Wat leer jij van je vriend/binnen je relatie?
+19
Suus
Pompoen
Puzzle
Mermaid
Tinus
Rush
Ooh La La!
nien
PrimaBella
TNMN
TGR
Zwerver
Serena
Middleme
PluDan
love
GreenGrass
Prosecco
Marin
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat leer jij van je vriend/binnen je relatie?
meer dingen 'uitproberen' qua eten dan.
Ik lust nu veel meer dan voorheen.
Ook durf ik nu meer!
Ik lust nu veel meer dan voorheen.
Ook durf ik nu meer!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Hahaha qua echt kennis probeert ie me al weken iets uit te leggen over hoe hij een alarm in elkaar zet. Ik knik ontzettend geinteresseerd, luister naar wat-ie zegt, roep heel vaak 'Ahaa' of 'O zooo', maar ik heb geen flauw idee wat ie bedoelt.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Hahaha qua echt kennis probeert ie me al weken iets uit te leggen over hoe hij een alarm in elkaar zet. Ik knik ontzettend geinteresseerd, luister naar wat-ie zegt, roep heel vaak 'Ahaa' of 'O zooo', maar ik heb geen flauw idee wat ie bedoelt.
Herlenbaar Die van mij heeft een complete fiets weer werkend gemaakt. Ik zat erbij en maar doen alsof ik het snap.. Ik doe t m niet na...
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had eigenlijk moeten meekijken toen ie z'n winterbanden er om deed, want dat moet ik leren van 'm..maar hij had het toch maar zonder me gedaan.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb van mijn man heel erg veel geleerd, sommige dingen ben ik me niet eens (meer) van bewust. We zijn ook al 10 jaar samen, wonen 9 jaar samen, op een gegeven moment raken je levens verweven en ga je dingen van elkaar overnemen en meng je steeds meer met elkaar. Ik gebruik heel vaak, bijna dagelijks, typische uitspraken van mijn man. Dan roept ie: "Hee dat zeg ik altijd" (en zelfs die gebruik ik).
Wat hij me verder geleerd heeft is dat je niet overal ruzie over hoeft te maken. Ik was van huis uit gewend om op elke slak zout te leggen, niets was ooit goed genoeg. In het begin heb ik dat bij hem ook gedaan. Hij heeft me geleerd dat je ook iemand gewoon een compliment kunt maken zonder maar, dat je soms gewoon moet kunnen zeggen dat je het fijn vind dat iemand gekookt heeft in plaats van dat je het eten niet lekker vind.
Hij heeft me ook geleerd meer zelfvertrouwen te hebben, me geliefd te voelen. Dat gevoel kende ik eigenlijk niet zo.
Ook kan ik lichamelijk beter mezelf accepteren zoals ik ben.
En hij heeft me, onbewust, geleerd om tot bedaren te komen als ik boos ben. Doordat hij dichtklapt als ik ontplof escaleren ruzies. Heel onhandig. Ik heb geleerd om ondanks de enorme woede die ik dan voel toch te blijven communiceren. Hem heb ik dat trouwens ook geleerd.
Eigenlijk zijn we allebei beter gaan communiceren. Onze relatie was in het begin heel explosief, maar het werd met de jaren steeds rustiger en nu hebben we nauwelijks nog ruzies. Wel irritaties en onenigheden hoor, maar knallende ruzies hebben we eigenlijk alleen als ik niet lekker in mijn vel zit en het onbewust op zoek.
Hij heeft me ook geleerd om te koken. 't grappige is dat ik meestal beter kook dan hij.
En last but not least, hij heeft me ook geleerd meer boven gedoe met mijn familie te staan. Om kalmer te blijven als ze weer eens onredelijk zijn.
Wat hij me verder geleerd heeft is dat je niet overal ruzie over hoeft te maken. Ik was van huis uit gewend om op elke slak zout te leggen, niets was ooit goed genoeg. In het begin heb ik dat bij hem ook gedaan. Hij heeft me geleerd dat je ook iemand gewoon een compliment kunt maken zonder maar, dat je soms gewoon moet kunnen zeggen dat je het fijn vind dat iemand gekookt heeft in plaats van dat je het eten niet lekker vind.
Hij heeft me ook geleerd meer zelfvertrouwen te hebben, me geliefd te voelen. Dat gevoel kende ik eigenlijk niet zo.
Ook kan ik lichamelijk beter mezelf accepteren zoals ik ben.
En hij heeft me, onbewust, geleerd om tot bedaren te komen als ik boos ben. Doordat hij dichtklapt als ik ontplof escaleren ruzies. Heel onhandig. Ik heb geleerd om ondanks de enorme woede die ik dan voel toch te blijven communiceren. Hem heb ik dat trouwens ook geleerd.
Eigenlijk zijn we allebei beter gaan communiceren. Onze relatie was in het begin heel explosief, maar het werd met de jaren steeds rustiger en nu hebben we nauwelijks nog ruzies. Wel irritaties en onenigheden hoor, maar knallende ruzies hebben we eigenlijk alleen als ik niet lekker in mijn vel zit en het onbewust op zoek.
Hij heeft me ook geleerd om te koken. 't grappige is dat ik meestal beter kook dan hij.
En last but not least, hij heeft me ook geleerd meer boven gedoe met mijn familie te staan. Om kalmer te blijven als ze weer eens onredelijk zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Gewoon banden verwisselen is dat toch?Joy_ schreef:Ik had eigenlijk moeten meekijken toen ie z'n winterbanden er om deed, want dat moet ik leren van 'm..maar hij had het toch maar zonder me gedaan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Yep! Hij vindt (terecht) dat ik dat moet kunnen. Hij is eens voor z'n ex naar de andere kant van t land gereden toen zij dit moest doen en niet kon, en de weigert ie nu ;-)Rush schreef:Gewoon banden verwisselen is dat toch?Joy_ schreef:Ik had eigenlijk moeten meekijken toen ie z'n winterbanden er om deed, want dat moet ik leren van 'm..maar hij had het toch maar zonder me gedaan.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh, ik dacht eigenlijk dat iedereen dat wel kon. Maar jij hebt nog geen rijbewijs, dus je hoeft het nu nog niet te weten.Joy_ schreef:Yep! Hij vindt (terecht) dat ik dat moet kunnen. Hij is eens voor z'n ex naar de andere kant van t land gereden toen zij dit moest doen en niet kon, en de weigert ie nu ;-)Rush schreef:Gewoon banden verwisselen is dat toch?Joy_ schreef:Ik had eigenlijk moeten meekijken toen ie z'n winterbanden er om deed, want dat moet ik leren van 'm..maar hij had het toch maar zonder me gedaan.
Maar krik eronder, band eraf, band erom en dan de bouten diagonaal vastmaken. Dus eerst rechtsboven, dan linksonder en dan de rest :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Mm, ik heb al ruim 10 jaar mijn rijbewijs, maar heb nog nooit een band verwisseld... Ik zou ook eigenlijk niet weten waar ik dat geleerd zou moeten hebben. Ik weet alleen dat ik 1x gekeken heb toen mijn vader het deed, maar toen was ik 3
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja het is niet alsof je dat bij rijles standaard leert ofzo.
Maar als ie weer naar z'n zomerbanden gaat, kijk ik wel mee
Maar als ie weer naar z'n zomerbanden gaat, kijk ik wel mee
Marin- Lady Post-a-lot
Ik wil ook wel meekijken Wij hebben nog geen geld voor winterbanden, volgend jaar hopelijk, dan kijk ik dan wel mee
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb van mijn vriend geleerd dat ik een lief en attent persoon ben, of eigenlijk meer door hem. Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik door hem een leuker mens ben geworden gewoon door wat het met me doet en hoe ik in het leven sta sinds ik weet hoe het is om je zo te voelen en iemand te hebben die het voor jou voelt. Ik ben er een stuk rustiger door geworden.
Ik heb van mijn vriend geleerd het leven met de dag te nemen en vertrouwen te hebben. Niet eens zozeer in hem persoonlijk maar in de toekomst in het feit dat het toch zo gaat lopen zoals het gaat lopen en ik er intussen maar een beetje van kan genieten.
Ik heb van mijn vriend geleerd dat je prima twee uur zwijgend naast elkaar in de auto kan zitten en het heel fijn kan hebben samen.
Ik heb van mijn vriend geleerd dat ik vertrouwen moet hebben in mijzelf en vooral in mijn gevoel, ik hoef niet alles dood te redeneren.
Kortom, deze dwangmatige planner met controle issues heeft geleerd te ontspannen
Ik heb van mijn vriend geleerd het leven met de dag te nemen en vertrouwen te hebben. Niet eens zozeer in hem persoonlijk maar in de toekomst in het feit dat het toch zo gaat lopen zoals het gaat lopen en ik er intussen maar een beetje van kan genieten.
Ik heb van mijn vriend geleerd dat je prima twee uur zwijgend naast elkaar in de auto kan zitten en het heel fijn kan hebben samen.
Ik heb van mijn vriend geleerd dat ik vertrouwen moet hebben in mijzelf en vooral in mijn gevoel, ik hoef niet alles dood te redeneren.
Kortom, deze dwangmatige planner met controle issues heeft geleerd te ontspannen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik heb zelfverdediging geleerd
En doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen, geduld en onvoorwaardelijkheid.
Hij heeft van mij geleerd wat hij waard is, dat hij niet bij de pakken moet neerzitten en dat hij zijn eigen geluk kan maken. En zijn Nederlands en Engels is verbeterd
En doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen, geduld en onvoorwaardelijkheid.
Hij heeft van mij geleerd wat hij waard is, dat hij niet bij de pakken moet neerzitten en dat hij zijn eigen geluk kan maken. En zijn Nederlands en Engels is verbeterd
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Suus schreef:Mm, ik heb al ruim 10 jaar mijn rijbewijs, maar heb nog nooit een band verwisseld... Ik zou ook eigenlijk niet weten waar ik dat geleerd zou moeten hebben.
+1, het is gewoon nooit aan de orde gekomen en ik heb zelf ook nooit een auto gehad. Nu heb ik een auto van de zaak dus tja, mocht dat gebeuren dan heb ik genoeg mannelijke collega's die ik zou kunnen bellen. Ik ga er niet van uit dat zij denken dat ik dat kan .
Ontopic; ik heb ook best veel geleerd van mijn ex-vriendjes. Zo weet ik veel van basketbal (al is het een en ander ervan gezakt) en heb ik een voorliefde voor Amerika gekregen door dezelfde ex. Mijn laatste ex heeft me het leuk leren vinden om te koken en nu probeer ik daardoor wat meer. Mijn Amerikaanse ex heeft me laten zien wat ik wel wil in een relatie en op die manier ook met welke relaties ik geen genoegen meer neem. En door veel buitenlandse vriendjes heb ik mijn Engels verbeterd . Ik leer trouwens ook veel van vriendinnen.
Gast- Gast
Ik heb van hem geleerd om me minder druk te maken over vanalles, maar dingen te nemen zoals het komt. Ook leer ik om wat minder 'perfect' te zijn in dingen als het huishouden enzo. Oh, en toen ik op mijn opleiding zat heeft hij me nog bijles gegeven (toen was 'ie nog lang niet mijn vriend/man) in rekenen/wiskunde, haha. Maar het belangrijkste is dat ik van hem heb geleerd om te praten. We kunnen goed communiceren en dat is echt superfijn.
Gast- Gast
Ik heb geleerd om naar sommige dingen rationeler te kijken en mn humeur door sommige dingen minder te laten beïnvloeden. Ik kan me heel druk maken, en dan vraagt hij: kan je er op dit moment iets aan veranderen? En meestal kan je er niks aan veranderen op het moment, dus het heeft dan ook geen zin om je er druk over te maken.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Joy_ schreef:Yep! Hij vindt (terecht) dat ik dat moet kunnen. Hij is eens voor z'n ex naar de andere kant van t land gereden toen zij dit moest doen en niet kon, en de weigert ie nu ;-)Rush schreef:Gewoon banden verwisselen is dat toch?Joy_ schreef:Ik had eigenlijk moeten meekijken toen ie z'n winterbanden er om deed, want dat moet ik leren van 'm..maar hij had het toch maar zonder me gedaan.
Oh ok ik ben nu waarschijnlijk heel verwend en raar maar dat laat ik dus in de garage doen he.
Gast- Gast
Charlie schreef:
Oh ok ik ben nu waarschijnlijk heel verwend en raar maar dat laat ik dus in de garage doen he.
Ik dan waarschijnlijk ook want het was nog geen moment in me opgekomen om zelf winterbanden onder een auto te zetten. Ik heb geen auto dus dat scheelt, maar mijn ouders doen het ook altijd in de garage. Hij moet dan toch ook opnieuw uitgelijnd worden?
Ik kan overigens wel banden verwisselen. Appeltje eitje. Alleen zo kut als je de bouten niet los krijgt.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Charlie schreef:
Ik dan waarschijnlijk ook want het was nog geen moment in me opgekomen om zelf winterbanden onder een auto te zetten. Ik heb geen auto dus dat scheelt, maar mijn ouders doen het ook altijd in de garage. Hij moet dan toch ook opnieuw uitgelijnd worden?
Ik kan overigens wel banden verwisselen. Appeltje eitje. Alleen zo kut als je de bouten niet los krijgt.
Ligt er dus aan of je velgen hebt of niet. Met velgen is het een kwestie van banden verwisselen en zonder velgen moet het inderdaad opnieuw uitgebalanceerd worden e.d. Dan kan je vaak niet thuis doen, dan mis je toch wat gereedschap e.d.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ja ik heb velgen maar wel aparte zomer- en wintervelgen.
Gast- Gast
Iedereen heeft velgenCharlie schreef:Ja ik heb velgen maar wel aparte zomer- en wintervelgen.
Haha, oh dit is flauw, sorry.
Laatst aangepast door Rush op ma 19 dec 2011 - 1:48; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Haha kijk al dat soort dingen weet ik niet eens, en met een auto gek als vriend wil ik dat best leren hoor. Moet ie 't wel goed en duidelijk uit kunnen leggen
Marin- Lady Post-a-lot
De meeste mensen zullen wel dubbele velgen hebben. Anders rijdt je met je zomer velgen in de winter en dat vinden mensen vaak zonde en vaak kost het ook geld om je winterbanden om je velgen te zetten en daarna de zomerbanden weer om die velgen en zo blijf je dan doorgaan.Joy_ schreef:Haha kijk al dat soort dingen weet ik niet eens, en met een auto gek als vriend wil ik dat best leren hoor. Moet ie 't wel goed en duidelijk uit kunnen leggen
Als je beide soorten banden gewoon op velg hebt, hoef je alleen maar de band te verwisselen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ah dank je voor deze uitleg
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Verschillen in slaapritme binnen een relatie
» Jouw grens binnen een relatie
» (Seksueel) Fantaseren binnen een relatie
» Ben je weleens vreemdgegaan binnen je huidige relatie?
» N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
» Jouw grens binnen een relatie
» (Seksueel) Fantaseren binnen een relatie
» Ben je weleens vreemdgegaan binnen je huidige relatie?
» N.a.v. ben je binnen je huidige relatie zelf vreemd gegaan?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: