Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slechte vriendin?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Slechte vriendin?

Bericht  SoGood do 21 jul 2011 - 6:15

Ik heb een vriendin, zij is voor de liefde een tijd geleden verhuisd. Ze woont inmiddels 3 uur verder op. Voor ze ging verhuizen hadden we al verminderd contact.. Binnenkort gaat ze trouwen en heeft ze een vrijgezellenfeest, beiden in haar woonplaats. Nu heb ik nog een vriendin die ook vriendin is van haar. Zij zit me zó te dwingen om mee naar het nieuwe huis te gaan kijken van onze vriendin. Ze heeft me al 423 data gegeven om mee te gaan.

Maar ik heb er geen zin in! Eerlijk gezegd kan ik mijn weekend wel beter besteden dan 6 uur in de auto te zitten. Ik weet soms al niet hoe ik alles in 1 weekend gepropt moet krijgen en ik wil ook weleens uitgerust op maandag naar mijn werk. Daarbij gaan we sowieso binnenkort al 2 x naar die woonplaats, oke dat duurt nog wel even en ik heb haar ook al niet lang meer gezien. Dan zie ik dán wel dat nieuwe huis! Het contact was al minder intens toen ze nog niet eens verhuisd was. We hebben sowieso niet veel contact, wat prima is hoor van beiden kanten. Alleen die andere vriendin wil niet alleen en wil dus perse dat ik mee ga. Maar ik wil gewoon niet mee nu, klaar. Ben ik nu een slechte vriendin?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 6:39

Tegenover de verhuisde vriendin of tegenover de vriendin die vraagt of je mee gaat?

Ik vraag me af of er nog wel echt een vriendschap bestaat tussen jou en de dame die naar de andere kant van het land verhuisd is? En tegenover de andere vriendin.. Ik snap wel dat ze het leuk vindt als je mee gaat aangezien ze anders in haar eentje 6 uur onderweg is, maar je ondermijnt je vriendschap niet als je niet mee gaat vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 6:39

Ja en nee.

Van de ene kant vind ik het goed dat je gewoon eerlijk bent en zegt dat je er binnenkort al 2x heengaat, dat je er eigenlijk geen tijd voor hebt. Dat snap ik ook, zou ik ook geen trek in hebben. Van de andere kant, als het belangrijk zou zijn voor je vriendin (maar dat lees ik niet, alleen die andere vriendin) zou ik wel gaan. En het zou voor mij ook afhangen van hoe lang het nog duurt tot de bruiloft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  Susan do 21 jul 2011 - 6:49

Ten opzichte van de vriendin die niet in haar eentje wil sowieso niet, als je gaat dan ga je voor de vriendin die verhuisd is en niet voor haar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  Melis_je do 21 jul 2011 - 9:59

Powerbabe schreef:Tegenover de verhuisde vriendin of tegenover de vriendin die vraagt of je mee gaat?

Ik vraag me af of er nog wel echt een vriendschap bestaat tussen jou en de dame die naar de andere kant van het land verhuisd is? En tegenover de andere vriendin.

Eens.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  piene1983 vr 22 jul 2011 - 3:22

Kun je niet aan haar voorstellen dat zij met jou meegaat als jullie toch die kant op gaan? Aan de andere kant is het geen misdaad om iets niet te willen maar is het wellicht handig om er eerlijk over te zijn, zeg tegen die vriendin dat je geen behoefte hebt aan een bezoekje en een autorit van vele uren dat maakt het misschien makkelijker voor haar om dan toch een eigen plan te trekken. Uit je verhaal maak ik niet op dat de verhuisde vriendin ook om jouw bezoek vraagt dus volgens mij kan het daar niet zo mis gaan. Vriendschappen gaan soms voorbij....
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slechte vriendin? Empty Re: Slechte vriendin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum