Marrakech
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Marrakech
Ik wil er eind dit jaar heen, wie is er ook geweest en hoe was het? Alle tips zijn ook welkom: mooie plekken, praktische reistips, waar er lekker eten is enzovoorts.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Marrakech
Ik wil toevallig ook gaan, okotber of november Ik heb al uitgevonden dat retour vanaf NL erg duur is (250-300 voor die periode) dat je beter met ryanair eerst naar madrid kunt vliegen en dan naar marrakech. Madrid-Marrakech heb je tickets voor 80 euro en om in Madrid te komen kan ook supergoedkoop met Ryanair. Maarja t kost wel wat meer reistijd..
Gast- Gast
Re: Marrakech
Ryanir vliegt ook vanaf eindhoven rechtreeks naar marrakech. Ik ben er eind januari geweest en vloog voor 65,- p.p retour. Wij verbleven in Hotel RIU Palmaraie. Maar wat ook erg leuk is is een RIAD verblijf in de stad pakken.
Wij hebben de stad op eigen houtje bezocht. Erg chaotisch, heeft wel wat maar wij zijn er niet veel geweest. Erg opdringerig, handtastelijk en zo goed op je spullen letten. Maar heerlijk sinasappelsap kopen voor 40cent, of 1 van de notenkramen lekker nootjes kopen. en een beetje over het plein en de winkels struinen. Het plein waar apen dansen, slangenbezweerders zitten, henna vrouwtjes, verhalen vertellers(daar zo goed op je spullen en jezelf letten!)
Verder zijn wij naar een hamman geweest een middag, was super! en hebben 2 dagen een auto gehuurd en zijn naar het atlasgebergte gereden. Zo gelachen om de gezichten van die mensen als ze een vrouw achte rhet stuur zien....de ezels en koetsen worden ervoor stilgezet hahaha. Verder van de zon genoten, lekker gegeten, dagje Essaouria geweest, Ourika vallei is ook erg mooi !
veel pelzier asl je gaat!
Wij hebben de stad op eigen houtje bezocht. Erg chaotisch, heeft wel wat maar wij zijn er niet veel geweest. Erg opdringerig, handtastelijk en zo goed op je spullen letten. Maar heerlijk sinasappelsap kopen voor 40cent, of 1 van de notenkramen lekker nootjes kopen. en een beetje over het plein en de winkels struinen. Het plein waar apen dansen, slangenbezweerders zitten, henna vrouwtjes, verhalen vertellers(daar zo goed op je spullen en jezelf letten!)
Verder zijn wij naar een hamman geweest een middag, was super! en hebben 2 dagen een auto gehuurd en zijn naar het atlasgebergte gereden. Zo gelachen om de gezichten van die mensen als ze een vrouw achte rhet stuur zien....de ezels en koetsen worden ervoor stilgezet hahaha. Verder van de zon genoten, lekker gegeten, dagje Essaouria geweest, Ourika vallei is ook erg mooi !
veel pelzier asl je gaat!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: