Het klaag topic
+11
Susan
Chocolate Cookie
_Lacey_
Ibbeltje
Esperanza
Tania
Sorella
Roxi3
Rush
Lejow
NerdChic
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het klaag topic
Lacey vervelend dat je zo afvalt als je het niet wil. ben je al naar de huisarts geweest?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind de mode echt zo vreselijk. Kan maar niks leuks vinden maar ik heb écht wat warms nodig...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Jij moest niet denken dat het makkelijk was? Hij is wel lekker bezig.
Jep. En hij speelt keihard met m'n gevoel. Gisteren offerte voor m'n eigen hypotheek getekend en toen was hij natuurlijk ineens down en verdrietig toen hij merkte dat de weg terug steeds smaller en slechter wordt. Ja jongen, je doet het echt zelf. Of nee, als ik hem moet geloven is het eigenlijk allemaal voor een deel m'n eigen schuld.
Laatst aangepast door Maple op do 15 dec 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maple echt wat een ***. Hopelijk is alles snel rond zodat je hem het huis uit kan zetten en je verder kan met je eigen leven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Komt hij serieus bij jou aan met het verhaal dat het niet makkelijk is, omdat háár ex moeilijk doet? WTF, echt, wát voor boodschap denkt hij dat jij daaraan hebt? Verwacht hij nu medelijden of zo?
Hij is trouwens wel lekker op twee paarden aan het wedden hè, op jouw gevoel spelen en tegelijk haar achter de hand houden. Ik hoop dat het feit dat hij weer met haar heeft aangepapt je alleen maar sterkt in je vechtlust. Hij denkt alleen aan zichzelf, aan niemand anders dan zichzelf.
Sterkte, meisje, jij komt er echt wel.
Hij is trouwens wel lekker op twee paarden aan het wedden hè, op jouw gevoel spelen en tegelijk haar achter de hand houden. Ik hoop dat het feit dat hij weer met haar heeft aangepapt je alleen maar sterkt in je vechtlust. Hij denkt alleen aan zichzelf, aan niemand anders dan zichzelf.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Maple, wat een klootzak zeg! Pffff sterkte!
Voor jou, en voor alle anderen die het nodig hebben;
Voor jou, en voor alle anderen die het nodig hebben;
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, daar komt hij serieus mee. Ik weet inmiddels al wel dat haar ex geen lieverdje is, hij schijnt behoorlijk losse handjes te hebben (ja, ik weet wat je denkt nu), en ik weet niet óf, en op welke manier haar ex zich richting mijn man uit, hij laat daar niets over los, maar ik weet wel dat J. makkelijk te intimideren is en hij dan voor de makkelijkste weg kiest, vluchten. Vluchten terug naar mij, daarom wilde hij me terug en had hij spijt, laatst. Maar ik wil niet meer, dus gaat hij terug naar haar.Of nouja, ik vermoed dat het zo een beetje gaat. En als het daadwerkelijk zo gegaan is dan vind ik huppelmup ergens behoorlijk naïef, ik bedoel, ze moest eens wéten.Susan schreef:Komt hij serieus bij jou aan met het verhaal dat het niet makkelijk is, omdat háár ex moeilijk doet? WTF, echt, wát voor boodschap denkt hij dat jij daaraan hebt? Verwacht hij nu medelijden of zo?
En mijn vechtlust was even minder, maar is nu toch echt weer terug. Al vind ik het echt nog wel moeilijk om te realiseren dat dit alles hem pijn doet. Maargoed, ik hou me maar voor dat hij niet half de pijn heeft die ik nu ervaar.
Sowieso hebben we begin deze weke ruzie gehad en heeft hij dingen gezegd die me echt boos gemaakt hebben. Ik moest me namelijk maar even realiseren dat hij het veel zwaarder heeft dan ik, en hij blijft maar volhouden dat het ergens gewoon mijn eigen schuld is. Maar dan vevrolgens wel roepen dat hij het terug zou draaien als het kon. Amehoela.
Bedankt voor je laatste zinnetje trouwens, dat soort woorden doen me goed..
Gast- Gast
Al zóu hij het zwaarder hebben dan jij, dan nog hoef jij je daar geen moment schuldig over te voelen. Jij hebt hem echt zóveel kansen gegeven en hij heeft ze allemaal, stuk voor stuk, verknald. Misschien heeft hij af en toe even een helder moment en realiseert hij zich dan dat hij goud in handen had en dat hij dat met zijn stomme kop heeft weggegooid, dat zal niet makkelijk voor hem zijn, maar hij heeft het er toch echt zelf naar gemaakt.
Het siert je dat zijn pijn jou nog zo raakt, maar ik hoop dat je gaat proberen om daar een schild voor op te bouwen, je hebt je energie hard genoeg nodig voor jezelf en je verdient het ook om nou eindelijk eens aan jezelf te denken en niet aan hem.
Het siert je dat zijn pijn jou nog zo raakt, maar ik hoop dat je gaat proberen om daar een schild voor op te bouwen, je hebt je energie hard genoeg nodig voor jezelf en je verdient het ook om nou eindelijk eens aan jezelf te denken en niet aan hem.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Thanks Susan. Ik vind aan mezelf denken moeilijk, maar leer het stukje bij beetje wel, gelukkig.
Gast- Gast
Mapje je denkt nog veel te lief. Maar idd alsof hij jou geen pijn doet. goed dat jij je stappen zet en je straks een nieuw leven opkan bouwen.
Mappie wat een enorme ezel !! Jij verdient zoveel beter !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Lejow schreef:Dat is balen NC Wat stom van die lerares, helemaal omdat ze eigenlijk niet kon aangeven waarom.
Ik baal van mezelf omdat ik zo moe ben en zo moe blijf.. Ik doe niets anders dan werken, eten en slapen pfff..
Kan het niet door een vitamine D-tekort komen? In principe zou je nu nl niet meer zo moe moeten zijn.. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook en bleek toen een zeer groot vit.D-tekort te hebben.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Je mag mijn binnenbak lenen. Woon in het noorden.Youandi schreef:Ik moet ook even klagen over het weer. Het is al een x-aantal dagen buiig en het waait hard. Ik kan mijn paard gewoon niet fatsoenlijk berijden. Hij schrikt óveral van. Hij springt meters opzij, keert zich opeens om of gaat er met een rotgang vandoor. Ik ben als de dood om met hem te verongelukken, dus ben erg voorzichtig met rijden en longeer hem liever dan dat ik er op stap. Dat frustreert me, want liever train ik hem onder het zadel. Ook ben ik mijn ontspanning kwijt
Zo. Dat ben ik kwijt. Ik denk dat alleen paardenliefhebbers dit gevoel zullen begrijpen
Gast- Gast
Dank je wel!Youandi schreef:
Vervelend man.. Wel serieus nemen he! En misschien iets toegeven en rustiger aan doen, als dat mogelijk is...
Gelukkig heb ik een rustig weekend, dus ik hoop dat het dan wat minder wordt.
Maple: ik lees echt vol verbazing je verhaal. Ik vind het zo knap van je dat je voor jezelf kiest, hoe moeilijk dat soms ook is en hoeveel gevoel er nog voor hem zit.
Heel veel sterkte!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb zo slecht geslapen vannacht, ben schijnbaar zo hard aan het hoesten geweest
dat mijn vriend er 2 uur wakker van heeft gelegen en naar de logeerkamer is gegaan .
Door al dat gehoest ben ik nu nog onwijs moe en moet straks werken tot 17:45 waar ik totaal geen zin aan heb nu.
dat mijn vriend er 2 uur wakker van heeft gelegen en naar de logeerkamer is gegaan .
Door al dat gehoest ben ik nu nog onwijs moe en moet straks werken tot 17:45 waar ik totaal geen zin aan heb nu.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
maple wat is het toch een #%$, verder sluit ik me helemaal aan bij wat susan zegt en een welgemeende ga aan jezelf denken!
Ik wil even klagen omdat ik hier ook al de hele week moe ben en ga ik eerder naar bed dan val ik gewoon niet in slaap Hopelijk lukt het me om zondag wat bij te slapen zodat ik er weer een weekje tegenkan.
Ik wil even klagen omdat ik hier ook al de hele week moe ben en ga ik eerder naar bed dan val ik gewoon niet in slaap Hopelijk lukt het me om zondag wat bij te slapen zodat ik er weer een weekje tegenkan.
Gast- Gast
Ik wil gewoon ff klagen dat ik klaar wil zijn met mijn ongesteldheid. Ben er ff klaar mee. Buikpijn, en gewoon erg ongesteld wat irritant is. Maar goed nog paar dagen
Lily vervelend dat je zo moe bent en niet bij komt gerust.
Lily vervelend dat je zo moe bent en niet bij komt gerust.
Ik wil even klagen, omdat ik zo erg verkouden ben dat ik me helemaal niet lekker voel.
Dacht dat het bijna over was, maar nu begint het gewoon weer opnieuw en nog erger dan ervoor!
Dacht dat het bijna over was, maar nu begint het gewoon weer opnieuw en nog erger dan ervoor!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Thanks allemaal. Maar als hij dan weer een avond bij me thuis is zoals nu en alles eventjes lijkt zoals het voorheen was, denk ik: shit, dat is gewoon míjn man waar zij met haar gore tengels af moet blijven.
Gast- Gast
Maple maar HIJ zit toch ook met ZIJN gore tengels aan HAAR?? Dus niet alleen andersom?
Jawel, maar ik ben geneigd om dat op zo'n moment voor het gemak te vergeten
Gast- Gast
Ja maar dat moet je niet doen Want hij is net zo goed fout bezig