Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

+23
MissD
Rush
CCC
Lien
TukTuk
Travelgurly
Arwyn
flower
Blond
Toet
Melis_je
*Troela*
Jeanette
Zininzon
Sanne_86
PluDan
Laced
Pussycat
Raindrop
Pompoen
Teddyaapje
Zora
Antibes
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 9:59

Sinds een jaar ben ik me enorm aan het ontwikkelen qua wat ik draag ondanks mijn overgewicht. Van spijkerbroeken en minstens t-shirtmouwen, ben ik al naar zomerjurkjes en skinny jeans gegaan. Maar nu had mijn zus laatst een te grote panty liggen en die gaf ze door. Nu heb ik zo'n jurkje wat ik altijd over jeans droeg, en net heb ik gewoon gepast om te kijken of ik het kan hebben (het jurkje is niet mooi, dat is de vraag ook niet).

Kan ik het hebben? Dan zou ik wellicht wel wat meer op jurkjesjacht willen, alleen dan is het lastige dat ik bovenaan maat 42 ben en onderaan een ruime 44. Watvoor jurkjes/winkels zou ik kunnen proberen?

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Jurkje1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Jurkje2
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Zora di 13 dec 2011 - 10:02

Ik vind dat het súper staat!!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Teddyaapje di 13 dec 2011 - 10:03

Vind ik ook! Vind t jurkje trouwens ook leuk!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Pompoen di 13 dec 2011 - 10:04

Ja, staat hartstikke leuk!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Raindrop di 13 dec 2011 - 10:05

Ik vind het je juist superleuk staan! Dat jurkje ook trouwens.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Pussycat di 13 dec 2011 - 10:05

Nou als dat al niet zou kunnen.... Dat ziet er toch super uit?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Laced di 13 dec 2011 - 10:05

Staat je super leuk!!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  PluDan di 13 dec 2011 - 10:06

Ik vind dat het je super leuk staat!!!
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Sanne_86 di 13 dec 2011 - 10:08

Dat kan je echt prima hebben hoor! Staat hartstikke leuk!
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 10:18

Haha, thanks meiden. Maar wat voor jurkjes zouden me dan staan denken jullie? Want met veel jurkjes heb ik dus het probleem dat het bovenaan te groot is of onderaan te klein. Dus het moet iets uitlopends zijn.. En niet te opvallend, want ik vind de stap naar jurkje op zich al groot genoeg.. En moet met zwarte panty te dragen zijn, want huidskleur/blote benen is geen optie.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Zininzon di 13 dec 2011 - 10:19

Staat super!

Ik heb zelf ook maat 42/44 en draag juist veel jurkjes. Ik heb er wat van Sandwich, Fornarina, Hema, Miss Etam en zelfs 1 van Only (past me normaal nooit). Soms met een jasje of brede riem om het wat meer af te kleden.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Sanne_86 di 13 dec 2011 - 10:21

Kijk eens op otto.nl Daar staan vaak hele leuke jurkjes en ook heel veel jurkjes die ook aan de onderkant wat uitlopen.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 10:22

Zininzon schreef:Staat super!

Ik heb zelf ook maat 42/44 en draag juist veel jurkjes. Ik heb er wat van Sandwich, Fornarina, Hema, Miss Etam en zelfs 1 van Only (past me normaal nooit). Soms met een jasje of brede riem om het wat meer af te kleden.

Maar ben jij dan meer in verhouding? Want ik heb echt problemen met jurkjes. Want het is qua bovenlichaam eerder 40/42 en onderlichaam eerder 44/46 en meestal past het allemaal voor geen meter.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Zininzon di 13 dec 2011 - 10:23

Ik draag met name effen jurkjes, daar kun je alle kanten mee op qua jasjes, panty's (ik draag graag van die nylon leggings van de Hema) en schoenen.

Wat model betreft moet je zelf een beetje experimenteren wat je fijn vindt. Stap eens een winkel binnen en pak 5 verschillende jurkjes mee naar de paskamer om alleen maar te kijken hoe het staat.

Ik denk dat een jurkje met riempje onder je borst je wel goed zal staan.

Ik draag zelf trouwens ook graag laarzen onder een jurkje, net even wat warmer dan pumps.

Edit: maar tussen maat 40 en 46 zit wel iets meer verschil dan 1 maat he?! Dan snap ik ook wat beter dat een jurkje niet goed past. Durf je misschien een jurkje aan dat wat strakker om je heupen valt? Ik moest er zelf even aan wennen (bij mezelf), maar heb het nu graag aan.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:27

Ik denk dat ik vooral voor uitlopende jurkjes of een a-lijn zou gaan. Je kan een panty/legging makkelijk hebben hoor meis!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 10:29

Zininzon schreef:Ik draag met name effen jurkjes, daar kun je alle kanten mee op qua jasjes, panty's (ik draag graag van die nylon leggings van de Hema) en schoenen.

Wat model betreft moet je zelf een beetje experimenteren wat je fijn vindt. Stap eens een winkel binnen en pak 5 verschillende jurkjes mee naar de paskamer om alleen maar te kijken hoe het staat.

Ik denk dat een jurkje met riempje onder je borst je wel goed zal staan.

Ik draag zelf trouwens ook graag laarzen onder een jurkje, net even wat warmer dan pumps.

Edit: maar tussen maat 40 en 46 zit wel iets meer verschil dan 1 maat he?! Dan snap ik ook wat beter dat een jurkje niet goed past. Durf je misschien een jurkje aan dat wat strakker om je heupen valt? Ik moest er zelf even aan wennen (bij mezelf), maar heb het nu graag aan.

Naja, ik weet het allemaal ook niet met maten.. Ik draag nu qua jeansmaat 33, maar ik weet eigenlijk niet precies wat voor maat dat is? Bovenaan is het 42. Misschien moet ik maar gewoon gaan passen ja, maar ik word er zo depressief van als alles weer te klein is..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Zininzon di 13 dec 2011 - 10:31

En iemand in de winkel om hulp vragen?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 10:34

Zininzon schreef:En iemand in de winkel om hulp vragen?

Valt me hier in Amsterdam nogal vaak behoorlijk tegen eigenlijk, helemaal bij H&M en Vero Moda en Only enzo. Binnenkort maar eens naar de V&D of DEPT ofzo..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:36

Jeans maat 33 is maat 43 eigenlijk, dus tussen maat 42 en maat 44 in. Jij kan het heel erg goed hebben hoor, jurkjes! Ik heb zelf maat 42 (soms 44) en draag alleen maar jurkjes, je hebt er enorm veel, ook voor wijder aan de onderkant bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 10:38

Ik hoopte al dat jij zou reageren, want volgens mij hebben (of hadden) wij wel een beetje dezelfde verhoudingen. Hoewel jij volgens mij een stuk lichter bent. Drieendertig moet wel stretch in zitten trouwens, want anders red ik het niet haha.. Maar dan houd ik het op 42 bovenlichaam en 44 onderlichaam. Dan moet ik dus gewoon een jurkje hebben dat wijd uitloopt..

Waar haal jij jurkjes Pippa? En meisje bij mijn vereniging is ook wat steviger en die loopt ook altijd in jurkjes, maar ik merk ook dat ik met lange benen nogal vaak heb dat ik ze toch wel kort vind worden. Wat bij een ander op de knie valt is bij mij al snel zoals het jurkje op de foto... Dus sowieso iets dat met een zwarte panty/legging gedragen kan worden..


Laatst aangepast door Antibes op di 13 dec 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 10:45

Lieve schat! Je kan het supergoed hebben. Ik heb ook overgewicht, en juist in jurkjes voel ik mij op m'n gemak! De jurkjes die bovenaan straks zitten en onder wijd uitlopen staan dan juist super. Niet zo onzeker zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Jeanette di 13 dec 2011 - 10:54

Een jurkje kan je goed hebben hoor! Staat je goed! Ik denk dat je het beste kunt kiezen voor een uitlopend jurkje, een wijdvallend jurkje (bijv. met waterval hals) of een A-lijn jurkje.

Hier een paar voorbeeldjes;

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? ZA521C00J-503@1.1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? P3421C00H-502__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? VE121C04S-802@1.1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? ON621X00W-801__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? NU121C00F-604__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? M3221C00B-802__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? OB121C012-503@1.1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? RI521C001-102@1.1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? OB121C00Z-103@1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? VE121I04A-702__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? P3421C00G-802@1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? VE121C02V-706@1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? V1021C01O-802@1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? LA521C008-604@1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? SO821C006-917__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? V1021C00F-503__default__1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? VE121C03G-802@1.1

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? NU121I01I-103__default__1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  *Troela* di 13 dec 2011 - 11:01

Leuke jurkjes hierboven! En ik vind dat je het goed kan hebben hoor! Doordat je best lang bent, vind ik het echt niet opvallen dat je maat 44 hebt. ( Ik ben erg klein met grote maat, en ben daardoor snel een propje)

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 12:38

Ik heb ook echt niet het idee als ik jouw maten zo hoor dat je heel stevig bent hoor. Je ontloopt mij niet eens zo heel veel, en dat weet je ook best. Ik wil best jurkjes met je gaan shoppen trouwens, vind ik hartstikke leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Melis_je di 13 dec 2011 - 13:08

Die uit de OP staat je prachtig.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum