DagCafé
+22
Marin
slaatje
Zwerver
Burn
silly-one
ExpressoB
luenca
Lotus
Blond
Jade
Jordana
Gebruikersnaam
Flippin' Bitch
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Pompoen
Sjaantje
Erin
Toet
Zininzon
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb nog niet gewogen want ik heb nog steeds geen weegschaal, maar ik ben sowieso wel centimeters kwijt, dat merk ik aan m`n kleding.Jordana schreef:Hoeveel ben je er van afgevallen rush?
Je kan zo lang doorgaan als je wilt. Ik shake alleen `s ochtends nu nog. Heb nu voor het eerst brood voor m`n lunch weer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik heb nog niet gewogen want ik heb nog steeds geen weegschaal, maar ik ben sowieso wel centimeters kwijt, dat merk ik aan m`n kleding.Jordana schreef:Hoeveel ben je er van afgevallen rush?
Je kan zo lang doorgaan als je wilt. Ik shake alleen `s ochtends nu nog. Heb nu voor het eerst brood voor m`n lunch weer.
Wel fijn dan, Hoe lang ben je er nu eigenlijk mee bezig?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is de derde week. Maarja, ik zou beter meer gaan sporten.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat irritant dat er geen prijzen op de website staan, zeg!
En het is hier overdag inderdaad vrij rustig regelmatig, maar gisteravond was het erg gezellig
En het is hier overdag inderdaad vrij rustig regelmatig, maar gisteravond was het erg gezellig
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weet ook niet met wie ik moet sporten haha. Wil liever niet alleen, maarja.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, maar dan kom ik ook alleen in een groep terecht.
Rush- Lady Post-a-lot
misschien kan je dan informeren wanneer die nieuwe groepen/pasjes beginnen? Hier was het bv 6 weken een bepaald nummer waar ze dan een dans of weet ik het wat op deden en na 6 weken weer een ander nummer en andere pasjes. Misschien als je dan start dat er dan ook nieuwe mensen bijzitten
Gast- Gast
Goedemiddag! Ik heb studieverlof maar ik heb nu even pauze, mag even een kwartiertje forummen van mezelf
Gast- Gast
Klopt, dat wijzigt hier ook zo zag ik op de site. Maarja, het gaat er me niet echt om dat ik nieuw ben en de pasjes nog niet ken, maar meer dat ik alleen ben, zeg maar.
Dat kan ik niet zo goed.
Dat kan ik niet zo goed.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush, ik herken het helemaal, dat je niet alleen in een groep wil. Het is ook nog steeds mijn excuus om niet te gaan sporten
Gast- Gast
Hoii!!
Haha ik heb mijn work out van vandaag wel weer gehad met m'n post baantje. Drie uur er over gedaan, portiektrappen op en af, straten heen en weer gelopen. Pffff. En nu heb ik het koud! Kan nog net even 10 min zitten voordat ik weer door moet naar m'n volgende baantje en stiekem heb ik net al een halve koektrommel leeggegeten dus die work out is ook weer verpest
Haha ik heb mijn work out van vandaag wel weer gehad met m'n post baantje. Drie uur er over gedaan, portiektrappen op en af, straten heen en weer gelopen. Pffff. En nu heb ik het koud! Kan nog net even 10 min zitten voordat ik weer door moet naar m'n volgende baantje en stiekem heb ik net al een halve koektrommel leeggegeten dus die work out is ook weer verpest
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lekker dat je klaar ben Joy! Had je geen last van het weer? Hier waait het nog steeds behoorlijk.
Gast- Gast
We wonen niet toevallig vlak bij elkaar he?~Eline schreef:Rush, ik herken het helemaal, dat je niet alleen in een groep wil. Het is ook nog steeds mijn excuus om niet te gaan sporten
Rush- Lady Post-a-lot
Nee Rush, ik woon in de randstad, dus volgens mij woon je aardig uit de richting
Gast- Gast
Hahaha, nee dat gaat 'm niet worden
Rush- Lady Post-a-lot
Eline schreef:Lekker dat je klaar ben Joy! Had je geen last van het weer? Hier waait het nog steeds behoorlijk.
Het regende even maar verder scheen de zon. Maar het is wel koud! BLEH over vier minuten moet ik alweer weg! Geen zin!!! Jouw pauze kwartiertje ook alweer bijna voorbij?
Marin- Lady Post-a-lot
Jammer Rush, dan sport ik voorlopig wel niet
Ja Joy, ik ga zo weer aan de studie. Nog een weekje dan ben ik er voorlopig vanaf!
Ja Joy, ik ga zo weer aan de studie. Nog een weekje dan ben ik er voorlopig vanaf!
Gast- Gast
Nou ik wil ook graag met start to run beginnen, maar die schop onder m`n kont heb ik ook nog niet gekregen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb dan ook gedaan, bij les 5 ben ik weer afgehaakt
Maar op zich werkt het wel goed hoor, ik had ook helemaal geen spierpijn ofzo.
Maar op zich werkt het wel goed hoor, ik had ook helemaal geen spierpijn ofzo.
Gast- Gast
Start to run is wel leuk om te doen, Rush! Ik vond het erg motiverend om te merken dat ik eerst moeite had om een minuut achter elkaar hard te lopen, maar dat je al snel veel langer loopt en je bijna niet meer kan voorstellen dat je moeite had met die ene minuut
Suus- Lady Post-a-lot
Oh moeilijk he Rush! Ik kan dat ook echt niet. Wel ben ik weer wat afgevallen omdat ik gewoon meer beweeg. Speaking of which... Ik moet weer gaan fietsen! Even boodschappen doen en kindjes van school halen en eenmaal daar thuis kan ik wel weer even lekker op m'n iPhone kletsen Tot straks
Marin- Lady Post-a-lot
Ja het lijkt mij ook leuk, alleen dat eerste begin he?!Suus schreef:Start to run is wel leuk om te doen, Rush! Ik vond het erg motiverend om te merken dat ik eerst moeite had om een minuut achter elkaar hard te lopen, maar dat je al snel veel langer loopt en je bijna niet meer kan voorstellen dat je moeite had met die ene minuut
@Eline, waarom ben je gestopt?
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, ja, je moet wel jezelf motiveren om te beginnen Maar ik vind het bij hardlopen zo heerlijk dat je gewoon vanuit huis kunt beginnen en daarna lekker thuis onder de douche kunt springen. Je hoeft jezelf niet eerst naar een sportschool te slepen
Suus- Lady Post-a-lot
Rush, ik heb echt 0,0 doorzettingsvermogen
Maar dames, fijne middag allemaal, ik ga weer aan de studie!
Maar dames, fijne middag allemaal, ik ga weer aan de studie!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: