Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

+6
NoMercy
Liadan
Tania
loesje
Printje
studiebol
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  studiebol di 5 maa 2013 - 7:21

Nu met het mooie weer wil ik graag lekker met de meiden naar buiten en de tuin in.
We hebben een schommel en een zandbak gaan we ook halen.

Wat is verder leuk speelgoed voor buiten?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Printje di 5 maa 2013 - 7:23

R zit de hele tijd op zijn Bobby car en een zand/ watertafel. Ow en ook krijtjes vindt hij erg leuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  loesje di 5 maa 2013 - 7:25

driewieler en glijbaan
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Tania di 5 maa 2013 - 7:27

Wij hebben een speelhuisje, loopauto, watertafel, zandbak, plastic wipbeest, fietsje, schommeltje en dan nog allemaal losse dingen als bellenblaas, stoepkrijt enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 7:31

Wij hebben een zandbak, hobbelpaard, loopauto, driewieler en een step.
En wat klein spul zoals bellenblaas, ballen en stoepkrijt.

Deze zomer komt er een glijbaan en een schommel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Liadan di 5 maa 2013 - 7:31

Wij hebben een groot houten speelhuis met glijbaan, 2 schommels en een picknicktafel eronder. Dat is het leukste buitenspeelgoed dat ze hebben.
Verder hebben we:
- een zandbak met emmertjes, schepjes enz.
- een krokodil wipwap (ik heb geen idee hoe je zoiets noemt)
- een skippypaard
- bobbycar
- loopfiets
- driewieler
- watertafel
- step
- loopklossen
- bal
- stoepkrijt
- grote bellenblaas met vormpjes
- houten stokpaard
- waterplay
Ze spelen buiten met alles wat we hebben en vinden het ook allemaal leuk.


Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  NoMercy di 5 maa 2013 - 7:31

Hier zijn vooral de tractor en zandbak in trek! Verder vind hij zijn loopfiets, loopmotor, stoepkrijt, zandtafel & voetbal heel leuk.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Twellie di 5 maa 2013 - 7:55

We hebben naast de dingen die je noemt een skippybal, gewone ballen, fiets en driewieler en een badje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Floor di 5 maa 2013 - 8:16

Ik neem een bal en zijn loopauto mee naar buiten. de loopauto wordt mee gespeeld maar verder loopt hij voornamelijk alles te verplaatsen, grind, takjes, tuinslang enzovoort.
Ik heb ook nog geen ander buitenspeelgoed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  studiebol di 5 maa 2013 - 8:22

Ik wil doe graag wat inspiratie op doen wat ik deze zomer voor ze kan kopen.

Floor vanmiddag liepen ze hier idd gewoon wat rond en L heeft idd steentjes op het stenenrandje van de tuin gelegd Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Floor di 5 maa 2013 - 8:24

Inspiratie is goed ja, ik ben ook al op zoek, weet nog niet wat ik wil.
Vind zo'n speelhuisje leuk maar een schommel ook wel, al denk ik dat hij dat al snel niks meer vind.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  studiebol di 5 maa 2013 - 8:29

Schommel hebben we hier vorig jaar augustus in de tuin gezet en ze vinden het echt geweldig.. ze liggen elke keer weer een in deuk als ze er in mogen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Aimee di 5 maa 2013 - 8:53

Ik neem de bal en loopauto mee naar buiten.
Mijn schoonvader gaat nog een schommel maken, en van mijn ouders krijgt hij een zandbak als verlaat verjaardagscadeautje.

Wij wonen aan een grote recreatieplas met speeltuintjes, dus ik denk dat we daar van het voorjaar/zomer veel te vinden zullen zijn smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  kwak di 5 maa 2013 - 9:22

Als je ruimte hebt een trampoline! Ding in graven en ze kunnen er zelf op.

Wij hebben een zandbak, plastic wip, step, 3 loopfietsen, stoepkrijt, ballen, skippypaard, grasmaaiertje, 3 wieler.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 9:27

Wij hebben een watertafel, een tractor een wipdier en een loopauto. De watertafel vind ik het grootste succes.
Zand wil ik absoluut niet in mijn tuin hebben, ik weet zeker dat mijn huiskamer san ook steeds vol ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij? Empty Re: Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum