Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

+13
Raindrop
Marin
Blond
Serena
Kqip
Happydobby
Atelier Madame
Siem
Suus
Rev3rie
girli
Rush
PluDan
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Is jouw mobiele telefoon verzekerd? - Pagina 2 Empty Re: Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

Bericht  Rovine do 15 dec 2011 - 3:52

Nee, 2 jaar verzekeren kostte toendertijd evenveel als een halve telefoon. Dan heb je nog een berg kleine lettertjes en gedoe. Als ik een nieuwe telefoon had moeten kopen omdat ik de andere had laten vallen was dat balen geweest, maar zolang je de kosten zelf kunt dragen vind ik verzekeren onnodig. Daarbij is een telefoon ook geen 1e levensbehoefte, kan best een tijdje zonder.
Maar een telefoon kapot laten vallen en een nieuwe kopen is balen. Maar 300 euro aftikken en er geen gebruik van maken is nog meer balen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is jouw mobiele telefoon verzekerd? - Pagina 2 Empty Re: Is jouw mobiele telefoon verzekerd?

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 3:54

Nee, ik vind het niet nodig. Als er echt iets gebeurd met mijn telefoon geef ik hem gewoon aan de verzekering op, dat mijn vriend hem bv. heeft laten vallen oid. Verder vind ik het te duur...

Gast
Gast

Bericht  Minx do 15 dec 2011 - 3:55

Rovine schreef:Nee, 2 jaar verzekeren kostte toendertijd evenveel als een halve telefoon. Dan heb je nog een berg kleine lettertjes en gedoe. Als ik een nieuwe telefoon had moeten kopen omdat ik de andere had laten vallen was dat balen geweest, maar zolang je de kosten zelf kunt dragen vind ik verzekeren onnodig. Daarbij is een telefoon ook geen 1e levensbehoefte, kan best een tijdje zonder.
Maar een telefoon kapot laten vallen en een nieuwe kopen is balen. Maar 300 euro aftikken en er geen gebruik van maken is nog meer balen.

hee je hebt je naam veranderd :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine do 15 dec 2011 - 4:22

Klopt. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Lady4 do 15 dec 2011 - 5:13

Ik heb nog nooit een telefoon verzekerd. Een verzekering kost zo'n 10 euro per maand en keer twee jaar zit je op bijna 250 euro. Daarvoor kan ik een ander toestel kopen als deze stuk gaat. Ik heb tot nu toe nog maar een keer een nieuwe telefoon moeten kopen omdat ik de mijne had laten vallen en daarmee het touchscreen kapot ging. Voor 80 euro had ik toen precies dezelfde via MP.

Ik heb nu een iPhone 4 en ik hoop natuurlijk van harte dat ik die niet kapot laat vallen. Ik heb met mijn eerste toestel wel problemen gehad maar dit bleek een toestelfout en uiteindelijk heb ik gratis een nieuwe gekregen.

Naar mijn idee valt een heleboel schade buiten de verzekering en kun je het dus niet zo goed laten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Herfstblaadjes do 15 dec 2011 - 5:34

Ik heb een simpele nokia en dus geen verzekering. Ik heb hem al heel vaak laten vallen en er zelfs een keer met mijn fiets over gereden. Hij ziet er niet uit inmiddels, maar doet het nog steeds.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 7:06

Ik heb mijn BlackBerry niet verzekerd.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 15 dec 2011 - 7:14

Lady4 schreef:Ik heb nog nooit een telefoon verzekerd. Een verzekering kost zo'n 10 euro per maand en keer twee jaar zit je op bijna 250 euro. Daarvoor kan ik een ander toestel kopen als deze stuk gaat. Ik heb tot nu toe nog maar een keer een nieuwe telefoon moeten kopen omdat ik de mijne had laten vallen en daarmee het touchscreen kapot ging. Voor 80 euro had ik toen precies dezelfde via MP.

Ik heb nu een iPhone 4 en ik hoop natuurlijk van harte dat ik die niet kapot laat vallen. Ik heb met mijn eerste toestel wel problemen gehad maar dit bleek een toestelfout en uiteindelijk heb ik gratis een nieuwe gekregen.

Naar mijn idee valt een heleboel schade buiten de verzekering en kun je het dus niet zo goed laten.

Nee dat klopt inderdaad. Waterschade valt er volgens mij nooit onder, tenzij je extra betaald.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 dec 2011 - 7:29

Ik heb een goedkope HTC en kreeg ook nog korting dus nee, die heb ik niet verzekerd.

Gast
Gast

Bericht  Marin do 15 dec 2011 - 7:44

Lady, het laten vallen en interne fouten vind ik toch al wel genoeg redenen om 'm te verzekeren bij zo'n mooie iPhone. Het kost me 5 euro per maand, en ik heb al 2x een nieuw toestel gekregen. Telefoon wordt ook gewoon thuis opgehaald en weer bezorgd. Ik ben er wel tevreden over!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: