Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 10:44

Mijn beste vriendin is begin januari jarig én ze zijn bezig met een huis kopen én ze is gek op inrichting en altijd ideeën op doen enz duus ik wil d'r een woonmagazine abonnement geven. Maar welke is leuk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Marin do 15 dec 2011 - 10:48

101 woonideeen.

VT Wonen vind ik ook altijd heel mooi, maar alles wat er in staat is zo duur. Bij 101 woonideeen is het tenminste nog betaalbaar af en toe Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Ooh La La! vr 16 dec 2011 - 0:17

101 is idd leuk. Vooral omdat er veel dingen in staan die zelf te maken zijn en niet peperduur zijn.
Eigen huis en Interieur is ook een leuk magazine en Elle decoration ook!
(ik heb op deze 3 en vt wonen een abo :$)

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  VeryCherry vr 16 dec 2011 - 0:58

101 Woonideën Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 4:55

Ik vind de Ariadne at Home ook helemaal geweldig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  *Noosa vr 16 dec 2011 - 7:24

Vind ik persoonlijk ook een beetje aan de smaak van de persoon liggen welk blad dan leuk is smile 101 is denk ik vrij algemeen, ariadne is toch voornamelijk een landelijke stijl, elle is vrij modern. Zelf vind ik het magazine van jeanne d'arc heel mooi maar van die stijl moet je houden (is deense stijl, beetje landelijk/nostalgisch/brocante).
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Gast vr 16 dec 2011 - 9:39

*Michelle schreef:Vind ik persoonlijk ook een beetje aan de smaak van de persoon liggen welk blad dan leuk is smile 101 is denk ik vrij algemeen, ariadne is toch voornamelijk een landelijke stijl, elle is vrij modern. Zelf vind ik het magazine van jeanne d'arc heel mooi maar van die stijl moet je houden (is deense stijl, beetje landelijk/nostalgisch/brocante).

Oh volgens mij heeft ze nog niet echt een stijl... Ik denk dat ik 't bij 101 houd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 7:54

101 woonideeën, I love it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk magazine over inrichting en wonen is leuk? Empty Re: Welk magazine over inrichting en wonen is leuk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum