Stoelhoezen verven
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stoelhoezen verven
Momenteel staan er in mijn huis 4 stoelen, type Henriksdal van Ikea. De witte hoezen die ik hierom heen heb zijn wit van kleur en zijn inmiddels best aan vervanging toe, maar in mijn huidge situatie vind ik 20,-euro per hoes best een bedrag om even neer te leggen en dus ben ik op zoek gegaan naar goedkopere oplossingen...
Zo kwam ik de textielverf van Dylon tegen. De kleur Pebble Beige spreekt mij wel aan, maar ik twijfel dan weer over hoeveel verf ik nodig zal hebben voor 4 stoelhoezen, of de verf echt mooi zal pakken op de hoezen, hoe vaak ik ze zal moeten verven, etc. Kortom, heeft iemand ervaring met het verven van zijn textielen stoelhoezen?
Zo kwam ik de textielverf van Dylon tegen. De kleur Pebble Beige spreekt mij wel aan, maar ik twijfel dan weer over hoeveel verf ik nodig zal hebben voor 4 stoelhoezen, of de verf echt mooi zal pakken op de hoezen, hoe vaak ik ze zal moeten verven, etc. Kortom, heeft iemand ervaring met het verven van zijn textielen stoelhoezen?
Stoplicht- Fluisteraar
- Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Stoelhoezen verven
Als het goed is staat er op de verpakking van de verf hoeveel je nodig hebt per gewicht stof. Dus een stoelhoes wegen, x4 en dan goed de verpakking lezen.
Ik heb nooit hoezen geverfd maar wel vaak kleding. Kan weinig mis mee gaan. Behalve dan dat de kleur donkerder wordt dan je misschien dacht (daarom goed wegen en lezen).
Ik heb nooit hoezen geverfd maar wel vaak kleding. Kan weinig mis mee gaan. Behalve dan dat de kleur donkerder wordt dan je misschien dacht (daarom goed wegen en lezen).
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Haar verven
» Textiel verven
» Verven glasvezelbehang
» Luxaflex verven
» Haar verven
» Textiel verven
» Verven glasvezelbehang
» Luxaflex verven
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: