Hotel Marrakech
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotel Marrakech
Iemand een tip voor een hotel in Marrakech. Het hoeft niet super de luxe maar wel beetje in het centrum! Andere tips zijn ook welkom, resturants, markt etc...
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hotel Marrakech
Ik zat in Hotel Majorelle. Niet echt in het centrum, maar is lopend wel te doen (kwartier gok ik) of met de taxi.
Aanrader is om het Jemaa El Fna-plein 's avonds te bezoeken. Er komen dan allemaal marktkramen waar je kunt eten en er komen verhalenvertellers, slangenbezweerders etc.
Overdag staan er allemaal kraampjes waar je kruiden en sappen kunt kopen. Een glas versgeperste sinaassappelsap kostte omgerekend 30 cent!!
Aan het plein was 1 restaurant/ijssalon met groot dakterras (even opgezocht op internet, het heette Argana), maar hier is begin dit jaar een bomaanslag geweest, dus ik weet niet of het nog bestaat.
In een zijstraatje van het plein zit een fijne hamam (Didi spa), waar ik een heerlijke middag heb gehad.
Aanrader is om het Jemaa El Fna-plein 's avonds te bezoeken. Er komen dan allemaal marktkramen waar je kunt eten en er komen verhalenvertellers, slangenbezweerders etc.
Overdag staan er allemaal kraampjes waar je kruiden en sappen kunt kopen. Een glas versgeperste sinaassappelsap kostte omgerekend 30 cent!!
Aan het plein was 1 restaurant/ijssalon met groot dakterras (even opgezocht op internet, het heette Argana), maar hier is begin dit jaar een bomaanslag geweest, dus ik weet niet of het nog bestaat.
In een zijstraatje van het plein zit een fijne hamam (Didi spa), waar ik een heerlijke middag heb gehad.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hotel Ali ligt om het hoekje van Djema el fna. Ik weet alleen niet hoe de kamers zelf er uit zien want ik heb op een slaapzaal geslapen, daar hebben ze er twee van ofzo en 't hotel was toen vol. Maar ik vond het wel echt een leuk hotel en goed betaalbaar en echt midden in het centrum.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Leuk wanneer ga je?
Ik ga eind januari, en verblijf in Hotel RIU Tikida Palmeraie .
Ik ga maar een paar dagen, willen een dagje de woestijn ingaan en de waterval bezoeken en verder genieten van het 1001 nachten gevoel
Ik ga eind januari, en verblijf in Hotel RIU Tikida Palmeraie .
Ik ga maar een paar dagen, willen een dagje de woestijn ingaan en de waterval bezoeken en verder genieten van het 1001 nachten gevoel
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
leuke hotels:
Riad Slitine = prachtig!
Riad Slitine = prachtig!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb nog niks geboekt maar het zal waarschijnlijk februari worden of maart. Ik wil er al zo lang naartoe! Kan echt niet wachten. We gaan 4 dagen en 3 nachten, wil lekker eten daar, mooie dingen zien en shoppen!!! Ik hoor het graag als jij daar geweest bent!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: