DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Toet schreef:Evy schreef:Een auto hebben is niet 'gewoon'
Haha nee dat is waar, maar wel als je in een boerengat woont waar geen OV is
Das waar. Als je wil uitwaaien mag je me bellen/whatsappen. Kroelen kan ook, A is thuis
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sjaantje schreef:Hahaha krabbelt hij terug? Zeg maar dat ie op de wachtlijst komt: voor hem zijn eerst nog een minister (sorry ) en een andere man aan de beurt
Hahaha nee niet helemaal hoor maar het kwam er zo beteuterd uit. Hij wil gewoon echt geen relatie maar vindt me wel leuk. Hij is ook echt wel een leukerd maar ik wil meer dan dat en dat weet hij. We zitten gewoon heel open te kletsen. Hij weet ook van mijn eerste vriendje en dat hij idd nu pech heeft .
Gast- Gast
Ik ga slapen, welterusten!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik duik er ook in... Proberen zo afscheid te nemen van mijn WA want ik zit natuurlijk nog met mijn eerste vriendje te kletsen .
Trusten meiden!
Trusten meiden!
Gast- Gast
Mjah. Mijn neefje deel op FB even een foto van een hond die vuurwerk in z'n bek heeft gehad. Arm beest En best shocking om zo bovenin je newsfeed te zien...
Gast- Gast
Evy schreef:Toet schreef:Evy schreef:Een auto hebben is niet 'gewoon'
Haha nee dat is waar, maar wel als je in een boerengat woont waar geen OV is
Das waar. Als je wil uitwaaien mag je me bellen/whatsappen. Kroelen kan ook, A is thuis
Ik laat het je nog wel weten, heb ook nog een heel spel in elkaar te zetten voor morgen avond
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tja zo gaat het leven, helaas voor hem! Maar het kan ook waardevol zijn om goed bevriend te zijn, heeft hij weer mazzel mee
Trusten, ZiZ en Zus!
Maple, aaaah wat zielig!
Trusten, ZiZ en Zus!
Maple, aaaah wat zielig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Tja zo gaat het leven, helaas voor hem! Maar het kan ook waardevol zijn om goed bevriend te zijn, heeft hij weer mazzel mee
Trusten, ZiZ en Zus!
Maple, aaaah wat zielig!
Ik geloof nooit zo in vriendschap met een man, zeker niet nadat er meer was zeg maar... Maar heel soms glipt er toch eens een vent doorheen die het tegendeel lijkt te bewijzen inderdaad . Nou ja, soms loopt het dan uiteindelijk toch nog fout... Ik ben niet perse op zoek naar een vriendschap met hem maar het chatten met hem vind ik wel grappig.
Ik ben met mijn eerste vriendje gaan slapen en weer wakker geworden haha, lekker gebroken nacht... Jammer dat hij zo ver weg zit .
Gast- Gast
Goeiemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
M'n gehaakte bruidje is af
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
VeryCherry schreef:M'n gehaakte bruidje is af
Foto?
Alex- Ratel
Morning!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dankje ^^
Goedemorgen.
Wat een gaaf bruidje Very Cherry.
Ik heb niet echt lekker geslapen. Gisteren geacteerd in een shortfilm en de hele dag in de kou gestaan. Was erg leuk, maar 's avonds was ik helemaal bekaf en ijskoud. Vanmorgen had ik een sollicitatiegesprek. Ondanks dat ik me verkouden, ziekig en koortsig voel, ging het goed voor mijn gevoel. Alleen nog even heel goed over nadenken. Vanmiddag werken.
Fijne dag allemaal!
Wat een gaaf bruidje Very Cherry.
Ik heb niet echt lekker geslapen. Gisteren geacteerd in een shortfilm en de hele dag in de kou gestaan. Was erg leuk, maar 's avonds was ik helemaal bekaf en ijskoud. Vanmorgen had ik een sollicitatiegesprek. Ondanks dat ik me verkouden, ziekig en koortsig voel, ging het goed voor mijn gevoel. Alleen nog even heel goed over nadenken. Vanmiddag werken.
Fijne dag allemaal!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Wat leuk dat je geacteerd hebt, FB! Doe je dat vaker?
Waar heb je gesolliciteerd en waarom moet je er nog goed over nadenken?
Ik ga zo weer verder met mijn Barcelona-puzzel:
En tussendoor lekker met mijn meisje tutten. Vanmiddag denk ik even naar mijn moeder.
Waar heb je gesolliciteerd en waarom moet je er nog goed over nadenken?
Ik ga zo weer verder met mijn Barcelona-puzzel:
En tussendoor lekker met mijn meisje tutten. Vanmiddag denk ik even naar mijn moeder.
Alex- Ratel
Puzzelen is leuk ^^
Ik zou vandaag naar mijn paps gaan, maar ik kan amper lopen, dus dat gaat hem niet worden en daar voel ik me schuldig over
Ik zou vandaag naar mijn paps gaan, maar ik kan amper lopen, dus dat gaat hem niet worden en daar voel ik me schuldig over
Hoe komt het dat je amper kunt lopen?
Alex- Ratel
Heb weer zo'n last van mijn lies, maar nu zit mijn paps dus de hele dag alleen
Dat is wel vervelend ... kan hij je niet ophalen? Hoe moet je er anders naartoe?
Alex- Ratel
Nee, hij mag niks doen nu door die operatie, dus ik ga er sowieso twee keer per week heen omdat hij anders alleen zit.
Ik ga met de trein, vriend heeft de auto mee
Ik ga met de trein, vriend heeft de auto mee
Ja, ik heb vroeger wel veel geacteerd. Altijd op toneel gezeten, drama gevolgd, in producties gespeeld, client gespeeld op de opleiding maatschappelijk werk. Nu was het voor een shortfilm.
Ik twijfel nog over die baan omdat het wederom 0 uren is zonder enige zekerheid. Doe ik nu al 1,5 jaar en ik vind dat wel zwaar (altijd 2 banen moeten hebben, altijd zorgen om 'wat als er geen werk is'). Aan de andere kant blijf ik dan wel aan de slag in een sector waar nu veel wordt bezuinigd en kan ik daar vanuit verder zoeken.
Ik twijfel nog over die baan omdat het wederom 0 uren is zonder enige zekerheid. Doe ik nu al 1,5 jaar en ik vind dat wel zwaar (altijd 2 banen moeten hebben, altijd zorgen om 'wat als er geen werk is'). Aan de andere kant blijf ik dan wel aan de slag in een sector waar nu veel wordt bezuinigd en kan ik daar vanuit verder zoeken.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: