind ik mezelf echt een leukerd smile

Ik voel me slank, voel me mooier, koop leukere kleding omdat het me nu ook allemaal wel staat, door die leuke kleding voel ik me ook weer wat leuker en dat straal ik uit. Ik krijg er meer zelfvrtrouwen van omdat ik blij ben met mijn lichaam.
En het lag bij mij dus echt aan mijn omvang. Ik word niet blij van wat vetrolletjes. Ook al had ik die niet echt overal ofzo.

Ik vind het ook altijd irritant als mensen zeiden: je bent helemaal niet dik, je hoeft niet af te vallen.
Maar ik was echt niet gelukkig met mezelf en mijn omvang van eerst. Dus waarom accepteren ze mijn gevoel dan niet dat ik mezelf wel dik vond?
Het geeft mij echt geen beter gevoel om te horen dat ik niet dik was. Aangezien ik zelf wel zag dat ik wat mollig was.

Gast
Gast

Bericht  Mysterious di 4 jan 2011 - 4:40

dik
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  M_as di 4 jan 2011 - 4:55

'dat zou beter kunnen'. Ik ben niet erg tevreden met mezelf.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ambivalence di 4 jan 2011 - 5:03

Met kleding aan lijkt het nog wel wat (behalve mijn hoofd dan), maar zonder kleding is echt geen porum, in mijn beleving. Te dik, te slap, lelijke huid, etc.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255

Bericht  mzcharlotte di 4 jan 2011 - 5:35

Op dit moment walg ik van mijn lijf. Ik ben sowieso al niet slank, maar nu voelt het of mijn lichaam tegen mijn kleding aan zit te duwen. En dat vind ik zwaar klote.

Gelukkig begint het 'normale' leven weer en denk ik dat ik over een maand wel weer lekkerder in mijn vel zal zitten.

Met mijn gezicht ben ik op zich wel tevreden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Benthe di 4 jan 2011 - 5:38

Op dit moment ben ik erg tevreden. Er zijn natuurlijk altijd dingen die beter kunnen of die ik graag anders had gezien, maar over het algemeen kan ik prima leven met mijn spiegelbeeld.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Kabouter di 4 jan 2011 - 6:35

Ik baal van de puistjes die ik nu heb. Voor mijn gevoel komen ze vooral door de stress en ik weet dus ook niet zo goed wat ik eraan moet doen, behalve goed schoonmaken natuurlijk.
Verder ben ik eigenlijk heel tevreden. Ik wil graag weer een paar kilo aankomen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:05

Meestal zie ik alleen de negatieve punten.. Wil zeker nog 8 kilo afvallen en weer mn oude figuur terug maar goed, ook toen baalde ik van mijzelf! Ben bezig met een wat positiever beeld van mezelf creeëren, zowel qua innerlijk als qua uiterlijk..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: