Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het OV en de sneeuw

2 plaatsers

Ga naar beneden

Het OV en de sneeuw Empty Het OV en de sneeuw

Bericht  Dolphinne zo 19 dec 2010 - 22:36

Ik ben wel erg benieuwd of er bij jullie in de buurt wel bussen (en treinen) rijden met de sneeuw die gevallen is?


Ik moest zelf vanochtend mijn auto naar de garage brengen en wilde met de bus terug, maar na een half uur wachten kwam ik erachter dat ze toch echt niet reden en ben ik terug gelopen naar de garage, gelukkig wilden ze me toen wel thuis brengen.

Maar aan het eind vd middag moet ik nog naar mn werk en was ik dus van plan met de bus, trein, en weer bus te gaan. Ik hoop dus dat ze dan wel weer rijden.
Ik woon trouwens in Twente.

Rijden ze dus bij jullie en in welke regio woon je?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het OV en de sneeuw Empty Re: Het OV en de sneeuw

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:45

Even gekopieerd uit het goedemorgen topic

Ik zit in de trein!

Heb er een uur over gedaan om van huis op t station te komen. De eerste tram reed niet, toen naar een ander gelopen en die kwam er net aan. Mooi er in dus maar hij bleef ergens in t centrum steken. Wij allemaal er uit en toen moest ik lopen naar t station. Met koffer dus. Zo zwaar met die sneeuw! Ik had het echt gloeiend heet toen ik aankwam ondanks de vries temperaturen. Ik vroeg naar de trein naar utrecht maar ik kon beter via Eindhoven zeiden ze. Wel fijn, want nu omzeil ik utrecht dus. En intussen zit ik heerlijk geïnstalleerd in de 1e klas met m'n iPhone en eten. Helaas geen wifi maar ach een mens moet niet klagen. Update volgt wel weer ;-)


En intussen kom ik nu net aan in Eindhoven en moet ik overstappen naar een trein naar Maastricht. Ik moet naar Luik in belgie n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het OV en de sneeuw Empty Re: Het OV en de sneeuw

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 22:48

Ja hoor, hier rijdt alles gewoon, maar hier is dan ook geen vlokje sneeuw gevallen de afgelopen dagen. Ja vorige week donderdag (wat niks voorstelde).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het OV en de sneeuw Empty Re: Het OV en de sneeuw

Bericht  Blond zo 19 dec 2010 - 23:07

Ik moest vanochtend met de bus naar stage, en die reed wel. Hij kwam wel te laat, maar goed, dat gebeurd wel vaker. Het enige balen was dat het extra slot van mijn stationsfiets was vastgevoreren, waardoor ik vanaf het station wel naar mijn stage moest lopen (een kwartier). Maar eerlijk is eerlijk, dat had ook wel wat.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het OV en de sneeuw Empty Re: Het OV en de sneeuw

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum