Goedemorgen slaapkoppen :)
+12
Esperanza
Suus
Pompoen
Poisongirl
Rovine
Marin
love
Caramba
Blond
Lotus
Zora
Ilargi
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen slaapkoppen :)
Goedemorgen!
Hier lekker geslapen uiteindelijk.
Vandaag een rustig dagje hier, beneden even stofzuigen en nog een wasje doen.
Vanavond the voice kijken.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen uiteindelijk.
Vandaag een rustig dagje hier, beneden even stofzuigen en nog een wasje doen.
Vanavond the voice kijken.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Gefeliciteeeeeeerd Ibbeltje!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Gefeliciteeeeeeerd Ibbeltje!
Dank je!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gefeliciteerd Ibbetje, veel plezier vanavond.
@tjips , wat heb jij een giga reclamebanner in je onderschrift , ben je daar van op de hoogte?
Ik ben alweer vanaf 6 uur aan het werk. Tot half 4 vandaag dan gaan mijn eigen kids uit logeren bij hun Oma. Om 7 uur worden mijn vriend en ik opgehaald en gaan we naar een feest van de neef van mijn moeder, die wordt 50.
Gisteren heb ik wat cupcakes gemaakt met mijn dochter, die zijn nog niet helemaal af, ik ga ze zo verder afmaken en dan kan ik ze vanavond meenemen als cadeau.
@tjips , wat heb jij een giga reclamebanner in je onderschrift , ben je daar van op de hoogte?
Ik ben alweer vanaf 6 uur aan het werk. Tot half 4 vandaag dan gaan mijn eigen kids uit logeren bij hun Oma. Om 7 uur worden mijn vriend en ik opgehaald en gaan we naar een feest van de neef van mijn moeder, die wordt 50.
Gisteren heb ik wat cupcakes gemaakt met mijn dochter, die zijn nog niet helemaal af, ik ga ze zo verder afmaken en dan kan ik ze vanavond meenemen als cadeau.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz dank je wel. Veel plezier op het feest. leuk dat je cupcakes hebt gemaakt met je dochter
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik mag vandaag ook
Van 08.00 tot na 00.00 Heerlijk forumdagje zonder Smikkell dus. Ik voelde me dus heel erg geroepen om deze ochtend nog even iets te posten.
Goede morgen en fijne dag allemaal, lieve forummersen ook voor de anderen.
Van 08.00 tot na 00.00 Heerlijk forumdagje zonder Smikkell dus. Ik voelde me dus heel erg geroepen om deze ochtend nog even iets te posten.
Goede morgen en fijne dag allemaal, lieve forummers
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gefelicteerd Ibbeltje!
Ik zit al weer een uurtje op m'n werk. Toen ik binnen kwam piepte er een alarm, ik heb 'em gereset en ik hoop dat dat goed is.....
Vandaag werk ik tot 17 daarna ga ik door naar een vriendin samen eten en the voice kijken.
Fijne dag allemaal!
Gefelicteerd Ibbeltje!
Ik zit al weer een uurtje op m'n werk. Toen ik binnen kwam piepte er een alarm, ik heb 'em gereset en ik hoop dat dat goed is.....
Vandaag werk ik tot 17 daarna ga ik door naar een vriendin samen eten en the voice kijken.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
.......
@Zusje, cake was heerlijk!!
@Zusje, cake was heerlijk!!
Laatst aangepast door Rose- op zo 18 dec 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Laatste dagje werken voor het weekend, heerlijk!
Nu dus aan het werk en vanavond sporten en naar een afstudeerfeestje.
Fijne dag!
Laatste dagje werken voor het weekend, heerlijk!
Nu dus aan het werk en vanavond sporten en naar een afstudeerfeestje.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik wil NIET meer snotteren en hoesten, 't is al meer dan een week. Morgen heb ik een optreden van koor, maandag heb ik koor en donderdag weer zangles en ik wil oefenen en beter zijn!! BAH!
Vanavond heb ik een verjaardag waar ik even langs ga, verder niet veel plannen maar wil wel echt even wat ondernemen vandaag anders voel ik me zo gaar! Gisteren was ik alleen even naar de winkels op de fiets en ik was mijn kruk vergeten. Bah dat voelde niet fijn in de Appie toen ik boodschappen deed!
Ik wil NIET meer snotteren en hoesten, 't is al meer dan een week. Morgen heb ik een optreden van koor, maandag heb ik koor en donderdag weer zangles en ik wil oefenen en beter zijn!! BAH!
Vanavond heb ik een verjaardag waar ik even langs ga, verder niet veel plannen maar wil wel echt even wat ondernemen vandaag anders voel ik me zo gaar! Gisteren was ik alleen even naar de winkels op de fiets en ik was mijn kruk vergeten. Bah dat voelde niet fijn in de Appie toen ik boodschappen deed!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Zusje schreef:Dat is balen ja als je geen vast werk hebt. Lijkt me ook lastig met rondkomen of woon je samen? Dan scheelt dat natuurlijk . Je hebt trouwens een hele webpagina als onderschrift? Is niet echt handig .
En wederom goedemorgen iedereen! Ik ga er vandoor, heb vandaag voor het eerst alleen wat klusjes bij mensen thuis, hoop dat het goed gaat! Vanmiddag/ vanavond teamuitje dus een kort dagje werken en dan gezelligheid .
Fijne dag allemaal!
Ik woon gelukkig samen en ik zorg altijd voor een buffertje. Er zijn altijd maanden dat je lekker fulltime kunt werken en je hebt een tijd dat er weinig werk is dus zo probeer ik het een beetje op te vangen.
Mijn onderschrift is nu weer normaal of niet? Laatst stond er ook al zo'n mega-ding onder mijn tekst.. :s
Nu is mijn ticker er gelukkig gewoon weer!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: