Het Grote Slaap Topizzzzzz
+8
Pompoen
Sjaantje
Liz
Plien84
Roza
Suus
Bliss
Marin
12 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het Grote Slaap Topizzzzzz
Haha slaap lekker PB!
Ik wil ooohook maar film is nog steeds niet afgelopen en vriend nog niet thuis. Hoop dat ik er over kwartiertje ook in kan liggen, dan ga ik lekker lezen en dan met m'n boek in m'n hand in slaap vallen, dat vind ik ook heerlijk!
Ik wil ooohook maar film is nog steeds niet afgelopen en vriend nog niet thuis. Hoop dat ik er over kwartiertje ook in kan liggen, dan ga ik lekker lezen en dan met m'n boek in m'n hand in slaap vallen, dat vind ik ook heerlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Bliss schreef:Ik kwijl ook altijd in mn slaap Fijn, zo'n natte plek op het kussen!
Verder slaap ik erg onrustig, word soms wakker met het dekbed een kwartslag gedraaid... Verder droom ik héél veel en voel ik me nooit echt uitgerust. Ik slaap ook vrij licht en wil écht geen geluid horen, doe soms ook oordoppen in als t bijv. hard regent of waait (of als er iemand bij me slaapt).
Ik heb een redelijk harde matras en zo'n voorgevormd kussen.
Edit: ik kan trouwens echt niet zittend slapen (of ergens anders dan in bed/op de bank)! Ben ooit met de bus naar Spanje geweest, 24 uur duurde dat, en ik was de enige die 's nachts geen oog dicht deed!
Ik heb hetzelfde! Kan ook echt niet tegen geluid en mijn oordopjes liggen ook altijd klaar naast mn bed. Ik slaap echt NIET in een vliegtuig/bus/auto hoe moe ik ook ben. Vaak kan ik ook juist niet in slaap komen als ik heel moe ben, onwijs frustrerend.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Een waterbed, en dan niet gestabilliseerd. Vriend af en toe om laten draaien. Werkt ook wel denk ik
Gast- Gast
Joy_ schreef:Waarom is dat niet gezond Zusje? Ik zit ook heel vaak zo. Ik krijg heel snel last van m'n knieen als ik 'gewoon' zit, daarom trek ik ze bij lange stukken (of als ik gewoon lang op een stoel of bank zit) ook op. Zit gewoon het lekkerst en ik vind het heerlijk om mezelf er tussen te wurmen. (Oh en PrinsesBo, ik duw niet echt hoor, ik steun gewoon, de persoon voor me heeft er geen last van, nog nooit iets gehoord iig)
Dan verhoog je het risico op trombose volgens mij...
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Een waterbed, en dan niet gestabilliseerd. Vriend af en toe om laten draaien. Werkt ook wel denk ik
Hahaha nee dat lijkt me dan weer helemaal niks!
Marin- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Joy_ schreef:Waarom is dat niet gezond Zusje? Ik zit ook heel vaak zo. Ik krijg heel snel last van m'n knieen als ik 'gewoon' zit, daarom trek ik ze bij lange stukken (of als ik gewoon lang op een stoel of bank zit) ook op. Zit gewoon het lekkerst en ik vind het heerlijk om mezelf er tussen te wurmen. (Oh en PrinsesBo, ik duw niet echt hoor, ik steun gewoon, de persoon voor me heeft er geen last van, nog nooit iets gehoord iig)
Dan verhoog je het risico op trombose volgens mij...
Oh ja dat zou inderdaad wel kunnen! Op lange vluchten doe ik wel altijd oefeningen en loop ik wat rond omdat ik anders zo stijf word.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Haha slaap lekker PB!
Lekker slapen gaat m weer niet worden, vrees ik. Ben zo verkouden dat ik geen lucht aan kan soms.
Oe lekker is dat he, met boek in slaap vallen. Durf t alleen niet meer. Lees op de Ipad en ben bang dat die op de vloer knalt
Gast- Gast
Oh ja met de iPad zou ik het ook echt niet doen! Ik lees gewoon ouderwetse boeken, die helemaal omgevouwen zijn als ik dan 's ochtends wakker word
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef: Zit gewoon het lekkerst en ik vind het heerlijk om mezelf er tussen te wurmen.
Serieus, dat lijkt me nou zo lekker zitten! Als ik mensen helemaal opgekruld op de bank zie zitten, voeten onder zich opgetrokken, helemaal in elkaar gefrummeld, dan voel ik me wel eens 'jaloers' dat ik dat niet kan... Lijkt me zo heerlijk om jezelf in een hoekje van de bank of stoel te kunnen wurmen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha! Zonde!
Vorige week werd ik smorgens wakker met mijn bril op Was m vergeten af te zetten en vriend was t niet opgevallen. Hele nacht me bril op me kop gelegen.
Vorige week werd ik smorgens wakker met mijn bril op Was m vergeten af te zetten en vriend was t niet opgevallen. Hele nacht me bril op me kop gelegen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik hou trouwens van een middenmoot qua zachtheid matras. Vroeger had ik een keihard matras, nu een heerlijk comfortabel matras maar niet te zacht. Het liefst zou ik een deken willen die zo dik is dat je er in verdrinkt... Als ik toch eens rijk was!
Wij hebben sinds gister deze:
Was "maar" 69,95. Op zich goedkoop voor een lits jumeaux en hij is zoooo heerlijk fluffy!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
PrinsesBo schreef:Vorige week werd ik smorgens wakker met mijn bril op Was m vergeten af te zetten en vriend was t niet opgevallen. Hele nacht me bril op me kop gelegen.
Film is afgelopen, ik ga ook in bed liggen, hij roept me al, zzzzzz!
Marin- Lady Post-a-lot
Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Kan ik me mooi tegen hem aan krullen
Gast- Gast
Ja issie zo fluffy? Waar heb je hem gekocht? Want dat is idd niet duur. Mijn ouders hebben zo eentje van schapenwol ofzo. Die was wel een paar honderd euro en ik ben er zoooo jaloers op. Heb weleens onder zo'n dekbed geslapen toen ik tijdelijk weer even thuis woonde, omg wat heerlijk is dat!
Gast- Gast
Handig. Dat is mijn gelukkig nog niet overkomen. Alles wat ik op of aanhoudt, belandt meestal aan het voeteneind. Vraag maar niet, ik slaap denk gewoon heel wild.Sjaantje schreef:PrinsesBo schreef:Vorige week werd ik smorgens wakker met mijn bril op Was m vergeten af te zetten en vriend was t niet opgevallen. Hele nacht me bril op me kop gelegen.is mij laatst ook overkomen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Ik ben jaloers . Ik moet nog 17 dagen wachten, op zijn minst .
Gast- Gast
Nooit iemand met een blauw oog naast je wakker geworden, Smikkell?
Gast- Gast
Heeft iemand hier dan de ultieme tip voor mij?
Ik heb nu een goedkoop, dun synthetisch dekbed van de Hema, voornamelijk omdat het dan niet zo zwaar is om het dekbed in de hoes te krijgen. Ik heb het niet echt koud onder het dekbed (hoewel ik er soms nog eentje los bovenop leg in de winter) maar ik sliep laatst ergens onder een dekbed dat echt meteeeeeeen warm was. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn eigen warmte 'teruggestraald' voelde worden. Dat was zo lekker!
Iemand enig idee wat voor dekbed dat geweest kan zijn? Het was ook een vrij dun, synthetisch dekbed, dus lijkt me eigenlijk wel ideaal. Maar hoe kom ik erachter naar wat voor iets ik dan op zoek zou moeten gaan?
Edit: mijn ziekenhuisdekbed is trouwens ook ongeveer zo. Enorm dun, lijkt haast een laken, maar zo lekker warm!
Ik heb nu een goedkoop, dun synthetisch dekbed van de Hema, voornamelijk omdat het dan niet zo zwaar is om het dekbed in de hoes te krijgen. Ik heb het niet echt koud onder het dekbed (hoewel ik er soms nog eentje los bovenop leg in de winter) maar ik sliep laatst ergens onder een dekbed dat echt meteeeeeeen warm was. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn eigen warmte 'teruggestraald' voelde worden. Dat was zo lekker!
Iemand enig idee wat voor dekbed dat geweest kan zijn? Het was ook een vrij dun, synthetisch dekbed, dus lijkt me eigenlijk wel ideaal. Maar hoe kom ik erachter naar wat voor iets ik dan op zoek zou moeten gaan?
Edit: mijn ziekenhuisdekbed is trouwens ook ongeveer zo. Enorm dun, lijkt haast een laken, maar zo lekker warm!
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 11 dec 2011 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje schreef:Heeft iemand hier dan de ultieme tip voor mij?
Ik denk dat wij dat hebben... Tenminste het voldoet aan de beschrijving.
Is bij een beddenzaak gekocht.
Gast- Gast
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Jij een vriend ja?
Wie? Waar? Wanneer?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Sjaantje schreef:Even weggeknipt anders wordt het zo'n lange quote
Ik denk dat wij dat hebben... Tenminste het voldoet aan de beschrijving.
Is bij een beddenzaak gekocht.
Is dat niet enorm duur als je dat bij een beddenzaak haalt?
PrinsesBo schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Jij een vriend ja?
Wie? Waar? Wanneer?
Nog niet maar ik voorspel graag mijn eigen toekomst ...
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Slaap kindje slaap!
» Slaap jij met BH?
» Hoe slaap jij?
» Huilen in slaap
» Slaap jij met een knuffel?
» Slaap jij met BH?
» Hoe slaap jij?
» Huilen in slaap
» Slaap jij met een knuffel?