Mijn bevallingsverhaal en foto's
+21
Annie24
Kat1980
Lindsya
LindaK
MamaCa
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
liesje
Muppetje
JD
Try
Beachgirl
PapillonRose
Diese
Ezzer
Koffieleut
klavertje
yes1984
Snoes
Sjaantje
Meeko
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn bevallingsverhaal en foto's
Hallo allemaal,
aller eerst bedankt voor de felicitaties!
Hier gaat t allemaal goed. De borstvoeding loopt nu ook goed, had wat opstart probleempjes, meteen al last van tepelkloven en het duurde even voordat de voeding goed op gang kwam. Gisternacht kreeg ik harde pijnlijke plekken in mijn rechterborst en kwam er geen melk meer uit. Na veel masseren, warmte erop en kolven gaat t nu weer goed. Lactatiekundige is er nog voor langs geweest, moet t nog wel in de gaten houden dat ik geen borstontsteking krijg, maar het gaat nu steeds beter.
Elin doet t ook erg goed. Ze woog bij de geboorte 4410! En komt nu langzaamaan weer aan. Heeft af en toe wel wat last van darmkrampjes, maar verder gaat t helemaal super.
Senna is aardig van slag. vind t erg moeilijk dat ik bijna niks met haar kan, en is veel boos en dwars. Ze vind haar zusje wel helemaal geweldig en wilt haar graag vast houden en knuffelen. Ze gaat wel lekker nog naar oma of t kdv, en merk aan haar dat ze dat heerlijk vind om dan weer even de aandacht te krijgen.
Met mij gaat t ook steeds beter. Heb nog wel last van mijn bekken dus lig nog veel op bed. Moet t gewoon rustig op gaan bouwen met lopen enz. Ga nu wel elke dag even naar beneden toe. Ik heb een subtotaal ruptuur, maar het was vrij oppervlakkig en heb er nu niet echt last meer van gelukkig.
De bevalling is echt ontzettend snel gegaan. Woensdag ochtend om 4 uur had ik wat last van weeën die ook wel om de 10 minuten kwamen, maar na een tijdje zwakte dit weer af, dus ik baalde alweer ontzettend. Om 11 uur wilde ik weer gaan slapen, en lag er een half uurtje in toen ik iets hoorde en voelde knappen. Vliezen gebroken! Na 3 kwartier begonnen de weeën, om de 5 minuten, maar als snel om de 2/3 minuten. De verloskundige kwam om 14.15 en zat toen op 3 centimeter. Een half uurtje later wilde ze weg gaan en zou een uur later weer terug komen. Maar ik voelde dat t heel snel ging en vroeg of ze toch nog even wou kijken hoe t met de onsluiting ging. 6 cm! Ze heeft meteen haar spullen gepakt en al snel voelde ik drukgevoel. Om 15.13 mocht ik volledig gaan persen en 15.16 is ze geboren! Echt ontzettend snel. Ik heb ook alleen maar geroepen dat t zo snel ging en toen ze der was ook, haha.
Elin kwam met haar arm naast haar hoofd naar buiten en heb daardoor een subtotaal ruptuur. Ze kon dit niet thuis hechten dus moest helaas nog naar t ziekenhuis, met de ambulance. Daar bleek t wel mee te vallen en voornamelijk oppervlakkig te zijn. Ik werd gehecht en mocht daarna douchen. Voelde me al die tijd goed, maar onder de douche ben ik toch flauw gevallen. Gelukkig was er net iemand bij, dus ben niet gevallen ofzo. Heb dat nog nooit eerder gehad, maar wat voelt dat raar zeg! Met een rolstoel uit de badkamer gehaald, en eenmaal op de gang ging t weer goed. Het was gewoon te warm geweest daar onder de douche, dus na een tijdje mochten we gewoon naar huis.
Eerste ontmoeting van Senna met Elin vond ik echt bijzonder, ze was meteen heel lief, ik zei dat dit haar zusje was, en ze vroeg waar de baby was, haha.
Ben het op bed liggen nu wel zat dus ik hoop dat we snel naar buiten mogen met dit heerlijke weer. Morgen alweer de laatste dag kraamhulp, en dan ben ik pas volgende week woensdag met Elin en Senna samen thuis, dus kan t nog even rustig aan doen.
Hier nog wat foto's:
aller eerst bedankt voor de felicitaties!
Hier gaat t allemaal goed. De borstvoeding loopt nu ook goed, had wat opstart probleempjes, meteen al last van tepelkloven en het duurde even voordat de voeding goed op gang kwam. Gisternacht kreeg ik harde pijnlijke plekken in mijn rechterborst en kwam er geen melk meer uit. Na veel masseren, warmte erop en kolven gaat t nu weer goed. Lactatiekundige is er nog voor langs geweest, moet t nog wel in de gaten houden dat ik geen borstontsteking krijg, maar het gaat nu steeds beter.
Elin doet t ook erg goed. Ze woog bij de geboorte 4410! En komt nu langzaamaan weer aan. Heeft af en toe wel wat last van darmkrampjes, maar verder gaat t helemaal super.
Senna is aardig van slag. vind t erg moeilijk dat ik bijna niks met haar kan, en is veel boos en dwars. Ze vind haar zusje wel helemaal geweldig en wilt haar graag vast houden en knuffelen. Ze gaat wel lekker nog naar oma of t kdv, en merk aan haar dat ze dat heerlijk vind om dan weer even de aandacht te krijgen.
Met mij gaat t ook steeds beter. Heb nog wel last van mijn bekken dus lig nog veel op bed. Moet t gewoon rustig op gaan bouwen met lopen enz. Ga nu wel elke dag even naar beneden toe. Ik heb een subtotaal ruptuur, maar het was vrij oppervlakkig en heb er nu niet echt last meer van gelukkig.
De bevalling is echt ontzettend snel gegaan. Woensdag ochtend om 4 uur had ik wat last van weeën die ook wel om de 10 minuten kwamen, maar na een tijdje zwakte dit weer af, dus ik baalde alweer ontzettend. Om 11 uur wilde ik weer gaan slapen, en lag er een half uurtje in toen ik iets hoorde en voelde knappen. Vliezen gebroken! Na 3 kwartier begonnen de weeën, om de 5 minuten, maar als snel om de 2/3 minuten. De verloskundige kwam om 14.15 en zat toen op 3 centimeter. Een half uurtje later wilde ze weg gaan en zou een uur later weer terug komen. Maar ik voelde dat t heel snel ging en vroeg of ze toch nog even wou kijken hoe t met de onsluiting ging. 6 cm! Ze heeft meteen haar spullen gepakt en al snel voelde ik drukgevoel. Om 15.13 mocht ik volledig gaan persen en 15.16 is ze geboren! Echt ontzettend snel. Ik heb ook alleen maar geroepen dat t zo snel ging en toen ze der was ook, haha.
Elin kwam met haar arm naast haar hoofd naar buiten en heb daardoor een subtotaal ruptuur. Ze kon dit niet thuis hechten dus moest helaas nog naar t ziekenhuis, met de ambulance. Daar bleek t wel mee te vallen en voornamelijk oppervlakkig te zijn. Ik werd gehecht en mocht daarna douchen. Voelde me al die tijd goed, maar onder de douche ben ik toch flauw gevallen. Gelukkig was er net iemand bij, dus ben niet gevallen ofzo. Heb dat nog nooit eerder gehad, maar wat voelt dat raar zeg! Met een rolstoel uit de badkamer gehaald, en eenmaal op de gang ging t weer goed. Het was gewoon te warm geweest daar onder de douche, dus na een tijdje mochten we gewoon naar huis.
Eerste ontmoeting van Senna met Elin vond ik echt bijzonder, ze was meteen heel lief, ik zei dat dit haar zusje was, en ze vroeg waar de baby was, haha.
Ben het op bed liggen nu wel zat dus ik hoop dat we snel naar buiten mogen met dit heerlijke weer. Morgen alweer de laatste dag kraamhulp, en dan ben ik pas volgende week woensdag met Elin en Senna samen thuis, dus kan t nog even rustig aan doen.
Hier nog wat foto's:
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Mijn bevallingsverhaal en foto's
Wat een mooi meisje! En wat kijkt Senna trots!!
Ik wens jullie heel veel geluk en ik hoop dat je gauw herstelt en van het mooie weer kan gaan genieten
Ik wens jullie heel veel geluk en ik hoop dat je gauw herstelt en van het mooie weer kan gaan genieten
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
3 mooie vrouwen/meisjes op de foto
Gefeliciteerd met jullie dochter!
Gefeliciteerd met jullie dochter!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heerlijk hoor! Wat een knappe (flinke!) meid hebben jullie erbij gekregen. Doe het maar rustig aan hoor, lekker genieten!
Gast- Gast
wat een mooi poppetje zeg, en s.enna kijkt inderdaad erg trots!
Gast- Gast
Wat een mooie foto's! Geniet van je grote en kleine meid!!
Gast- Gast
Wat zijn jullie mooi zo samen!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
wat een leuke foto's zeg.. trotse grote zus en wat een flinke meid hebben jullie gekregen zeg..
gefeliciteerd en geniet er lekker van!
leuke namen hebben je dochters trouwens
gefeliciteerd en geniet er lekker van!
leuke namen hebben je dochters trouwens
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Wat een plaatje! En, zoals de rest ook al zegt, wat een trotse grote zus. Ik vind de naam trouwens heel erg mooi!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooi meisje zeg!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ahh wat een popje !! Gefeliciteerd en een SUPER mooie naam heeft ze!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wat een knap meisje! En een trotse zus Mooie foto van jullie drietjes. Geniet lekker van elkaar!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Van harte gefeliciteerd! Wat een knappe meid zeg!
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Wow, wat een knap kindje zeg! En ook nog eens een superleuke naam!
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en klein zusje
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter en klein zusje
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Wat een heerlijke flinke meid.
Hopelijk gaat het gauw de goede kant op met je bekken en kun je gauw met je meiden naar buiten.
Gek idee dat over een week of 6 bij ons dat leuke roze pakje ook is gevuld
Hopelijk gaat het gauw de goede kant op met je bekken en kun je gauw met je meiden naar buiten.
Gek idee dat over een week of 6 bij ons dat leuke roze pakje ook is gevuld
Gast- Gast
Nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooie meid zeg! Geniet van elkaar!
Gast- Gast
wat een leuke foto's! En wat een heerlijk koppie met die bolle wangen
Zo te zien is Senna een trotse grote zus, geniet maar lekker van je 2 meiden, wat een rijkdom!!
Zo te zien is Senna een trotse grote zus, geniet maar lekker van je 2 meiden, wat een rijkdom!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Fijn dat alles goed gaat met jullie!
Wat een mooie meiden heb je zeg!! Hopelijk mag je snel buiten met ze pronken!
Welke vk was er bij je bevalling?
Gast- Gast
Waauww dat is idd snel gegaan. Wat een leuke foto's
Sterkte met je herstel !
Sterkte met je herstel !
Gast- Gast
Pritt schreef:Fijn dat alles goed gaat met jullie!
Ik had N. Was wel degene die ik t minst gezien had, maar vond t super met haar.
Meeko- Prater
Bedankt iedereen voor de complimenten, wij zijn ook super trots!
Meeko- Prater
Gefeliciteerd met jullie meisje, wat een mooie uitstraling heeft ze zeg! hopelijk kun je snel lekker naar buiten.
Gast- Gast
Wat een prachtig meisje, gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
gefeliciteerd! en wat een snelheid zeg!!
Had de foto met het speltje in haar haren wel verwacht haha!! die is zo cute
Had de foto met het speltje in haar haren wel verwacht haha!! die is zo cute
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» mijn bevallingsverhaal
» mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal
» mijn bevallingsverhaal
» Mijn bevallingsverhaal