Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

+23
MissD
Rush
CCC
Lien
TukTuk
Travelgurly
Arwyn
flower
Blond
Toet
Melis_je
*Troela*
Jeanette
Zininzon
Sanne_86
PluDan
Laced
Pussycat
Raindrop
Pompoen
Teddyaapje
Zora
Antibes
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Toet di 13 dec 2011 - 13:25

Antibes, dat jurkje staat je echt heel erg mooi! Ik denk ook dat jurkjes die onder je borsten strak zitten (a-lijn) erg mooi staan, omdat je daarmee juist je sterke punten benadrukt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Blond di 13 dec 2011 - 20:20

Staat je super, en ik vind het trouwens wel een leuk jurkje!

Ik heb zelf ook moeilijke verhoudingen (onder maat 42, boven maat 38), maar ik draag erg veel jurkjes. Wat dacht je trouwens van King Louie jurkjes? (Maat L pas je zeker!), die zijn echt goed voor de vrouwelijke curves smile. Eerst passen in de winkel en dan voor de helft van de prijs er één scoren op MP (zo doe ik het ook).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 20:22

Toet schreef:Antibes, dat jurkje staat je echt heel erg mooi! Ik denk ook dat jurkjes die onder je borsten strak zitten (a-lijn) erg mooi staan, omdat je daarmee juist je sterke punten benadrukt.
Helemaal mee eens! Het jurkje staat je super smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  flower di 13 dec 2011 - 20:25

Jeanette schreef:Een jurkje kan je goed hebben hoor! Staat je goed! Ik denk dat je het beste kunt kiezen voor een uitlopend jurkje, een wijdvallend jurkje (bijv. met waterval hals) of een A-lijn jurkje.

Hier een paar voorbeeldjes;

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 ZA521C00J-503@1.1


Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 ON621X00W-801__default__1


Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 RI521C001-102@1.1

]

Deze vind ik leuk, waar komen ze vandaan?
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Blond di 13 dec 2011 - 21:30

@ Flower: Zalando
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  flower di 13 dec 2011 - 21:47

_Chance schreef:@ Flower: Zalando

Dankje!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 22:04

_Leaf_ schreef:Ik heb ook echt niet het idee als ik jouw maten zo hoor dat je heel stevig bent hoor. Je ontloopt mij niet eens zo heel veel, en dat weet je ook best. Ik wil best jurkjes met je gaan shoppen trouwens, vind ik hartstikke leuk!!

Haha, volgens mij denk jij nou net zo scheef als ik, want ik zit op 97 kg en dat zit toch echt allemaal ergens.. Ik ontloop je zusje niet veel zeg je ook altijd, maar ook zij is duidelijk slanker hoor.. Wink

Maaaaar samen shoppen lijkt me leuk.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 22:07

_Chance schreef:Staat je super, en ik vind het trouwens wel een leuk jurkje!

Ik heb zelf ook moeilijke verhoudingen (onder maat 42, boven maat 38), maar ik draag erg veel jurkjes. Wat dacht je trouwens van King Louie jurkjes? (Maat L pas je zeker!), die zijn echt goed voor de vrouwelijke curves smile. Eerst passen in de winkel en dan voor de helft van de prijs er één scoren op MP (zo doe ik het ook).

Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord haha, waar verkopen ze dat?

@Jeanette: bedankt! Staat zeker wel wat leuks tussen! Die wijde jurkjes staan me alleen echt niet, heb ik wel eens gepast. En ik wil graag lange(re) mouwen nu voor de winter.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Arwyn di 13 dec 2011 - 22:08

Echt, zit jij op 97kilo? Als je mij alleen je foto had laten zien, had ik dat echt nooit gedacht! Je ziet er echt heel normaal uit op die foto, iig verre van overgewicht. Het jurkje op de foto staat je heel goed! Gewoon vaker jurkjes dragen hoor smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Antibes di 13 dec 2011 - 22:13

Yup, helaas wel. Begin dit jaar zat ik nog op 87, maar in paar maanden zo weer 10kg erbij zonder veel geks te doen (tov die 87).. Geen peil te trekken op mijn gewicht.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Travelgurly di 13 dec 2011 - 22:22

staat je super leuk!
misschien nog een riem erbij(cognac kleurtje ofzo)
of eenlange ketting?
maar je kan het heel goed hebben! Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Blond di 13 dec 2011 - 22:32

Antibes schreef:
_Chance schreef:Staat je super, en ik vind het trouwens wel een leuk jurkje!

Ik heb zelf ook moeilijke verhoudingen (onder maat 42, boven maat 38), maar ik draag erg veel jurkjes. Wat dacht je trouwens van King Louie jurkjes? (Maat L pas je zeker!), die zijn echt goed voor de vrouwelijke curves smile. Eerst passen in de winkel en dan voor de helft van de prijs er één scoren op MP (zo doe ik het ook).

Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord haha, waar verkopen ze dat?

@Jeanette: bedankt! Staat zeker wel wat leuks tussen! Die wijde jurkjes staan me alleen echt niet, heb ik wel eens gepast. En ik wil graag lange(re) mouwen nu voor de winter.. smile

Ja ik weet ze dus alleen te vinden in mijn woonplaats. Maar: www.kinglouie.nl, ik dacht dat daar een vind de shop op staat! Het zijn veelal bloemenjurkjes, dit soort:

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 1208902

Ik vind ze super!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Blond di 13 dec 2011 - 22:33

Trouwens, ik zou jou echt niet schatten op 97 kilo. Echt niet!

Ik heb van jeans ook maat 33 of 34 hoor, wij zijn gewoon vrouwen met Hollandse heupen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  TukTuk di 13 dec 2011 - 22:35

Ik vind het ook super leuk staan! Je kan het echt wel goed hebben hoor! Ben het eens met Arwyn, ik zou ook niet denken dat je dat gewicht had!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Lien di 13 dec 2011 - 22:37

Het staat je inderdaad erg goed! Ik sluit me er ook bij aan, je zou niet zeggen dat je dat gewicht hebt!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  CCC di 13 dec 2011 - 22:39

Staat je erg goed! Ik hou daar wel van, vind ook als je iets steviger bent (ben ik ook smile) dat rokjes en jurkjes vaak ook afkleden, mits je natuurlijk de juiste keuze maakt in modelletjes en maten...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Rush di 13 dec 2011 - 22:46

Ik heb veel jurkjes die boven strak zitten en onder los. Ik heb boven maat 38 en onder 42, dus strakke jurkjes pas ik sowieso niet, dan kunnen de heupen + kont er niet in.

Ik heb jurkjes van Only vooral!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  MissD di 13 dec 2011 - 22:47

Arwyn schreef:Echt, zit jij op 97kilo? Als je mij alleen je foto had laten zien, had ik dat echt nooit gedacht! Je ziet er echt heel normaal uit op die foto, iig verre van overgewicht. Het jurkje op de foto staat je heel goed! Gewoon vaker jurkjes dragen hoor smile

Hier sluit ik me helemaal bij aan!!!
Buiten dat staan jurkjes mij net zoals ze jou staan hoor, en ik draag ze volop.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Arwyn di 13 dec 2011 - 23:10

Antibes schreef:Yup, helaas wel. Begin dit jaar zat ik nog op 87, maar in paar maanden zo weer 10kg erbij zonder veel geks te doen (tov die 87).. Geen peil te trekken op mijn gewicht.. Sad
Oh, dat herken ik inderdaad. Ben ook zomaar bijna 10 kilo aangekomen, terwijl ik de afgelopen jaren toch echt niet anders of meer ben gaan eten of zo. Vreemd is dat hè?

Maarreh, het moet geen drempel zijn voor de jurkjes hoor! Je benen zien er super uit zo, dus gewoon lekker die jurkjes dragen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Ooh La La! wo 14 dec 2011 - 0:33

Zora schreef:Ik vind dat het súper staat!!!

+1!!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 3:19

Ik vind het je super staan! Ik denk dat je het zelfs nog wel kan hebben om een tailleriem te dragen zodat je dat benadrukt smile Evt zou je nog een corrigerend hempje ofzo aan kunnen doen zodat het helemaal supermooi staat als je er nog niet helemaal gemakkelijk bij voelt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Liz wo 14 dec 2011 - 3:36

Zininzon schreef:Staat super!

Ik heb zelf ook maat 42/44 en draag juist veel jurkjes.

+1 ik draag zelfs vrijwel altijd jurkjes/rokjes. Heb maar 1 broek die ik draag Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  vlinder-19 wo 14 dec 2011 - 5:02

Staat je goed hoor het jurkje!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Bliss wo 14 dec 2011 - 6:10

Zoals je weet hadden wij zo'n beetje hetzelfde figuur (ik ben inmiddels 9 kilo afgevallen, dus goed op weg) en ik draag vaak genoeg jurkjes hoor! Idd jurkjes die van onder de borst wijder uitlopen. Heb een paar jurkjes van de HEMA (net weer eentje gekocht, maar die moet ik nog ff passen), die zijn ook lang genoeg. Maar helemaal nu hebben ze overal superleuke jurkjes! De lengte is idd het grootste probleem, want veel jurkjes zijn bij mij meer lange shirts/tuniekjes.
Maar je kunt het dus prima hebben, ga maar lekker shoppen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 6:14

Ik haal jurkjes echt overal en ergens. Veel Hema, Soho/Essentials (V&D) en bij the Sting heb je tegenwoordig veel wat langere jurkjes die mooi zitten qua lengte. Ook bij de H&M slaag ik nog regelmatig, al is het niet bij Divided, dat is altijd te kort. En de C&A, zeer zeker. Goed zoeken, maar daar hebben ze echt de leukste dingen! Ik heb 1 broek verder alleen maar rokjes & jurkjes.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan? - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum