Het klaag topic
+11
Susan
Chocolate Cookie
_Lacey_
Ibbeltje
Esperanza
Tania
Sorella
Roxi3
Rush
Lejow
NerdChic
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het klaag topic
Zo ik moet echt even mijn verhaal kwijt van vandaag want ik heb echt een klote dag achter de rug.
Eerst op school had ik een presentatie waarvan heel de klas vond dat we het super hadden gedaan, maar de lerares miste blijkbaar wat verdieping er in. Ze kon enkel niet aangeven wat dat dan was. Resultaat (met dank aan mijn klas die het belachelijk vond om ons een onvoldoende te geven) een 5.9 Nou in ieder geval voldoende, maar de manier waarop vindt ik ronduit stom.
Vervolgens kom ik thuis, heb ik geen internet + telefoon en doet mijn tv het niet. (geluid gaat heel hard aan en krijg ik niet zacht.) Ik de BCC gebeld. Ja blijkbaar een hardware fout. In het goedkoopste geval gaat dit me 150 kosten en anders 200 tot 300 euro!
Ik ben echt onwijs chagrijnig. Gelukkig doet mijn internet het nu wel (huistelefoon nog steeds niet). Maar een aangename dag wordt het vandaag niet meer!
Eerst op school had ik een presentatie waarvan heel de klas vond dat we het super hadden gedaan, maar de lerares miste blijkbaar wat verdieping er in. Ze kon enkel niet aangeven wat dat dan was. Resultaat (met dank aan mijn klas die het belachelijk vond om ons een onvoldoende te geven) een 5.9 Nou in ieder geval voldoende, maar de manier waarop vindt ik ronduit stom.
Vervolgens kom ik thuis, heb ik geen internet + telefoon en doet mijn tv het niet. (geluid gaat heel hard aan en krijg ik niet zacht.) Ik de BCC gebeld. Ja blijkbaar een hardware fout. In het goedkoopste geval gaat dit me 150 kosten en anders 200 tot 300 euro!
Ik ben echt onwijs chagrijnig. Gelukkig doet mijn internet het nu wel (huistelefoon nog steeds niet). Maar een aangename dag wordt het vandaag niet meer!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Het klaag topic
Dat is balen NC Wat stom van die lerares, helemaal omdat ze eigenlijk niet kon aangeven waarom.
Ik baal van mezelf omdat ik zo moe ben en zo moe blijf.. Ik doe niets anders dan werken, eten en slapen pfff..
Ik baal van mezelf omdat ik zo moe ben en zo moe blijf.. Ik doe niets anders dan werken, eten en slapen pfff..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh constant moe zijn lijkt me ook niet lekker Lejow. Vervelend...
Is het iedere dag zo? Of heb je ook dagen dat het wat beter gaat?
NerdChic- Fluisteraar
Ik baal omdat ik hele mooie laarzen gezien heb, maar ik heb er nu even geen geld voor.
Net een dure rekening betaald.
Net een dure rekening betaald.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wat stom van die lerares, ze moet het op z'n minst kunnen onderbouwen. Kun je er echt niks aan veranderen?
Ik baal want heb bijwerkingen van de medicatie daar moet ik maar mee leven. Hopelijk trekt het na een tijd weg.
Ik baal want heb bijwerkingen van de medicatie daar moet ik maar mee leven. Hopelijk trekt het na een tijd weg.
Gast- Gast
Cimic schreef:Wat stom van die lerares, ze moet het op z'n minst kunnen onderbouwen. Kun je er echt niks aan veranderen?
Nee we hebben al een gesprek met haar gehad en dat heeft dan tenminste nog geresulteerd in een 5.9 en ook mede dankzij mijn klasgenoten. Was echt verschrikkelijk kwaad en ondanks de voldoende blijf ik dan toch kwaad.
NerdChic- Fluisteraar
Ik heb twee dingen!
-Mijn auto komt alleen door de apk als ik hem laat repareren (230 euro).
-Ik heb vandaag samen met mijn projectgroep een bijeenkomst georganiseerd maar er is niemand van de doelgroep op komen dagen.
-Mijn auto komt alleen door de apk als ik hem laat repareren (230 euro).
-Ik heb vandaag samen met mijn projectgroep een bijeenkomst georganiseerd maar er is niemand van de doelgroep op komen dagen.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nou ja, wat raar van die lerares! Kan me voorstellen dat je baalt.
Ik baal omdat ik vanmiddag ruzie heb gehad met mijn moeder. Nou ja, ruzie, ik kreeg inene allemaal verwijten naar m'n hoofd dat ik altijd maar negatief doe en alleen maar beren op de weg zie. En dat zij nooit eens enthousiast kan doen omdat ik altijd negatief reageer. En bedankt.
Ik baal omdat ik vanmiddag ruzie heb gehad met mijn moeder. Nou ja, ruzie, ik kreeg inene allemaal verwijten naar m'n hoofd dat ik altijd maar negatief doe en alleen maar beren op de weg zie. En dat zij nooit eens enthousiast kan doen omdat ik altijd negatief reageer. En bedankt.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik moet ook even klagen over het weer. Het is al een x-aantal dagen buiig en het waait hard. Ik kan mijn paard gewoon niet fatsoenlijk berijden. Hij schrikt óveral van. Hij springt meters opzij, keert zich opeens om of gaat er met een rotgang vandoor. Ik ben als de dood om met hem te verongelukken, dus ben erg voorzichtig met rijden en longeer hem liever dan dat ik er op stap. Dat frustreert me, want liever train ik hem onder het zadel. Ook ben ik mijn ontspanning kwijt
Zo. Dat ben ik kwijt. Ik denk dat alleen paardenliefhebbers dit gevoel zullen begrijpen
Zo. Dat ben ik kwijt. Ik denk dat alleen paardenliefhebbers dit gevoel zullen begrijpen
Gast- Gast
NerdChic schreef:Oh constant moe zijn lijkt me ook niet lekker Lejow. Vervelend...
Helaas elke dag, Blegh, hoop zo dat t in de zwangerschap nog over gaat! Lig nu ook weer in bed en ga zo slapen! Mn ijzer is nu goed, dus dat is t niet. Wel slikte ik medicijnen tegen de misselijkheid, daar kun je ook moe van worden. Die ben ik sinds deze week aan t afbouwen omdat de misselijkheid te handelen is... Kijken of t helpt!
Youandi, wat balen
En sorella
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Youandi schreef:Zo. Dat ben ik kwijt. Ik denk dat alleen paardenliefhebbers dit gevoel zullen begrijpen
Ik snap hem! Met mijn eigen paard had ik er nooit zo'n last van. Mijn bijrijdpaard daarentegen.. Pf, longe kan niet met dit weer, wandelen ook niet. Als ze ergens van schrikt springt ze gewoon opzij of ik er nu sta of niet. Heb er al 3x bijna in mijn nek gehad. Mijn eigen paard had dat nooit gedaan, zij lette altijd op mij en waar ik liep.
Lejow, thanks voor de Volgens mij kan jij er ook wel een gebruiken dus bij deze .
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik baal, omdat ik even niet lekker in m'n vel zit. Sommige mensen kunnen zo raar doen.
Gast- Gast
Ik ben onverwachts, op t werk, ongesteld geworden. Pfff!
Vriend had t al wel verwacht... Hij houdt dat beter bij dan ik
Vriend had t al wel verwacht... Hij houdt dat beter bij dan ik
Gast- Gast
Ik wil even klagen over het smerige drankje wat ik vanmorgen kreeg bij het bloedprikken. Ik ben er nogsteeds misselijk van. Verder ben ik moe door mijn te lage bloeddruk en krijg ik steeds meer last van m'n bekken.
Zo en nu ga ik weer genieten van dat kleine trappelende babytje in m'n buik
Zo en nu ga ik weer genieten van dat kleine trappelende babytje in m'n buik
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal omdat ik de hele week nog slechter heb geslapen dan normaal. Op m'n werk kan ik bijna m'n ogen niet open houden.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Lejow, wat vervelend dat je zo moe bent en je je dagen op deze manier moet invullen. Wanneer begint je verlof? Dat zal nog wel even duren... Gelukkig heb je over een week kerstvakantie!!
Sorella, naar zeg, dat je moeder verwijten naar je hoofd gooit. Misschien bedoelt ze het niet verkeerd, maar het is niet wat jij op dit moment wilt horen, dus begrijpelijk dat het je dwarszit. Hopelijk blijf je niet te lang met je 'ruzie' zitten en kan het uitgesproken worden. Ik zou in elk geval aangeven dat dit voor jou erg kwetsend is.
PrinsesBo, was je bang dat je zwanger zou zijn?
Esperanza, balen! Heb je last van stress?
Sorella, naar zeg, dat je moeder verwijten naar je hoofd gooit. Misschien bedoelt ze het niet verkeerd, maar het is niet wat jij op dit moment wilt horen, dus begrijpelijk dat het je dwarszit. Hopelijk blijf je niet te lang met je 'ruzie' zitten en kan het uitgesproken worden. Ik zou in elk geval aangeven dat dit voor jou erg kwetsend is.
PrinsesBo, was je bang dat je zwanger zou zijn?
Esperanza, balen! Heb je last van stress?
Gast- Gast
Ja ik denk het, al weet ik niet waarom. Kan het niet zo goed plaatsen. Maar ik heb wel last van kwaaltjes waar ik normaal ook last van heb als ik stress heb.Youandi schreef:Esperanza, balen! Heb je last van stress?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ja ik denk het, al weet ik niet waarom. Kan het niet zo goed plaatsen. Maar ik heb wel last van kwaaltjes waar ik normaal ook last van heb als ik stress heb.Youandi schreef:Esperanza, balen! Heb je last van stress?
Vervelend man.. Wel serieus nemen he! En misschien iets toegeven en rustiger aan doen, als dat mogelijk is...
Gast- Gast
Ik ben herstellende van een strontchagrijnige bui die van vanmorgen half 8 tot ergens na 18:00-18:30 duurde, ik heb bewondering voor m'n collega dat ze het met me uitgehouden heeft vandaag. Ik heb d'r echt het leven zuur gemaakt
En ohja, mijn man heeft besloten dat het wel leuk was om dit weekend romantisch een weekendje weg te gaan met z'n huppelmupje.
En ohja, mijn man heeft besloten dat het wel leuk was om dit weekend romantisch een weekendje weg te gaan met z'n huppelmupje.
Gast- Gast
Map> wat gaat ie doen????? En hij was aan het terug krabbelen naar jou toe....ja doeg .... hij wil van 2 walletjes eten volgens mij
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik baal ervan dat ik maar blijf afvallen (is absoluut niet de bedoeling), terwijl ik toch behoorlijk veel eet. In korte tijd 5-6 kilo afgevallen, er blijft niks van me over als het zo doorgaat.
Morgen ga ik er in elk geval voor naar de huisarts.
Morgen ga ik er in elk geval voor naar de huisarts.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Hij gaat een weekend weg. Met háár. Dit weekend. En ik snap er niets meer van, ze zijn in elk geval weer bij elkaar en 'ik moest maar niet denken dat het allemaal makkelijk was ofzo', want haar bijna-ex (ja, zij ging ook vreemd) doet moeilijk. Heb hem maar even haarfijn uitgelegd dat hij zich maar moet realiseren dat hij in z'n handjes mag knijpen met mij als bijna ex.
Gast- Gast
Jij moest niet denken dat het makkelijk was? Hij is wel lekker bezig.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jeetje Maple. Wat een toestand.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2