DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Voor de mutsSjaantje schreef:Ik zeg: ENGELAND!
Die Nieuwjaarsduik is zo *** koud, kan me niet voorstellen dat mensen dat vrijwillig doentenzij je je daarna kan warmen aan een leuke minister die toevalligerwijs ook de mogelijkheid heeft om idiote beslissingen terug te draaien
Hahaha sorry, ik hou al op
Ik heb er al 1
Gast- Gast
Ik ooit ook, maar dit jaar gaat het hem niet worden.Zusje schreef:Smikkell schreef:Voor de mutsSjaantje schreef:Ik zeg: ENGELAND!
Die Nieuwjaarsduik is zo *** koud, kan me niet voorstellen dat mensen dat vrijwillig doentenzij je je daarna kan warmen aan een leuke minister die toevalligerwijs ook de mogelijkheid heeft om idiote beslissingen terug te draaien
Ik heb er al 1
Gast- Gast
Een muts heb ik al...Smikkell schreef:Voor de mutsSjaantje schreef:Ik zeg: ENGELAND!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er nog een dagje over nadenken. Moet niet te lang wachten, er is nu eigenlijk echt een perfect ticket beschikbaar...
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik ga er nog een dagje over nadenken. Moet niet te lang wachten, er is nu eigenlijk echt een perfect ticket beschikbaar...
Wat let je?
Serieus, ik wist het wel!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Volgens mij heb jij je antwoord al klaarZusje schreef:Ik ga er nog een dagje over nadenken. Moet niet te lang wachten, er is nu eigenlijk echt een perfect ticket beschikbaar...
Toet schreef:Evy schreef:Toet schreef:Is er morgen iemand vrij? In voor een date..?
Ik!
Ik kan niet beloven dat ik erg leuk gezeldschap ben morgen
Geeft niet. Wil je naar het strand? Waar?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Maakt me niet zoveel uit, is er stand bij jou in de buurt?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Het is vandaag blijkbaar wereldlichtjesdag.. Hebbe jullie een lichtje aan voor wereldlichtjesdag? Misschien als ik doorhaak, het is nog een uurtje.
Gast- Gast
Ik ben morgen vrij maar heb m'n dag al vol gepland. En moet ergens nog een gaatje voor de kapper zien te vinden (+ een kapper die op maandag open is). Zal ik 't nou eens een keertje laten kleuren, of niet? Of zelf eerst maar eens een spoeling doen ofzo?
Gast- Gast
Ehm... wat is wereldlichtjesdag?Smikkell schreef:Het is vandaag blijkbaar wereldlichtjesdag.. Hebbe jullie een lichtje aan voor wereldlichtjesdag? Misschien als ik doorhaak, het is nog een uurtje.
Zusje, Engeland, zonder twijfel!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Toet schreef:Maakt me niet zoveel uit, is er strand bij jou in de buurt?
Dichtstbijzijnde strand is H.oek van H.olland, maar daar kom ik niet zonder auto. S.cheveningen zou een betere optie zijn. Maar dit wordt vast te lastig voor je
Alex- Ratel
Ik heb gewoon een auto hoor, ik hoef ook niet per se naar het strand, maar als ik de hele dag thuis zit wordt ik gek denk ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Noem dat maar gewoon.Toet schreef:Ik heb gewoon een auto hoor, ik hoef ook niet per se naar het strand, maar als ik de hele dag thuis zit wordt ik gek denk ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Noem dat maar gewoon.Toet schreef:Ik heb gewoon een auto hoor, ik hoef ook niet per se naar het strand, maar als ik de hele dag thuis zit wordt ik gek denk ik.
?
Toet- Lady Post-a-lot
Toch best leuk als iemand "jij bent nog toffer dan ik dacht eigenlijk" tegen je zegt .
Gast- Gast
Ligt iedereen nou ineens te slapen?
Joehoeeeeeeee! Where are youuuuuuuuuuu!
Edit: ah, Zusje is er weer
Haha Zusje, dat is wel een cool compliment!
Joehoeeeeeeee! Where are youuuuuuuuuuu!
Edit: ah, Zusje is er weer
Haha Zusje, dat is wel een cool compliment!
Ja toch? En dat van een leuke jongen haha . Ik had wat met hem gedate maar hij wil geen relatie dus tja, dan houdt het een beetje op he... En daar hadden we het over .
Gast- Gast
Een auto hebben is niet 'gewoon'
Alex- Ratel
Haha Zusje, da's idd leuk!
Ik kreeg laatst een bizar compliment: 'Goh, je zingt wel een stuk beter nu je nieuwe knieen hebt!'
Ik kreeg laatst een bizar compliment: 'Goh, je zingt wel een stuk beter nu je nieuwe knieen hebt!'
Sjaantje schreef:Haha Zusje, da's idd leuk!
Hahaha die is leuk .
De jongen die geen relatie wil vraagt nu of zijn kansen bekeken zijn wat lief haha!
Gast- Gast
Evy schreef:Een auto hebben is niet 'gewoon'
Haha nee dat is waar, maar wel als je in een boerengat woont waar geen OV is
Toet- Lady Post-a-lot
Hahaha krabbelt hij terug? Zeg maar dat ie op de wachtlijst komt: voor hem zijn eerst nog een minister (sorry ) en een andere man aan de beurt
Maura, heb je een stalker? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Maura, heb je een stalker? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: