Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vragen jullie voor kerst?

+19
Arwyn
SnowWhite
Emma_
Fairlight
Bliss
Flip Fluitketel
Alex
Burn
Oasis
Error
RioolSpook
Inge
Tsjip
Blond
Herfstblaadjes
Raindrop
Esperanza
Rush
Tesss
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vragen jullie voor kerst? - Pagina 2 Empty Re: Wat vragen jullie voor kerst?

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 23:01

- polaroids, want ik begin nu aan mijn laatste pakje
- dvd's van tv series
- uitbreiding van de sims 3
- luchtje

verder niets bijzonders dit jaar eigenlijk...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vragen jullie voor kerst? - Pagina 2 Empty Re: Wat vragen jullie voor kerst?

Bericht  Emma_ di 13 dec 2011 - 23:24

Ik heb de volgende dingen op mijn lijstje staan (ik moet van m'n familie altijd veel opschrijven zodat ze kunnen kiezen en je niet zeker weet wat je gaat krijgen Rolling Eyes):

- 2 Too faced oogschaduw paletten
- Opi nagellak van the muppets collection
- Nieuwe boek van Saskia Noort
- Rituals badschuim
- Glee seizoen 1 deel 2
- Glee seizoen 2
- Chanel mascara
- Een pan
- Kaarsen van Riverdale (met witte chocoladegeur I love you )
- Geurtje Love van Chloé
- Tomtom

En ik vraag van mijn vriend een nieuwe tas omdat hij gisteren mijn favoriete tas gesloopt heeft (wel per ongeluk)!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  SnowWhite wo 14 dec 2011 - 0:57

Leuk zo'n topic, kan ik inspiratie op doen.
Mijn ouders gaven al aan dat ik een lijstje moet maken voor de kerst en mijn verjaardag. Holy crap dacht ik, mijn verjaardag.. Klinkt stom, maar ik was even vergeten dat mijn verjaardag alweer volgende maand is. Zit dan ook totaal ergens anders met mijn hoofd.

Aangezien ik nu american chocolate cookies aan het bakken ben kwam ik sowieso op het idee om een staafmixer te vragen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Arwyn wo 14 dec 2011 - 1:16

Niets.
Wij doen niet aan cadeaus met kerst, dat is voor mij ook echt niet waar kerst over gaat.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muurvlindertje wo 14 dec 2011 - 2:29

Helemaal niets, kan echt niets bedenken. Heb genoeg leuke kleding, schoenen, jassen, luchtjes, troep voor in huis, make-up, etc. Ik zie het vanzelf wel, maar heb wel aangegeven dat ik echt NIETS hoef en niet wil.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Jezzie wo 14 dec 2011 - 2:34

Arwyn schreef:Niets.
Wij doen niet aan cadeaus met kerst, dat is voor mij ook echt niet waar kerst over gaat.
+1!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Sanne_86 wo 14 dec 2011 - 7:23

Wij mogen iedere kerst een cadeau bedenken voor 50 euro. Ik heb een nieuwe autoradio gevraagd (leg zelf wel wat geld bij) omdat degene die ik nu in mijn auto heb voor geen meter werkt. Ik kan er alleen cd's in doen, maar ik moet eerst dat kreng er 20x indouwen, omdat hij hem steeds weer uitspuugt.
Mijn ouders zeggen ieder jaar dat ze zelf niks willen hebben, maar zij krijgen van ons ook een cadeau, anders vind ik het ook weer zo sneu, als ze zelf niks krijgen.
Sanne_86
Sanne_86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caramba wo 14 dec 2011 - 9:30

Op mijn lijstje stond/staat:
- Sokken
- Douche fris
- Agenda 2012
- Taartverdeler
- Mascara

Er staan wel meer dingen op, maar die weet ik zo niet eens meer, is alweer een tijdje terug dat wij lootjes hebben getrokken. En we doen altijd een bedrag tussen de €25-, en €30-,. Sinds vandaag ben ik klaar met kerst inkopen doen. Maar moest dan ook voor 2 mensen halen, mijn vriend heeft weinig tijd om zelf kadootjes te kopen, dus haal ik het voor hem.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 9:33

Een fles Southern Comfort
Een fles Vodka
Een fles Rum
Een fles witte wijn

Verder geen idee... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: