Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaag topic!

+2
Kowalski
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Klaag topic! Empty Klaag topic!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:01

Ik wil graag even klagen.

Ik heb blaas ontsteking. had het op mijn werk gisteren al getest. Erg veel pijn en last van. Ik vanmorgen de huisarts gebeld, ik heb mijn urine getest en heb een blaas ontsteking. veel pijn en last van. Mooi niet dat ik een kuur kreeg! moest per se mijn urine langs brengen. Ik heb verteld dat ik aan het werk was en moeilijk kon regelen dat mijn urine daar kon komen. Nog even duidelijk laten weten dat ik er echt veel last van heb. Nouja jammer dan, geen urine geen kuur. Dus ik om 12 uur mijn urine daar gebracht, dus als ze dan meteen even zou testen kon ik gelijk een kuur halen en ermee beginnen. Want de pijn werd er niet minder op. Maar dat deed mevrouw de assistente niet, na 14.00 uur kon ik bellen voor de uitslag. En regels zijn regels.

Ik helemaal woest. Ondertussen plaste ik bloed en was de pijn weer erger :P Drink sinds gisteren al heel veel. Dus ik om 14.00 uur gebeld, en ja hoor ik heb een blaasontsteking. Goh, dat wist ik gisteren ook al stomme doos. Ik heb vaker een blaasontsteking gehad. Maar dit keer heb ik er wel heel erg veel last van, en ik heb nog nooit bloed geplast! Dus ben er wel wat knorrig om dat ze zo moeilijk deed. Als ze gewoon meteen een recept had geschreven kon ik al eerder beginnen met de kuur.

Nog meer mensen iets te klagen? Klaag topic! 827601

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Klaag topic! Empty Re: Klaag topic!

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:05

Plas je veel bloed? Of zijn het een paar druppels? Bedoel veel bloedplassen bij een blaasontsteking lijkt me ook niet helemaal normaal. Veel beterschap!

Zelf heb ik niks te klagen eigenlijk. Heb een prima dagje vandaag en ben heerlijk lui aangelegd. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:13

Heerlijk luieren dus! In het zonnetje? Prachtig weer om in de zon te zitten. Lekker glaasje wijn erbij.

Het is wel wat meer bloed dan een paar druppels. Maar de verpleegkundige zei op mijn werk dat bloed in urine al gauw heel heftig lijkt. Ben nu in elk geval rustig dat ik een kuur heb :P haha.. Word er vast beter op vanaf 4 uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:18

Neeee, nu even geen zon voor mij. Heb op Pinkpop 3 dagen in de volle zon gestaan. Met als resultaat een verbrande nek. Klaag topic! 1371890812 Ik geniet wel even in de schaduw nu. smile

Beterschap, hopelijk heb je snel de kuur. Wel raar dat ze zo moeilijk kunnen doen, is dat omdat het om iets simpels gaat?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 4:21

Dank je. Ik heb geen idee waarom ze zo moeilijk deed. heb gelukkig wel mijn kuur gekregen. Als het nou om morfine pillen ging ofzo snap ik haar moeilijke gedrag. Nu begrijp ik het gewoon niet. Geef toch aan veel pijn te hebben.

Oh balen zeg, al komkommer in je nek gelegd met karnemelk of yoghurt? haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 5:05

Kan inderdaad pijnlijk zijn maar het is niet meer dan normaal dat je eerst urine moet laten testen voor je daar een kuur voor krijgt naar mijn ervaring. Ik hoop voor je dat de kuur snel aanslaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 7:41

Mijn ervaring is daar anders in. Op mijn werk kan ik ook gewoon de waardes door geven aan een arts waarnaar er een kuur word gestuurd, zonder de urine bij de dokter langs te brengen. Ook de vorige keer heb ik gewoon een kuur gekregen nadat ik zelf getest had op mijn werk en de waardes telefonisch heb door gegeven. En nu ik echt ontzettend veel pijn bij heb en bloed plas deed die assistente zo dom. Snap dat gewoon niet.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 7:43

Ook ik heb die ervaring niet, ik had een paar jaar terug zo vaak blaasontsteking dat alleen de dokter bellen al voldoende was.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski di 29 mei 2012 - 7:59

Dolcis_ schreef:Heerlijk luieren dus! In het zonnetje? Prachtig weer om in de zon te zitten. Lekker glaasje wijn erbij.

Het is wel wat meer bloed dan een paar druppels. Maar de verpleegkundige zei op mijn werk dat bloed in urine al gauw heel heftig lijkt. Ben nu in elk geval rustig dat ik een kuur heb Klaag topic! 253468018 haha.. Word er vast beter op vanaf 4 uur.

Klopt, dat vloeit uit waardoor een druppeltje al snel een hele plas lijkt! Maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend voor je, hoop dat de kuur snel aanslaat, blaasontsteking is niet fijn! Zeker niet als die chronisch is...
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Discordia di 29 mei 2012 - 8:03

Kowalski schreef:
Dolcis_ schreef:Heerlijk luieren dus! In het zonnetje? Prachtig weer om in de zon te zitten. Lekker glaasje wijn erbij.

Het is wel wat meer bloed dan een paar druppels. Maar de verpleegkundige zei op mijn werk dat bloed in urine al gauw heel heftig lijkt. Ben nu in elk geval rustig dat ik een kuur heb Klaag topic! 253468018 haha.. Word er vast beter op vanaf 4 uur.

Klopt, dat vloeit uit waardoor een druppeltje al snel een hele plas lijkt! Maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend voor je, hoop dat de kuur snel aanslaat, blaasontsteking is niet fijn! Zeker niet als die chronisch is...

Nou inderdaad. Interstitiële Cystitis noemen ze dat en dat is een regelrechte ramp. Mijn zusje lijdt hieraan.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Kowalski di 29 mei 2012 - 8:11

Discordia schreef:
Kowalski schreef:

Nou inderdaad. Interstitiële Cystitis noemen ze dat en dat is een regelrechte ramp. Mijn zusje lijdt hieraan.

Ik heb het even gegoogled, maar dat is inderdaad nog wel even wat vervelender! Ik heb door een verwaarloosde blaasontsteking een extreem overgevoelige blaas, waardoor ik eigenlijk altijd het gevoel heb dat ik moet plassen én ook gewoon héél vaak moet, maar gelukkig heb ik het zonder pijn! Het is vooral gewoon irritantKlaag topic! 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Beachgirl di 29 mei 2012 - 8:15

Ik wil even klagen omdat ik nog 2 weken heb om alles in te leveren voor mijn diploma, en ik veels te weinig tijd heb Klaag topic! 1371890812 Krijg ook geen vrij van mijn werk voor school helaas...

Stress!!! pale
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 9:37

Beachgirl_24 schreef:Ik wil even klagen omdat ik nog 2 weken heb om alles in te leveren voor mijn diploma, en ik veels te weinig tijd heb Klaag topic! 1371890812 Krijg ook geen vrij van mijn werk voor school helaas...

Stress!!! pale

Dat vind ik best raar dat je dat niet krijgt. School gaat toch voor werk? Of doe je iets in de richting van BBL?

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 29 mei 2012 - 10:25

Ik klaag even om mijn pokjes Cry Kan wel janken.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Beachgirl di 29 mei 2012 - 11:06

Yoyo schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ik wil even klagen omdat ik nog 2 weken heb om alles in te leveren voor mijn diploma, en ik veels te weinig tijd heb Klaag topic! 1371890812 Krijg ook geen vrij van mijn werk voor school helaas...

Stress!!! pale

Dat vind ik best raar dat je dat niet krijgt. School gaat toch voor werk? Of doe je iets in de richting van BBL?

Nouja ik doe duaal, dus mijn opleiding geeft een diploma voor t werk wat ik nu doe. Maar ondanks dat verwachten ze wel dat je je studie in je eigen tijd doet. En daarnaast zitten we ook nog eens krap qua bezetting, dus ik ben bang dat vrij krijgen er niet in zit.
Ziek melden is geen optie want ben net 3 dagen echt ziek geweest...
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 13:04

Ik heb net een uur lang even mogen klagen. Even alles eruit mogen gooien wat mij dwarszat. Toch vreemd dat wat ik niet heb geklaagd, me nu nog dwars zit. Klaag topic! 394967

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 29 mei 2012 - 15:14

Bleeeh ik lig net in bed na een extreem lange dag... En half11 gaat de wekker alweer Sad balen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud