Welk boek lees jij nu?
+187
Maris82
Guusje
Destino
Auxo
Dikkie Dik
Enelya
Printje
Jip
Willem
Bisq
Cow
Sorella
luenca
Moira
L!ND@
June
*Bloempje*
Kaninchen
Fortissimo
eigenwijs
Aardbei
Isis
SaS
Takkie
Bimbam
Appeltje
Ragazza
Benthe
_Mashimaro_
PeperMunt
Sazzle
Evalynn
sokpop
Shopaholic
Linnie1985
Snirp
Green_Pepper
Ella
Starla
Vino
Katrien
Star007
Océane
Zwerver
Lonely Goatherd
madam
Ilovethe90s
Manderijn
burritosaus
Sam
Blond
Hoochie
Arwyn
Bolleke
Susan
Zonnetje
Elliot
Verona
Linda
Antibes
Sissi
Aziraphale
Vogeltje
Rizzo
bloemenmeisje
Mari
Nala
applestar
Erza Scarlet
Slakje
Sunshine
IlikeBali
Shopelle
Parisienne
Melis1985
Niki
Annemoontje
TukTuk
Dolphinne
*Lookie*
Red Velvet
SuperGrover
Pompoen
kippiee
Jezzie
sanne-84
Ilargi
Le Chat Noir
heartsdale
ChocoChip
Aagje!
Rebecca
Herfstblaadjes
Gympie
dolfijntje24
Leine
Phileine
Jerry
Snoes
Bosjesvrouw
Coco
troela
Lady Starstruck
_Cyn_
Winegum
nina
Middleme
SoGood
Kqip
Jade
dolfijn1982
Ellusss
Filoria
TNMN
Japie
SarahKey
Cherry Darling
anne87
Guus
Fiwen
Elysia
sweetgirl
mosio
boekenwurm83
SleepingBeauty
Caresses
Puzzle
Kerel
SnowWhite
Tullow
Poisongirl
Polly
M@niek
Tinus
Tesss
Ooh La La!
CarpeDiem
PrimaBella
Inge
Frappuccino
ThinkPink
Sweety
Muurvlindertje
dr_oupy
Stuiterbal
silly-one
Zora
Minx
Chocoholic
Sterre
Fem
Blair
patjuhhh
Bay
Suus
Error
rianne27
_Lacey_
Shy
Cheesegirl
Erin
Tyrael
Oasis
mo-lola
Eliesje
Raindrop
Caramba
Silver
bolus26
Pannetoet
litllejoy
Lady4
Sushi
FireButterfly
Sugarfall
rapa nui
Marin
Yael
Summerlovin
Bliss
Lotus
girli
Jeanette
Kaat
Burn
Salander
Atelier Madame
191 plaatsers
Pagina 19 van 44
Pagina 19 van 44 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44
Re: Welk boek lees jij nu?
Babydoll schreef:Yasmin schreef:Ik ben de suite van suzanne vermeer aan t lezen. Gaat over een vrouw die directrice is van een groot hotel op Tenerife. Dan op een dag wordt ze gedrogeerd en halen ze allerlei ranzige sexdingen met haar uit en dat wordt gefilmd. Vervolgens wordt ze gechanteerd en moet ze een kamer ter beschikking stellen omdat anders dat filmpje op internet belandt. Allerlei wazige dingen gebeuren in die hotelkamer. Echt een heel spannend boek!
Ik zag hem tussen mn ebooks zitten, nu ik jouw korte versie ervan hoor ga ik er denk ik vanavond in beginnen!
Ik vond t echt 3x niks
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Babydoll schreef:Yasmin schreef:Ik ben de suite van suzanne vermeer aan t lezen. Gaat over een vrouw die directrice is van een groot hotel op Tenerife. Dan op een dag wordt ze gedrogeerd en halen ze allerlei ranzige sexdingen met haar uit en dat wordt gefilmd. Vervolgens wordt ze gechanteerd en moet ze een kamer ter beschikking stellen omdat anders dat filmpje op internet belandt. Allerlei wazige dingen gebeuren in die hotelkamer. Echt een heel spannend boek!
Ik zag hem tussen mn ebooks zitten, nu ik jouw korte versie ervan hoor ga ik er denk ik vanavond in beginnen!
Ik vond t echt 3x niks
Oh... whahahahaha! Nou, ik merk meestal aan t eerste hoofdstuk al of het was is, dus ben benieuwd.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:PrinsesBo schreef:Babydoll schreef:Yasmin schreef:Ik ben de suite van suzanne vermeer aan t lezen. Gaat over een vrouw die directrice is van een groot hotel op Tenerife. Dan op een dag wordt ze gedrogeerd en halen ze allerlei ranzige sexdingen met haar uit en dat wordt gefilmd. Vervolgens wordt ze gechanteerd en moet ze een kamer ter beschikking stellen omdat anders dat filmpje op internet belandt. Allerlei wazige dingen gebeuren in die hotelkamer. Echt een heel spannend boek!
Ik vond t echt 3x niks
Oh... whahahahaha! Nou, ik merk meestal aan t eerste hoofdstuk al of het was is, dus ben benieuwd.
Kon er gewoon niet doorheen komen en ben na 2 hoofdstukken gestopt.
Gast- Gast
Twee single zussen, water en vuur, erven van hun ouders een prachtig herenhuis in Rotterdam. Samen komen ze tot een precaire balans: de een zorgt voor het geld, de ander voor het huishouden. Mannen betekenen niets dan ellende dus geen kerel zal deze status quo ooit verbreken, zo beloven ze elkaar. En dan ontmoeten zen Alex. Alex is charmant, heeft smaak, is een geweldige kok, kan luisteren, weet raad en is niet veeleisend. De ideale man voor de ene zus.
En voor de andere…
Voor ze het zelf goed en wel in de gaten hebben is een ménage à trois ontstaan waarin iedereen heel gelukkig is. Maar af en toe is er een klein leugentje nodig om de situatie te handhaven. Eén van die leugentjes heeft echter desastreuze gevolgen. Op een ochtend wordt een lijk gevonden, stijf bevroren in de winterse kou. Is drie toch te veel?
Gast- Gast
Ik vond De Suite ook niet echt denderend..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mam ik bel je zo terug afgelopen week uitgelezen. Erg mooi boek.
En nu bezig in familie portret.
En nu bezig in familie portret.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb net Feest! van Lydia Rood gelezen, wat een idioot boek. Er was nog een alternatief einde dat je op internet kon lezen, maar dat was net zo idioot.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vond de Suite juist wel spannend, ik had hem geleend in Spanje van een bibliotheek. Damn, ik vond het jammer dat ik 'm terug moest geven toen we naar huis gingen.
Gast- Gast
Al voor de twee keer, maar blijft geniaal.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:
Die heb ik ook nog liggen, heb de film al gezien en die vond ik inderdaad erg goed, maar ik zit er een beetje tegenaan te hikken omdat ik 'm in het Engels heb gekocht en eigenlijk liever in het Nederlands had gehad. Ik lees heel veel in het Engels, dus het zou geen probleem moeten zijn, maar toch...
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ga zo beginnen in de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Ik heb deze gekocht voor op vakantie:
En heb deze nog liggen, die ik ook meeneem:
In Paradiso ben ik al een keer begonnen maar afgehaakt omdat ik een leuker boek had gevonden. Ik wil het toch nog een kans geven
En heb deze nog liggen, die ik ook meeneem:
In Paradiso ben ik al een keer begonnen maar afgehaakt omdat ik een leuker boek had gevonden. Ik wil het toch nog een kans geven
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Echt mannen eten geen kaas van Maria Mosterd. Wat een ongelofelijk slecht geschreven boek. Wil nu wel weten hoe het afloopt, maar dat dit niet is geredigeerd door een uitgever verbaast me enorm.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Chance schreef:Echt mannen eten geen kaas van Maria Mosterd. Wat een ongelofelijk slecht geschreven boek. Wil nu wel weten hoe het afloopt, maar dat dit niet is geredigeerd door een uitgever verbaast me enorm.
Uitgelezen. Wat een slecht geschreven verhaal. Nu lees ik 'De man die naar Auswitz wilde'.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik heb 'De verzekering' van Joost Heyink uit. Die vond ik wel goed.
Nu ben ik begonnen in 'In mijn dromen' van Simone v.d. Vlugt. De recensies op bol.com zijn niet geweldig, dus ik ben benieuwd. Zijn er hier al mensen die 'm hebben gelezen?
Nu ben ik begonnen in 'In mijn dromen' van Simone v.d. Vlugt. De recensies op bol.com zijn niet geweldig, dus ik ben benieuwd. Zijn er hier al mensen die 'm hebben gelezen?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Saskia noort - nieuwe buren
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Chipp schreef:Laatste Zomer van Tatjana De Rosnay, ik word er helemaal ingezogen!
Mooi boek hea?
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Chance schreef:Echt mannen eten geen kaas van Maria Mosterd. Wat een ongelofelijk slecht geschreven boek. Wil nu wel weten hoe het afloopt, maar dat dit niet is geredigeerd door een uitgever verbaast me enorm.
Ik vind ook niet echt zo. Ik ga hem nog wel uitlezen, wil nog weten hoe t afloopt. T schijnt ook dat dat verhaal verzonnen was las ik ergens?
Gast- Gast
Zonnetje schreef:Ik heb 'De verzekering' van Joost Heyink uit. Die vond ik wel goed.
Ik heb hem een tijdje terug gelezen, maar vond het juist een heel mooi boek. Spannend, dus zeker een aanrader wat mij betreft.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Break Of Day schreef:
Erg spannend boek, leest zeer prettig!
Ik vind Loes den Hollander echt te gek, heb al haar boeken inmiddels gelezen.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Susan schreef:Marin schreef:
Die heb ik ook nog liggen, heb de film al gezien en die vond ik inderdaad erg goed, maar ik zit er een beetje tegenaan te hikken omdat ik 'm in het Engels heb gekocht en eigenlijk liever in het Nederlands had gehad. Ik lees heel veel in het Engels, dus het zou geen probleem moeten zijn, maar toch...
Sorry Susan, ik lees het nu pas. Ik zag laatst wel je quote uit het boek, maar zat op m'n telefoon in de tram en kon er niet goed op reageren op dat moment. Ik vind Jonathan Safran Foer echt een van de ingewikkelste schrijvers in het Engels ooit. Hij is briljant, en super creatief met taal, maar dat maakt dat de tekst heel lastig te lezen is. Ik heb er ook veel moeite mee. Nou valt E.L.a.I.C. nog wel mee vergeleken met Everything is Illuminated, dat is nog complexer en filosofischer. Een prachtig boek, maar zo moeilijk. Ik heb beide boeken jaren geleden al gelezen toen ze net uitwaren, maar toen vond ik het eigenlijk ook wel echt moeilijk. Nu snap ik ze wel beter. Ik vind het creatieve taalgebruik echt geniaal, maar het is wel hard werken om er door heen te komen. Dus ik geef je groot gelijk. Maar hou toch vol, het is een pracht boek. In het Nederlands zou ik 'm niet lezen, hij's juist zo sterk door het taalgebruik. De film wil ik eigenlijk niet zien. Word er ingegaan op het verhaal van de grootouders, of alleen vanuit Oscar's perspectief?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Yasmin schreef:Chance schreef:Echt mannen eten geen kaas van Maria Mosterd. Wat een ongelofelijk slecht geschreven boek. Wil nu wel weten hoe het afloopt, maar dat dit niet is geredigeerd door een uitgever verbaast me enorm.
Ik vind ook niet echt zo. Ik ga hem nog wel uitlezen, wil nog weten hoe t afloopt. T schijnt ook dat dat verhaal verzonnen was las ik ergens?
Ja, er is ook een boek wat heet 'Echte mannen eten wel kaas' en daarin gaat men op onderzoek over al haar verhalen. Ook die Manue hebben ze gevonden. Heb dat boek al op m'n iPad gezet, ook binnenkort eens lezen.
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 44 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek lees jij nu?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
» Welk(e) boek/film/serie heeft indruk op jou gemaakt?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
Pagina 19 van 44
Permissies van dit forum: