nav voordelen waar je jaloers op bent
+14
RioolSpook
MAS
mzcharlotte
Suus
Travelgurly
Rush
Dennenappel
Blond
Salander
Jeanette
Raindrop
bolus26
Rovine
Bacio
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
nav voordelen waar je jaloers op bent
Op welke voordelen van iemand anders werk ben jij jaloers? Je hoeft het werk niet leuk te vinden of te willen uitvoeren, maar puur alleen om de voordelen.
Ik ben bijv jaloers op alle beroepen met veel vakantiedagen. Zo zag ik in het andere topic dat 2CKC2 35 vakantiedagen heeft! Dat zou ik ook wel willen. Of natuurlijk alle schoolvakanties vrij.
Ik ben ook jaloers op alle banen waar je overuren terug krijgt in vrije dagen. (oftewel ik wil meer vrije dagen haha)
Ik ben bijv jaloers op alle beroepen met veel vakantiedagen. Zo zag ik in het andere topic dat 2CKC2 35 vakantiedagen heeft! Dat zou ik ook wel willen. Of natuurlijk alle schoolvakanties vrij.
Ik ben ook jaloers op alle banen waar je overuren terug krijgt in vrije dagen. (oftewel ik wil meer vrije dagen haha)
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: nav voordelen waar je jaloers op bent
Die vakantiedagen ja! Ik heb er maar 25 waarvan er 4 vastliggen. 20 dagen zijn zo op, 2x een weekje weg en hier en daar een losse dag en het is weer weg. Verder zou ik wel een extreem flexibele baan willen, waarbij ik mag binnenlopen wanneer ik wil, zolang ik mijn uren maar maak. Ik heb nu wel flexibele werktijden, maar ik doel meer op veel uren maken wanneer het thuis niet zo druk is, die ik later weer op kan nemen. Maar zo'n feest is het bijna nergens.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
ik ben jaloers op mensen die cursussen/opleiding via het werk betaald krijgen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
- Mensen met veel vakantiedagen EN die de vakantiedagen ook mee kunnen nemen naar het volgende jaar.
- Mensen die voor hun werk mogen reizen/veel korting krijgen voor vakanties.
- Mensen die voor hun werk mogen reizen/veel korting krijgen voor vakanties.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik het zo lees, ben ik dan best verwend met vakantiedagen Ik heb volgend jaar recht op 6,5 week vakantie en heb zelfs nog wat dagen over dan. Maar daar tegenover werk ik wel onregelmatig en zit er ook compensatie feestdagen bij.
Maar goed, daar ging dit topic niet over.
Waar ik jaloers op ben?
Mensen met een auto of telefoon van de zaak en mensen die gewoon een super salaris hebben.
Maar goed, daar ging dit topic niet over.
Waar ik jaloers op ben?
Mensen met een auto of telefoon van de zaak en mensen die gewoon een super salaris hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken iemand die hooguit 4 dagen per week werkt, 3000 euro per maand verdient (netto) gemiddeld 7 weken vakantie per jaar heeft + auto (80.000) en telefoon van de zaak die hij ook prive mag gebruiken. Zo'n baan wil ik ook wel...
Salander- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11
Op dit moment alleen op mensen met een goed salaris.
Gast- Gast
Salander schreef:Ik ken iemand die hooguit 4 dagen per week werkt, 3000 euro per maand verdient (netto) gemiddeld 7 weken vakantie per jaar heeft + auto (80.000) en telefoon van de zaak die hij ook prive mag gebruiken. Zo'n baan wil ik ook wel...
Doe mij ook zo'n baan
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Salander schreef:Ik ken iemand die hooguit 4 dagen per week werkt, 3000 euro per maand verdient (netto) gemiddeld 7 weken vakantie per jaar heeft + auto (80.000) en telefoon van de zaak die hij ook prive mag gebruiken. Zo'n baan wil ik ook wel...
Doe mij ook zo'n baan
doe mij die man maar met die baan
Gast- Gast
Ja, die mensen ken ik ook wel. Zelfs die minder werken of meer verdienen, met daarnaas ook nog internetkosten via het werk enz.Salander schreef:Ik ken iemand die hooguit 4 dagen per week werkt, 3000 euro per maand verdient (netto) gemiddeld 7 weken vakantie per jaar heeft + auto (80.000) en telefoon van de zaak die hij ook prive mag gebruiken. Zo'n baan wil ik ook wel...
Maar ik zou niet willen ruilen want ik zou nooit zo hard kunnen werken met zoveel verantwoordelijkheden.
Gast- Gast
Mensen die gewoon een vaste baan hebben. En die hun werk leuk vinden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben jaloers op het aantal vakantiedagen van mijn vriend: hij heeft er 32. Daarbij werkt hij regelmatig over en worden die overuren omgezet in extra vrije tijd die hij op kan nemen.
Bij mijn werk hebben mensen die fulltime werken 26 vakantiedagen, ik werk 4 dagen per week, dus ik heb ook de vakantieuren naar rato. Op zich is dat niet slecht hoor, maar het is altijd zomaar weer op, omdat een aantal dagen vast liggen en je die dus niet meer vrij kan opnemen.
Bij mijn werk hebben mensen die fulltime werken 26 vakantiedagen, ik werk 4 dagen per week, dus ik heb ook de vakantieuren naar rato. Op zich is dat niet slecht hoor, maar het is altijd zomaar weer op, omdat een aantal dagen vast liggen en je die dus niet meer vrij kan opnemen.
Gast- Gast
Hier hetzelfde. Ik zou dolgraag vaste dagen werken en het liefst overdag.Pippa schreef:Mensen met vaste uren/dagen
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Uhm, mensen die een beter salaris hebben haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Uhm, mensen die een beter salaris hebben haha.
+1
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Mensen die hun werk leuk vinden (én een goed salaris hebben )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Degenen die overtime uitbetaald of in vrije dagen krijgen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Voor mij is 't financiele plaatje ook 't enige wat mij 'jaloers' maakt, ik heb een leuke baan, sowieso 3 weken vakantie en ik bouw extra vrije uren op, als ik meer werk, maar die overuren krijg óók gewoon uitbetaald. Heb vaste uren maar mag er uren bijnemen dus wat dat betreft zit 't goed... Alleen tja... Salaris mag altijd hoger
Gast- Gast
Krijg jij overuren niet betaald?mzcharlotte schreef:Degenen die overtime uitbetaald of in vrije dagen krijgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Dan heb ik het best goed getroffen met mijn 27 vrije dagen + 13 ADV.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Rush schreef:Krijg jij overuren niet betaald?mzcharlotte schreef:Degenen die overtime uitbetaald of in vrije dagen krijgen.
Nope. All-in, noemen ze dat
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Rush schreef:Krijg jij overuren niet betaald?mzcharlotte schreef:Degenen die overtime uitbetaald of in vrije dagen krijgen.
Nope. All-in, noemen ze dat
Goh, nooit geweten dat dat ook kan.
Rush- Lady Post-a-lot
Mensen die een 13e maand hebben. En mensen die standaard weten hoeveel vrije dagen ze hebben. En mensen die na het werk nog energie over hebben en geen eelt op hun knieen hebben. En soms ook wel op mensen die zo heerlijk kunnen vertellen dat ze belangrijk werk doen.
Als ik vertel dat ik vloeren leg denken de meesten dat ik geen opleiding heb gedaan en niet zo heel slim ben.
Als ik vertel dat ik vloeren leg denken de meesten dat ik geen opleiding heb gedaan en niet zo heel slim ben.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
+1Suus schreef:Mensen die hun werk leuk vinden (én een goed salaris hebben )
Voor vrije dagen mag ik zeg plannen. Dat is wel handig
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe steun je iets, waar je 't niet mee eens bent?
» Nav.: jouw top 5 van plekken/landen waar je al geweest bent
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Hond: voordelen en nadelen?
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Nav.: jouw top 5 van plekken/landen waar je al geweest bent
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Hond: voordelen en nadelen?
» 'Voordelen' van jouw werk..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: