mentruatie na de bevalling
+3
PapillonRose
Fiwen
Blue flower
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
mentruatie na de bevalling
Ik heb sinds gisteren steeds krampen in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden, maar ik ben nog geen 4 weken geleden bevallen. Kan dit dan al?
Hoe snel waren jullie ongesteld na de bevalling? en wanneer zijn jullie begonnen met anticonceptie?
Hoe snel waren jullie ongesteld na de bevalling? en wanneer zijn jullie begonnen met anticonceptie?
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: mentruatie na de bevalling
Geef je borstvoeding of kunstvoeding? Bij kunstvoeding komt je eisprong in principe meteen na je bevalling weer op gang en je dus ook je menstruatie maar het verschilt per persoon wanneer de eerste daadwerkelijk menstruatie komt. Het kan dus morgen beginnen, maar het kan ook nog een tijdje duren. Daar kun je weinig over zeggen.
Mijn eerste menstruatie was 10 weken na de bevalling maar 4 weken nadat ik gestopt was met borstvoeding. Ik heb met 14 weken een spiraaltje laten plaatsen en tot die tijd hebben we condooms gebruikt.
Mijn eerste menstruatie was 10 weken na de bevalling maar 4 weken nadat ik gestopt was met borstvoeding. Ik heb met 14 weken een spiraaltje laten plaatsen en tot die tijd hebben we condooms gebruikt.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik geef flesvoeding en bij mij is het nu net (na ruim 9 weken) helaas weer begonnen.. Had het eerder verwacht omdat ik flesvoeding moest geven vanaf het begin, maar gelukkig viel het bij mij dan nog mee. Anticonceptie doe ik nu nog niet aan (ook geen relatie, vandaar), maar als het weer nodig mocht zijn denk ik voor een spiraaltje te gaan. Dat overweeg ik sowieso al, omdat ik nu al door heb dat mijn menstruatie anders is dan voor de bevalling. Ik was iemand die nergens last van had qua menstruatiekwaaltjes (vaak zelfs amper een krampje) en een hele lichte menstruatie had. Nu ben ik er behoorlijk ziek van en loop ik half leeg
Hopelijk valt het bij jou allemaal wel mee en wie weet blijft je menstruatie nog wel eventjes weg, ik heb ook een keer een paar dagen flink kramp gehad en dacht dat ik ongesteld zou worden maar dat bleek toen niet zo te zijn.
Hopelijk valt het bij jou allemaal wel mee en wie weet blijft je menstruatie nog wel eventjes weg, ik heb ook een keer een paar dagen flink kramp gehad en dacht dat ik ongesteld zou worden maar dat bleek toen niet zo te zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Bij mij duurde het de eerste keer vier maanden en de tweede keer acht maanden, maar ik gaf en geef nog steeds borstvoeding.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en mijn zoontje is nu 2 maanden. Ik geef volledig flesvoeding (na de 1e dag overgestapt). Meestal komt het zo rond de 6 weken na de bevalling, wat ik heb gehoord.
Gast- Gast
Ik kolf de borstvoeding en ben 8 weken na de bevalling helaas alweer ongesteld geworden. Had gehoopt dat het nog langer zou wegblijven. Ben wel ruim anderhalve week licht ongesteld gebleven. Gelukkig stopt het nu weer.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben 11weken geleden bevallen en nog niet ongesteld geweest. Vindt het ook niet zo erg eigenlijk! Ik geef Bv en kolf alle voedingen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Owh dan is 4 weken toch wel aan de vroege kant denk ik haha.
Ik denk nu bij elk krampje of pijntje 'wat is dit' 'hoort dit' en dat soort dingen. Ook omdat mijn man in het begin bang was dat ik misschien bloedingen had van binnen omdat mijn bevalling zo heftig was en er 3 man op mijn buik hebben staan duwen... en denk dat ik die angst voor enge dingen een beetje heb overgenomen...
Maar goed ik heb vandaag geen kramp in mijn buik dus denk dat ik me niet zo moet aanstellen haha.
Ik ga vrijdag (precies 4 weken geleden bevallen) beginnen met de pil, ik heb hier ervaring mee en met andere anticonceptie niet, en zo kan mijn lichaam ieder geval alvast weer wennen aan de pil en mocht ik er aan toe zijn dan weet ik zeker dat het safe is (nu even een zwangerschap voor mij...)
Ik denk nu bij elk krampje of pijntje 'wat is dit' 'hoort dit' en dat soort dingen. Ook omdat mijn man in het begin bang was dat ik misschien bloedingen had van binnen omdat mijn bevalling zo heftig was en er 3 man op mijn buik hebben staan duwen... en denk dat ik die angst voor enge dingen een beetje heb overgenomen...
Maar goed ik heb vandaag geen kramp in mijn buik dus denk dat ik me niet zo moet aanstellen haha.
Ik ga vrijdag (precies 4 weken geleden bevallen) beginnen met de pil, ik heb hier ervaring mee en met andere anticonceptie niet, en zo kan mijn lichaam ieder geval alvast weer wennen aan de pil en mocht ik er aan toe zijn dan weet ik zeker dat het safe is (nu even een zwangerschap voor mij...)
Blue flower- Prater
Ik werd het pas na 11 maanden (toen ik stopte met de bv) Overigens maar 1x geweest,want was gelijk weer zwanger keer daarna
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
_Nera_ schreef:Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en mijn zoontje is nu 2 maanden. Ik geef volledig flesvoeding (na de 1e dag overgestapt). Meestal komt het zo rond de 6 weken na de bevalling, wat ik heb gehoord.
Ik ben vandaag precies 6weken terug bevallen maar tot op heden nog geen menstruatie gezien :p & ook wij geven VOLLEDIGE flesvoeding..
Gast- Gast
ik geef trouwens ook volledig flesvoeding
Ben wel benieuwd wanneer het gaat komen dan, hoop natuurlijk dat het lang wegblijft
Ben wel benieuwd wanneer het gaat komen dan, hoop natuurlijk dat het lang wegblijft
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:ik geef trouwens ook volledig flesvoeding
Het mag van mij juist wel weer komen! Weet je ook dat je lichaam goed herstelt en werkt etc
Gast- Gast
1e keer bij volledige borstvoeding werd ik rond de 5 weken weer ongesteld, en meteen regelmatig.
De 2e keer bij volledige borstvoeding pas na 9 maanden, en nog niet meteen regematig. Toen ik minder voedingen gaf kwam er ook weer regelmaat in.
De 2e keer bij volledige borstvoeding pas na 9 maanden, en nog niet meteen regematig. Toen ik minder voedingen gaf kwam er ook weer regelmaat in.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Sex na de bevalling
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Wie bij de bevalling?
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
Pagina 1 van 1