Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

+23
MissD
Rush
CCC
Lien
TukTuk
Travelgurly
Arwyn
flower
Blond
Toet
Melis_je
*Troela*
Jeanette
Zininzon
Sanne_86
PluDan
Laced
Pussycat
Raindrop
Pompoen
Teddyaapje
Zora
Antibes
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 3 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Pompoen wo 14 dec 2011 - 10:46

_Chance schreef:
Antibes schreef:
_Chance schreef:Staat je super, en ik vind het trouwens wel een leuk jurkje!

Ik heb zelf ook moeilijke verhoudingen (onder maat 42, boven maat 38), maar ik draag erg veel jurkjes. Wat dacht je trouwens van King Louie jurkjes? (Maat L pas je zeker!), die zijn echt goed voor de vrouwelijke curves smile. Eerst passen in de winkel en dan voor de helft van de prijs er één scoren op MP (zo doe ik het ook).

Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord haha, waar verkopen ze dat?

@Jeanette: bedankt! Staat zeker wel wat leuks tussen! Die wijde jurkjes staan me alleen echt niet, heb ik wel eens gepast. En ik wil graag lange(re) mouwen nu voor de winter.. smile

Ja ik weet ze dus alleen te vinden in mijn woonplaats. Maar: www.kinglouie.nl, ik dacht dat daar een vind de shop op staat! Het zijn veelal bloemenjurkjes, dit soort:

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 3 1208902

Ik vind ze super!

Potver, waarom nou! Ik heb helemaal geen geld maar ik heb zojuist deze jurk maar dan de donkerblauwe variant besteld :shock:. Ik heb 'm 10 x weggeklikt maar elke keer bleef ik er aan denken... Ik vind 'm zó mooi...en dan ook nog in de aanbieding.

Ik ben ook bepaald niet slank, ik heb dan wel redelijk dezelfde maat boven en onder, maar ik moet ook wel een beetje oppassen met wat ik koop. Inderdaad jurken die van onder de borsten wijd uitlopen staan vaak heel mooi, dat kleed mooi af en benadrukt je mooie kanten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum