Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oh wat een slechte dochter ben ik

+5
Sweety
Kabouter
Tania
GoldenIndy
Jeanette
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Oh wat een slechte dochter ben ik - Pagina 2 Empty Re: Oh wat een slechte dochter ben ik

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 1:22

Slecht mens! :P
Ga je schamen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Oh wat een slechte dochter ben ik - Pagina 2 Empty Re: Oh wat een slechte dochter ben ik

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 2:05

CKC schreef:Slecht mens! :P
Ga je schamen!

Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 2:07

Jen_ schreef:
Ga je schamen!

Sad

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:20

CKC schreef:
Jen_ schreef:
Ga je schamen!

Sad

hug

Oh, gelukkig! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 4:41

Kan altijd een keer gebeuren toch? Het feit dat je je dit zo aantrekt, laat juist zien dat je zulke dingen normaal niet vergeet en dus helemaal geen slechte dochter bent! Toen mijn moeder vorig jaar aan haar pols werd geopereerd (slijmbeurs ontsteking) was ik dat ook helemaal vergeten. Had niks laten horen vantevoren... Het was heel toevallig dat ik die avond bij mijn ouders langs ging en dus een bloemetje mee kon nemen om mijn vergeetachtigheid meteen te verdoezelen smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:42

Niekske schreef:Kan altijd een keer gebeuren toch? Het feit dat je je dit zo aantrekt, laat juist zien dat je zulke dingen normaal niet vergeet en dus helemaal geen slechte dochter bent! Toen mijn moeder vorig jaar aan haar pols werd geopereerd (slijmbeurs ontsteking) was ik dat ook helemaal vergeten. Had niks laten horen vantevoren... Het was heel toevallig dat ik die avond bij mijn ouders langs ging en dus een bloemetje mee kon nemen om mijn vergeetachtigheid meteen te verdoezelen smile

Haha slim! Ben er vanavond geweest en ze zag er rood uit! Haar ogen. Ben benieuwd naar het resultaat. Ze was niet boos, wel leek ze op een Chinese mevrouw Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:47

Een slechte dochter in mijn ogen is een dochter welke enkel voor haarzelf leeft en deze dingen niet vergeet, maar simpelweg niet wenst te onthouden. Zo ben jij helemaal niet!

Ik noem mezelf meestal een muts van een dochter. Ik vergeet werkelijkwaar alles wat zij doet. Ze verteld het me. Ik neem het voor waar aan. En vervolgens weet ik alsnog verbaasd te bellen als ze niet antwoord op een sms/mail. Dan zegt ze:"Mutsie, je weet toch dat ik vandaag vrij ben, omdat ik "iets" moest doen?" Ehmz, owja! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 6 jan 2011 - 9:39

Ik vindt niet dat je nu per definitie een slechte dochter bent.
Je bent iets vergeten, dat is misschien niet zo heel leuk voor je moeder. Maar dat maakt je niet meteen tot een slechte dochter. Je bent juist een lieve dochter nu je het goed maakt met je moeder met een mooie bos bloemen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 9:44

_Leah_ schreef:Ik vindt niet dat je nu per definitie een slechte dochter bent.
Je bent iets vergeten, dat is misschien niet zo heel leuk voor je moeder. Maar dat maakt je niet meteen tot een slechte dochter. Je bent juist een lieve dochter nu je het goed maakt met je moeder met een mooie bos bloemen.

Dank je wel, dat vind ik lief smile

Gast
Gast

Bericht  Laquisia do 6 jan 2011 - 9:48

Jen_ schreef:
_Leah_ schreef:Ik vindt niet dat je nu per definitie een slechte dochter bent.

Dank je wel, dat vind ik lief smile

Very Happy
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: