Wat vragen jullie voor kerst?
+19
Arwyn
SnowWhite
Emma_
Fairlight
Bliss
Flip Fluitketel
Alex
Burn
Oasis
Error
RioolSpook
Inge
Tsjip
Blond
Herfstblaadjes
Raindrop
Esperanza
Rush
Tesss
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vragen jullie voor kerst?
- polaroids, want ik begin nu aan mijn laatste pakje
- dvd's van tv series
- uitbreiding van de sims 3
- luchtje
verder niets bijzonders dit jaar eigenlijk...
Gast- Gast
Ik heb de volgende dingen op mijn lijstje staan (ik moet van m'n familie altijd veel opschrijven zodat ze kunnen kiezen en je niet zeker weet wat je gaat krijgen ):
- 2 Too faced oogschaduw paletten
- Opi nagellak van the muppets collection
- Nieuwe boek van Saskia Noort
- Rituals badschuim
- Glee seizoen 1 deel 2
- Glee seizoen 2
- Chanel mascara
- Een pan
- Kaarsen van Riverdale (met witte chocoladegeur )
- Geurtje Love van Chloé
- Tomtom
En ik vraag van mijn vriend een nieuwe tas omdat hij gisteren mijn favoriete tas gesloopt heeft (wel per ongeluk)!
- 2 Too faced oogschaduw paletten
- Opi nagellak van the muppets collection
- Nieuwe boek van Saskia Noort
- Rituals badschuim
- Glee seizoen 1 deel 2
- Glee seizoen 2
- Chanel mascara
- Een pan
- Kaarsen van Riverdale (met witte chocoladegeur )
- Geurtje Love van Chloé
- Tomtom
En ik vraag van mijn vriend een nieuwe tas omdat hij gisteren mijn favoriete tas gesloopt heeft (wel per ongeluk)!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Leuk zo'n topic, kan ik inspiratie op doen.
Mijn ouders gaven al aan dat ik een lijstje moet maken voor de kerst en mijn verjaardag. Holy crap dacht ik, mijn verjaardag.. Klinkt stom, maar ik was even vergeten dat mijn verjaardag alweer volgende maand is. Zit dan ook totaal ergens anders met mijn hoofd.
Aangezien ik nu american chocolate cookies aan het bakken ben kwam ik sowieso op het idee om een staafmixer te vragen.
Mijn ouders gaven al aan dat ik een lijstje moet maken voor de kerst en mijn verjaardag. Holy crap dacht ik, mijn verjaardag.. Klinkt stom, maar ik was even vergeten dat mijn verjaardag alweer volgende maand is. Zit dan ook totaal ergens anders met mijn hoofd.
Aangezien ik nu american chocolate cookies aan het bakken ben kwam ik sowieso op het idee om een staafmixer te vragen.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Niets.
Wij doen niet aan cadeaus met kerst, dat is voor mij ook echt niet waar kerst over gaat.
Wij doen niet aan cadeaus met kerst, dat is voor mij ook echt niet waar kerst over gaat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Helemaal niets, kan echt niets bedenken. Heb genoeg leuke kleding, schoenen, jassen, luchtjes, troep voor in huis, make-up, etc. Ik zie het vanzelf wel, maar heb wel aangegeven dat ik echt NIETS hoef en niet wil.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
+1!Arwyn schreef:Niets.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wij mogen iedere kerst een cadeau bedenken voor 50 euro. Ik heb een nieuwe autoradio gevraagd (leg zelf wel wat geld bij) omdat degene die ik nu in mijn auto heb voor geen meter werkt. Ik kan er alleen cd's in doen, maar ik moet eerst dat kreng er 20x indouwen, omdat hij hem steeds weer uitspuugt.
Mijn ouders zeggen ieder jaar dat ze zelf niks willen hebben, maar zij krijgen van ons ook een cadeau, anders vind ik het ook weer zo sneu, als ze zelf niks krijgen.
Mijn ouders zeggen ieder jaar dat ze zelf niks willen hebben, maar zij krijgen van ons ook een cadeau, anders vind ik het ook weer zo sneu, als ze zelf niks krijgen.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Registratiedatum : 18-11-10
Op mijn lijstje stond/staat:
- Sokken
- Douche fris
- Agenda 2012
- Taartverdeler
- Mascara
Er staan wel meer dingen op, maar die weet ik zo niet eens meer, is alweer een tijdje terug dat wij lootjes hebben getrokken. En we doen altijd een bedrag tussen de €25-, en €30-,. Sinds vandaag ben ik klaar met kerst inkopen doen. Maar moest dan ook voor 2 mensen halen, mijn vriend heeft weinig tijd om zelf kadootjes te kopen, dus haal ik het voor hem.
- Sokken
- Douche fris
- Agenda 2012
- Taartverdeler
- Mascara
Er staan wel meer dingen op, maar die weet ik zo niet eens meer, is alweer een tijdje terug dat wij lootjes hebben getrokken. En we doen altijd een bedrag tussen de €25-, en €30-,. Sinds vandaag ben ik klaar met kerst inkopen doen. Maar moest dan ook voor 2 mensen halen, mijn vriend heeft weinig tijd om zelf kadootjes te kopen, dus haal ik het voor hem.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Een fles Southern Comfort
Een fles Vodka
Een fles Rum
Een fles witte wijn
Verder geen idee...
Een fles Vodka
Een fles Rum
Een fles witte wijn
Verder geen idee...
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat kan ik vragen voor kerst?
» Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» Wat heb je gekregen voor Kerst?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» Wat heb je gekregen voor Kerst?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: