Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstcadeautjes voor je vriend?

+34
Jade
Parisienne
dolfijntje24
Evalynn
Emma_
Sweety
Sylvana
JD
Ellebel
loura
Niekske
-Ieniemienie-
TNMN
sanne-84
Teddyaapje
Mida4you
Sarah1985
Marsy28
Travelgurly
marjoleinnn
Dennenappel
Susan
Zonnetje
Aziraphale
lieke89
studiebol
Raindrop
Muurvlindertje
Sophiee
Ooh La La!
Tsjip
Inge
Marin
Rush
38 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kerstcadeautjes voor je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Kerstcadeautjes voor je vriend?

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 4:47

Ik wil ook nog wat onder de boom leggen, maar weet nog niet wat eigenlijk.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstcadeautjes voor je vriend? - Pagina 2 Empty Re: Kerstcadeautjes voor je vriend?

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 4:49

Doedel schreef:Ik wil ook nog wat onder de boom leggen, maar weet nog niet wat eigenlijk.
Moeilijk he? Ik wil ook echt iets leuks doen. Dat geurtje is omdat ik het lekker vind (hij ook, weet ik zeker) en die boxershort voor de gein natuurlijk. Maarja, iets serieus leuks is wel moeilijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 4:50

Mijn vriend wil geen boom.. Tja, geen boom is geen cadeau Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 4:53

Ik heb nog niet zo lang geleden Chanel Homme Sport gekocht voor hem, dus dat heeft hij nog genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Raindrop ma 12 dec 2011 - 4:59

Mijn vriend heeft zijn kerstcadeau al gehad, hoe saai!
Hij heeft een gaming headset gekregen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:27

Joy_ schreef:
Muurvlindertje schreef:Ik vind het ordinair en niet bij hem passen. Meer bij een bepaald slag mensen.

Koop je het toch lekker niet voor jouw vriend? Dat zegt niets over je opmerkingen dat anderen t kopen, wie weet vinden die het wel leuk om te geven en krijgen. Ik zou t zeld ook niet doen maar als een ander dat leuk vindt, prima.

Hij zei laatst voor de grap dat hij op 2 december voor de deur ging liggen om zo'n kalender te bemachtigen om
dat ding vervolgens boven zijn bed te hangen.
Hij is het al lang weer vergeten :P Maar ik niet. Weet verder niet wat ik hem moet geven. Dus dan maar dit.

Goh, geef ik nog een verklaring ook nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:28

Dat is wel handig Joy_ ! Vandaar kerstcreatie met boeken?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 5:30

Dolcis_ schreef:Dat is wel handig Joy_ ! Vandaar kerstcreatie met boeken?

Nee dat is de kersttraditie bij m'n moeder thuis. Als kind deden we dat al, met Sint cadeautjes, met kerst een boek. Dan was het toch een cadeautje, maar wel verantwoord. En die traditie hebben we dus nog steeds. Vind ik wel zo leuk!

En grappig juist van die kalender Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 5:35

Het grappige is juist dat hij denkt te weten wat hij krijgt. lol!
Maar hij weet het gewoon echt niet laughcry

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 12 dec 2011 - 5:37

ik vind het zooo moeilijk.Hij zegt ook niks te willen.. weet ook niks... en ik vind het ook echt elk jaar moeilijker worden, maar misschien doe ik hier nog wat inspiratie op.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  lieke89 ma 12 dec 2011 - 5:42

ik geef hem een wafelijzer. Hij is gek op pannekoeken,poffertjes en andere zoete dingen dus lijkt een wafelijzer me wel leuk om hem te geven.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Aziraphale ma 12 dec 2011 - 5:58

Ik geef hem een bestuurbaar helikoptertje voor de iPhone/iPad. Die wil hij heel graag Wink
En verder nog wat kleine dingen, lekkere Illy koffie en een leuk tijdschrift ofzo.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonnetje ma 12 dec 2011 - 6:14

Carrie schreef:DVD van de serie Overspel
Een overhemd

Verder weet ik het nog niet.

Dat vond ik echt een gave serie. Is wel een goed idee om mijn vriend cadeau te geven, alleen twijfelen we allebei nog of we aan cadeautjes zullen doen, want we moeten ook al veel dingen voor het nieuwe huis kopen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 6:21

zonnetje schreef:
Een overhemd

Dat vond ik echt een gave serie. Is wel een goed idee om mijn vriend cadeau te geven, alleen twijfelen we allebei nog of we aan cadeautjes zullen doen, want we moeten ook al veel dingen voor het nieuwe huis kopen.

Ik wilde eigenlijk geen kadootjes doen, maar dit vind ik ook wel een goed idee! Kunnen we lekker samen kijken in de vakantie angel

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:08

Eline schreef:
zonnetje schreef:
Een overhemd

Ik wilde eigenlijk geen kadootjes doen, maar dit vind ik ook wel een goed idee! Kunnen we lekker samen kijken in de vakantie angel

Ja vond ik ook! We hebben ze allemaal al gezien samen, maar mijn vriend houdt van series op DVD. Penoza vond ik ook goed, en Van God los.

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 12 dec 2011 - 7:17

Ja, was Overspel spannend? Wij hebben drie afleveringen gezien en zijn toen afgehaakt omdat we er niet echt in kwamen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Dennenappel ma 12 dec 2011 - 7:20

Joy_ schreef:

Nee dat is de kersttraditie bij m'n moeder thuis. Als kind deden we dat al, met Sint cadeautjes, met kerst een boek. Dan was het toch een cadeautje, maar wel verantwoord. En die traditie hebben we dus nog steeds. Vind ik wel zo leuk!

En grappig juist van die kalender Wink

Hier precies hetzelfde! Wat grappig smile.

Ik heb ook geen idee wat ik voor mijn vriend kan kopen. Wij doen niet echt aan cadeaus, toch lijkt het mij leuk om wat onder de boom voor hem te leggen als verrassing.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 7:20

Susan schreef:Ja, was Overspel spannend? Wij hebben drie afleveringen gezien en zijn toen afgehaakt omdat we er niet echt in kwamen.

Oh, nee? Ik moest er ook wel even inkomen, na zo'n 3 afleveringen zat ik er helemaal in.

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje ma 12 dec 2011 - 7:22

Carrie schreef:
Susan schreef:Ja, was Overspel spannend? Wij hebben drie afleveringen gezien en zijn toen afgehaakt omdat we er niet echt in kwamen.

Oh, nee? Ik moest er ook wel even inkomen, na zo'n 3 afleveringen zat ik er helemaal in.

Dat had ik ook. Ik vond het steeds spannender worden.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  marjoleinnn ma 12 dec 2011 - 7:24

Bij de V&D hebben ze grappige kerstboxers in de folder staan! 👅
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 12 dec 2011 - 10:10

Ik vind het ook echt moeilijk wat ik aan mn vriend moet geven. Een verlanglijstje heb ik tot nu toe niet gekregen, hij weet niks behalve keukengerei. Nee das leuk met kerst :P Dat ga ik dus écht niet geven. Zit zelf aan een nachtje weg te denken maar ben bang dat hij misschien ook zoiets gaat geven, dus ik heb zelf wel snel een lijstje doorgegeven in de hoop dat hij zich daaraan gaat houden haha.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 20:57

marjoleinnn schreef:Bij de V&D hebben ze grappige kerstboxers in de folder staan! 👅
Thanks, misschien moet ik even in Leeuwarden gaan kijken dan, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Travelgurly ma 12 dec 2011 - 22:20

marjoleinnn schreef:Bij de V&D hebben ze grappige kerstboxers in de folder staan! 👅

Ik zou ze nooit kopen maar ik moest er ook om lachen Very Happy
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Marsy28 di 13 dec 2011 - 1:05

Mijn vriendje krijgt een gitaar en een paar schilderijtjes... Hij wilde ze graag hebben maar weet niet dat hij ze voor kerst krijgt.. Doe ook pas dag voor kerst de cadeautjes onder de boom want wil niet dat hij het gevoel krijgt mij iets terug te moeten geven..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sarah1985 di 13 dec 2011 - 3:54

ik heb voor mijn man net 2 kaarten voor roxette besteld wij zijn al jaren fan en willen er altijd al eens naar toe. Maar was steeds uitverkocht. Maar nu nog niet Very Happy . Heb hem wel wijsgemaakt dat het uitverkocht is.

Nu koop ik een dvd van roxette en maak iets moois en leg het onder de boom
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: