Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mobiele telefoon

+3
Gebruikersnaam
Raindrop
Lise_E
7 plaatsers

Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Mobiele telefoon

Bericht  Lise_E zo 27 nov 2011 - 9:04

Volgende maand mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken bij verlenging van mijn abonnement.
Hebben jullie nog aanraders? Ik vind het echt lastig, weet al wel dat ik geen Nokia wil.


Ben benieuwd naar jullie reacties. Very Happy
Lise_E
Lise_E
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 3:03

Ik ben helemaal blij met mijn HTC desire Z!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 3:04

Ik heb nu een Samsung Galaxy S, en als ik een nieuwe mocht uitzoeken dan zou ik voor de Galaxy S 2 gaan. Een iPhone lijkt me ook wel wat, maar ik ben niet bereid om 150 euro bij te betalen voor een telefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Raindrop ma 28 nov 2011 - 5:38

Ik heb de Samsung Galaxi Gio en ben er erg tevreden over smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gebruikersnaam ma 28 nov 2011 - 6:30

Ik heb zelf de Nokia E72, heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad!!!

Maargoed hier heb je niks aan dus haha :P
Gebruikersnaam
Gebruikersnaam
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Pannetoet ma 28 nov 2011 - 6:52

En ik heb de samsung galaxy ace .. hele fijne telefoon! Als ik nu mocht verlengen ging ik voor de Galaxy S2/Plus


Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op ma 28 nov 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Zwerver ma 28 nov 2011 - 6:55

Ikheb de HTC cha cha, een redelijk goedkoop toestel maar waar je wel van alles mee kan. Ik wilde graag android en een qwerty toetsenbordje(blackberry model) omdat ik veel typ. Ik ben er onwijs blij mee! Kan 'm zeker aanraden.

- punt is wel dat er weinig intern geheugen in zit. Alle apps die je download kun je wel op een micro sd kaart zetten
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Lejow ma 28 nov 2011 - 7:07

Gebruikersnaam schreef:Ik heb zelf de Nokia E72, heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad!!!

Maargoed hier heb je niks aan dus haha :P

Die had ik ook, en ik was juist zeer ontevreden..
Ding liep vast, was sloom, werkte totaal niet naar mijn zin, gaf steeds aan dat het geheugen vol was als ik op internet zat (updaten, alles afsluiten, niets hielp)
Deze zou ik dus echt aan niemand aanraden.


Ik heb nu een HTC Sensation en ben daar wel zeer tevreden over. Ding werkt snel, zit android op, je kunt er leuke dingen mee. Het enige minpunt is de batterij, maar dat heeft helaas elke smartphone tegenwoordig, geloof ik..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:04

Lejow schreef:
Gebruikersnaam schreef:Ik heb zelf de Nokia E72, heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad!!!

Maargoed hier heb je niks aan dus haha :P

Die had ik ook, en ik was juist zeer ontevreden..
Ding liep vast, was sloom, werkte totaal niet naar mijn zin, gaf steeds aan dat het geheugen vol was als ik op internet zat (updaten, alles afsluiten, niets hielp)
Deze zou ik dus echt aan niemand aanraden.

Dit heb ik ook met mijn Nokia n97 mini. Nog wel meer mankementen.
Het opnemen van een telefoontje is superirritant. Ik moet met mijn vinger over het scherm schuiven, prima. Alleen als ik mijn telefokn uit mijn tas pak, draait het schermpje, dat gaat nogal traag. Ook zijn er weinig apps voor Symbian. Daarnaast moet ik goed zoeken voor programma's en instellingen, een Samsung/Apple werkt veel intuitiever.
Gelukkig hoef ik nog maar een half jaar, ik ben al vanaf maand 1 aan het aftellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Lise_E di 29 nov 2011 - 6:47

Chipp schreef:

Dit heb ik ook met mijn Nokia n97 mini. Nog wel meer mankementen.
Het opnemen van een telefoontje is superirritant. Ik moet met mijn vinger over het scherm schuiven, prima. Alleen als ik mijn telefokn uit mijn tas pak, draait het schermpje, dat gaat nogal traag. Ook zijn er weinig apps voor Symbian. Daarnaast moet ik goed zoeken voor programma's en instellingen, een Samsung/Apple werkt veel intuitiever.
Gelukkig hoef ik nog maar een half jaar, ik ben al vanaf maand 1 aan het aftellen.

Ik heb ook de Nokia N97 mini, echt een rotding. Ben de dagen nu echt aan het aftellen. Very Happy
Lise_E
Lise_E
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 9:09

Lise_E schreef:
Chipp schreef:

Dit heb ik ook met mijn Nokia n97 mini. Nog wel meer mankementen.
Het opnemen van een telefoontje is superirritant. Ik moet met mijn vinger over het scherm schuiven, prima. Alleen als ik mijn telefokn uit mijn tas pak, draait het schermpje, dat gaat nogal traag. Ook zijn er weinig apps voor Symbian. Daarnaast moet ik goed zoeken voor programma's en instellingen, een Samsung/Apple werkt veel intuitiever.
Gelukkig hoef ik nog maar een half jaar, ik ben al vanaf maand 1 aan het aftellen.

Ik heb ook de Nokia N97 mini, echt een rotding. Ben de dagen nu echt aan het aftellen. Very Happy

Ik ben jaloers! Het meest vervelende vind ik het opnemen, mis er echt telefoontjes door. Jouw grootste irritatie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Middleme wo 30 nov 2011 - 7:29

Chipp schreef:
Lise_E schreef:
Chipp schreef:

Dit heb ik ook met mijn Nokia n97 mini. Nog wel meer mankementen.
Het opnemen van een telefoontje is superirritant. Ik moet met mijn vinger over het scherm schuiven, prima. Alleen als ik mijn telefokn uit mijn tas pak, draait het schermpje, dat gaat nogal traag. Ook zijn er weinig apps voor Symbian. Daarnaast moet ik goed zoeken voor programma's en instellingen, een Samsung/Apple werkt veel intuitiever.
Gelukkig hoef ik nog maar een half jaar, ik ben al vanaf maand 1 aan het aftellen.

Ik heb ook de Nokia N97 mini, echt een rotding. Ben de dagen nu echt aan het aftellen. Very Happy

Ik ben jaloers! Het meest vervelende vind ik het opnemen, mis er echt telefoontjes door. Jouw grootste irritatie?

Volgens mij zijn de Nokia N97 en de N97mini echt zulke slechte telefoons! Ik ken meerdere mensen die m/ze hebben gehad (ik ook trouwens) en stuk voor stuk slechte verhalen.

Ik was mijne (de mini) zo zat dat ik een nieuwe telefoon heb aangeschaft, ondanks dat mn abo nog niet over was. Heb nu de Samsung Galaxy Ace sinds vrijdag en ik ben hier erg blij mee!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mobiele telefoon Empty Re: Mobiele telefoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum