Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotel Barcelona

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Hotel Barcelona

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 5:28

Weet iemand nog een leuk (budget) hotel in Barcelona? Ben wel een keer in Barcelona geweest, zaten toen iets van het centrum wat prima te doen was met de metro (binnen 5 minuten bij de Sagrada Familia en 10 minuten op de Ramblas) maar dit was toen een reis inclusief vliegticket en hotel en hebben nu los een ticket geboekt. Om dat hotel los te boeken loopt aardig op (is inmiddels ook een vier sterrenhotel Wink dus zoeken een leuk hotel voor drie nachten. Iemand suggesties?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Effie_O wo 22 dec 2010 - 9:10

Och, wat was de naam nou...?
Ons hostel zat aan een straat waarvan de naam leek op 'rue de la boqueria' of iets dergelijks, misschien kun je dan iets op google vinden.
Het was echt een zijstraat van de ramblas, heel centraal dus. Metro was ook om de hoek. Maar wel vrij stil daar, heb echt prima geslapen!
Volgens mij was het 25 euro p.p. per nacht, maar dan heb je wel een gedeelde badkamer en geen ontbijt. Wij hebben daar bewust voor gekozen, omdat we het fijn vinden de stad rond te lopen op zoek naar een leuke plek om te ontbijten. Moet je wel willen.
Verder is het wel school, maar zeker niet bijzonder. Ook bewust voor gekozen, omdat we zo weinig mogelijk tijd wilden doorbrengen in het hotel.

Vond de plek echt ideaal, veel was op loopafstand en metro dus om de hoek.

Maar nu...de naam...? Pension nogwat. BIENESTAR!! Ja, dat was het! Maar ja, als je echt low budget wilt en weinig eisen hebt en centraal wilt zitten, is het een aanrader. Als je iets meer een hotel zoekt, sla dan mijn bericht over Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 7:42

Effie bedankt voor de tip. Ik zal hem in gedachten houden.

Hebben nog meer mensen tips voor een hotel in Barcelona?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Jeanette do 23 dec 2010 - 7:50

Ik ben in oktober geweest en wij zaten in Hotel Condestable. Het is een twee sterren hotel en ligt aan de
Ronda UNIVERSITAT en je staat in notime in het centrum en vlakbij de Ramblas. Opstap plekken van metro en bus zijn voor de deur. De kamers zijn klein, maar wel goed en netjes. daarnaast waren wij toch niet heel de dag in onze kamer, maar echt puur om te slapen. Bedden waren ook goed, zit een nette badkamer in en je hebt tv. Alleen het ontbijt vond ik wat minder, maar dat vonden anderen mensen dan wel goed, dus dat ligt puur aan jezelf. Ik vond het een prima hotel!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 1:42

Bedankt voor de tips. Hebben net een hotel geboekt waar op de reacties erg positief waren (op verschillende sites) en heb hotel kwam qua prijs heel gunstig uit (nog geen 200 euro voor 3 nachten) en ligt heel centraal. Er waren nog twee kamers vrij dus direct geboekt. Ben helemaal blij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 1:23

Mooi dat je iets hebt gevonden! Wanneer ga je?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:31

Jeanette schreef:Mooi dat je iets hebt gevonden! Wanneer ga je?
We gaan rond hemelvaart (begin juni)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 1:39

Veel plezier alvast! Ik ben eind oktober voor het laatst geweest en hadden elke dag 22 graden, heerlijk!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:44

Jeanette schreef:Veel plezier alvast! Ik ben eind oktober voor het laatst geweest en hadden elke dag 22 graden, heerlijk!! Very Happy
Lekker hoor! Hoop ook dat we goed weer hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  mzcharlotte za 1 jan 2011 - 6:56

Naar welk hotel ga je Mila? Ik heb zojuist geboekt voor Europark Hotel. Very Happy
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 7:37

Jeanette schreef:Veel plezier alvast! Ik ben eind oktober voor het laatst geweest en hadden elke dag 22 graden, heerlijk!! Very Happy
Jaaaa, toen was ik er ook. Echt goed weer gehad. Ik zat niet in een hotel maar in een hostel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 11:51

Smikkell schreef:
Jeanette schreef:Veel plezier alvast! Ik ben eind oktober voor het laatst geweest en hadden elke dag 22 graden, heerlijk!! Very Happy
Jaaaa, toen was ik er ook. Echt goed weer gehad. Ik zat niet in een hotel maar in een hostel.

Haha toevallig! Very Happy

Ik zit te twijfelen om volgend jaar weer rond die tijd te gaan. Vond het echt heerlijk! Is een hostel goed te doen of is een hotel beter?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 12:05

Jeanette schreef:
Smikkell schreef:
Jeanette schreef:Veel plezier alvast! Ik ben eind oktober voor het laatst geweest en hadden elke dag 22 graden, heerlijk!! Very Happy
Jaaaa, toen was ik er ook. Echt goed weer gehad. Ik zat niet in een hotel maar in een hostel.

Haha toevallig! Very Happy

Ik zit te twijfelen om volgend jaar weer rond die tijd te gaan. Vond het echt heerlijk! Is een hostel goed te doen of is een hotel beter?
Nou, het hostel waar ik zat was super. Zou daar zo weer heen gaan (en willen). En vooral ook heel betaalbaar. Ik zat aan het begin van de Ramblas (bij de haven en dus dicht bij het strand). Maar dan we een straat naar achteren zodat je geen last heb van het geluid. Had niet beter willen en kunnen hebben en de twee jongens van het hostel zekf waren ook super super behulpzaam en gastvrij. Het hostel was schoon en de kamers waren ruim (ze hebben alleen 2persoons kamers).

Ow, ik zou zo weer terug willen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 0:36

zegmaar_ schreef:Naar welk hotel ga je Mila? Ik heb zojuist geboekt voor Europark Hotel. Very Happy
Wij hebben Century Park geboekt in Eixample. Zag er goed uit en de cijfers en beoordelingen waren ook zeer positief (en de prijs), daarnaast ligt het redelijk centraal en dicht bij de metro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 0:42

Veel plezier, Mila!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Nora do 27 okt 2011 - 23:16

Topic van even geleden, maar hebben andere mensen nog tips voor een hotel in Barcelona?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Lavendel vr 28 okt 2011 - 7:51

Hotel Principal aan de Ramblas. Het was rustig, prima kamer en schoon.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel Barcelona Empty Re: Hotel Barcelona

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum