Goedemorgen
+4
Ibbeltje
Krullebol
love
Lotus
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Was nogal onrustig vannacht. Wat is het rotweer zeg... Ik ga straks mijn tweede kerstpakket bij elkaar zoeken op een marktje. Aan het eind van de middag heb ik nog therapie. Tussendoor moet ik wassen, mijn kamer schoonmaken, verslagen lezen, van alles. En ik heb geen zin...
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Was nogal onrustig vannacht. Wat is het rotweer zeg... Ik ga straks mijn tweede kerstpakket bij elkaar zoeken op een marktje. Aan het eind van de middag heb ik nog therapie. Tussendoor moet ik wassen, mijn kamer schoonmaken, verslagen lezen, van alles. En ik heb geen zin...
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, werdt alleen wakker omdat ik de dekens van me af had getrapt en het daardoor koud kreeg.
Ga straks na de kerstmarkt in Duitsland, hopelijk eerst even snel mijn auto ophalen want die is klaar bij de garage.
Vanavond komt er nog een collega langs.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, werdt alleen wakker omdat ik de dekens van me af had getrapt en het daardoor koud kreeg.
Ga straks na de kerstmarkt in Duitsland, hopelijk eerst even snel mijn auto ophalen want die is klaar bij de garage.
Vanavond komt er nog een collega langs.
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Wat een regen! Gatsie, mag zo nog naar school. En ik moet mega veel doen, dus ik ga ff motivatie verzamelen
Fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen!
Veel te vroeg wakker maar ach lekker de kerstlampjes aan en ontbijten :d
Dan nog even wat naar mijn ouders brengen een een boodschap doen en nog wat opruimen hier en dan ben ik weer een heel eind klaar.
Fijne dag!
Veel te vroeg wakker maar ach lekker de kerstlampjes aan en ontbijten :d
Dan nog even wat naar mijn ouders brengen een een boodschap doen en nog wat opruimen hier en dan ben ik weer een heel eind klaar.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
Ik ga vandaag niet zo veel bijzonders doen.
De kerstkaarten afmaken, en nog wat versiering maken/halen om voor het raam te zetten.
En ik ga even naar de stad, om te vragen wat er met onze stoel moet gebeuren we hebben die stoel net 2 maanden, maar het stiksel op de armleuning is al helemaal los!
Fijne dag!
Ik ga vandaag niet zo veel bijzonders doen.
De kerstkaarten afmaken, en nog wat versiering maken/halen om voor het raam te zetten.
En ik ga even naar de stad, om te vragen wat er met onze stoel moet gebeuren we hebben die stoel net 2 maanden, maar het stiksel op de armleuning is al helemaal los!
Fijne dag!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik zit al weer een poosje op m'n werk. Maar wat een weer zeg! Ik ben echt helemaal natgeregend. Vandaag werk ik tot 17 en daarna heb ik met een vriendin afgesproken om te eten.
Fijne dag allemaal!
Ik zit al weer een poosje op m'n werk. Maar wat een weer zeg! Ik ben echt helemaal natgeregend. Vandaag werk ik tot 17 en daarna heb ik met een vriendin afgesproken om te eten.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Ik heb tot een uur of 5 lekker geslapen en daarna ook nog wat losse uurtjes. Zo even wat dingen opruimen en schoonmaken en stofzuigen enzo.
Vanmiddag komt Smikkel thee drinken bij de openhaard. Dan hoop ik wel dat het gaat waaien want anders staat ons huis straks vol rook!
Verder geen grootse plannen vandaag, heb nog steeds een duf verkouden hoofd!
Fijne dag allemaal!
Ik heb tot een uur of 5 lekker geslapen en daarna ook nog wat losse uurtjes. Zo even wat dingen opruimen en schoonmaken en stofzuigen enzo.
Vanmiddag komt Smikkel thee drinken bij de openhaard. Dan hoop ik wel dat het gaat waaien want anders staat ons huis straks vol rook!
Verder geen grootse plannen vandaag, heb nog steeds een duf verkouden hoofd!
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen!
Ik ga vanmiddag een paar uurtjes werken en vanavond mn kerstpakket ophalen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vanmiddag een paar uurtjes werken en vanavond mn kerstpakket ophalen.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: