Het Grote Slaap Topizzzzzz
+8
Pompoen
Sjaantje
Liz
Plien84
Roza
Suus
Bliss
Marin
12 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het Grote Slaap Topizzzzzz
Roza schreef:
Ohh zo'n pyjamabroek zoek ik, maar is onvindbaar Ik heb sowieso jouw liefde voor Noorse patronen overgenomen geloof ik..
Hahaha jaa leuk! Het is alleen dit jaar echt ineens onwijs hip, je ziet het echt OVERAL. Dus kan me niet voorstellen dat je niet zo'n broek kan vinden. H&M heeft dat vast wel. Ik heb de mijne bij de Primark gekocht (maar al wel twee jaar geleden dus deze zullen ze niet meer hebben).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Gast- Gast
Nou, beter dan niks Joy.
Ik houd van een hard matras. Ons matras is nu type hard, maar wil eigenlijk aan mijn kant naar extra hard. Beter voor mn rug.
En ik slaap met 1 kussen.
Ik houd van een hard matras. Ons matras is nu type hard, maar wil eigenlijk aan mijn kant naar extra hard. Beter voor mn rug.
En ik slaap met 1 kussen.
Gast- Gast
Die app zou ik ook wel eens willen proberen Ik beweeg altijd al heel veel in mijn slaap, als kind al. Ik mag dan ook graag lang slapen, misschien wel omdat ik door al dat bewegen niet genoeg uitrust?
Ik krijg nu helemaal zin om in bed te kruipen
Ik krijg nu helemaal zin om in bed te kruipen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kwijl alleen als ik ene dutje doe overdag op de bank, nooit als ik 's nachts in bed slaap. Hoe kan dat nou.
Marin- Lady Post-a-lot
PrinsesBo schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe die App wil ik ook!
maar dat klopt wel wat de app zegt, dat je minder beweegtvals je diep slaapt. Heb op mn werk ook met slapen te maken Doe ook slaaponderzoeken bij patïenten.
Hmmm... Ik kan me niet voorstellen dat ik in de nacht stil lig eigenlijk. Ik heb het zo druk met van alles... Mss toch eens uit nieuwsgierigheid eens kijken...
Maar als je zo lich slaapt kom je nooit in je REM slaap en rust je niet goed uit.
Je zegt dat je heel erg snurkt, schrik je ook ooit snachts uit t niks wakker?
Ja heel soms maar ik slaap wel vast hoor, je kunt ook wel een feestje in mijn slaapkamer vieren zonder dat ik het merk. Als ik besluit om te gaan slapen dan slaap ik ook gelijk... Ik slaap alleen wel onrustig. Ik kreeg het een paar jaar geleden steeds benauwder tijdens het liggen, bleek ik een gebroken neus te hebben. Daar ben ik toen aan geopereerd maar sindsdien snurk ik nog harder. Ik wil alleen echt geen geklooi meer aan mijn neus dus ik durf niet meer naar de KNO arts
Gast- Gast
Haha, moet wel lachen om je omschrijving van jezelf, Zusje
Suus- Lady Post-a-lot
Ik heb daar nooit iets van gemerkt bij jou hoor.Zusje schreef:Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Ik slaap als een rupsje gedraait in mijn deken. S. zei ooit dat ik toch geen vlinder zou worden, dus wel uit mijn cocon kon komen. Ik ben slecht in dekens delen
Gast- Gast
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe die App wil ik ook!
maar dat klopt wel wat de app zegt, dat je minder beweegtvals je diep slaapt. Heb op mn werk ook met slapen te maken Doe ook slaaponderzoeken bij patïenten.
Hmmm... Ik kan me niet voorstellen dat ik in de nacht stil lig eigenlijk. Ik heb het zo druk met van alles... Mss toch eens uit nieuwsgierigheid eens kijken...
Maar als je zo lich slaapt kom je nooit in je REM slaap en rust je niet goed uit.
Je zegt dat je heel erg snurkt, schrik je ook ooit snachts uit t niks wakker?
Ja heel soms maar ik slaap wel vast hoor, je kunt ook wel een feestje in mijn slaapkamer vieren zonder dat ik het merk. Als ik besluit om te gaan slapen dan slaap ik ook gelijk... Ik slaap alleen wel onrustig. Ik kreeg het een paar jaar geleden steeds benauwder tijdens het liggen, bleek ik een gebroken neus te hebben. Daar ben ik toen aan geopereerd maar sindsdien snurk ik nog harder. Ik wil alleen echt geen geklooi meer aan mijn neus dus ik durf niet meer naar de KNO arts
Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Ik vermoed, miss mede door je gebroken neus, je apneus kan hebben. Nooit mis om eens te laten onderzoeken.
Gast- Gast
Haha, Smikkell, dekens delen kan ik ook slecht, ik trek altijd alles naar mij toe en lig er bovenop. Arme vriend
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik heb daar nooit iets van gemerkt bij jou hoor.Zusje schreef:Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Ik slaap als een rupsje gedraait in mijn deken. S. zei ooit dat ik toch geen vlinder zou worden, dus wel uit mijn cocon kon komen. Ik ben slecht in dekens delen
Waarschijnlijk sliep je zelf heel vast . Feline doet oordopjes in als ze bij mij is . Rupsje nooitgenoeg .
Gast- Gast
Jaaaaa, ik ook!PrinsesBo schreef:Ik wil eigenlijk wel naar bed nu...
Suus- Lady Post-a-lot
Ik hou er ook echt van! Meestal ben ik rond 22.00 uur ook al wel moe. Uitslapen vind ik daarentegen wel lastig. 9 uur is voor mij al behoorlijk lang.
We hebben nu een nieuw dekbed dus dat maakt het helemaal geweldig!
Ik slaap niet naakt, het heel jaar door in een boxershort met een hempje erop.
Die app heb ik ook maar meteen gedownload, ik knarsetand en wil dat wel eens horen!
We hebben nu een nieuw dekbed dus dat maakt het helemaal geweldig!
Ik slaap niet naakt, het heel jaar door in een boxershort met een hempje erop.
Die app heb ik ook maar meteen gedownload, ik knarsetand en wil dat wel eens horen!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Ik vermoed, miss mede door je gebroken neus, je apneus kan hebben. Nooit mis om eens te laten onderzoeken.
Dan stop je toch af en toe met ademen in je slaap? Want dat doe ik volgens mij niet hoor...
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Ik wil eigenlijk wel naar bed nu...
Ik ook!
Ik kan trouwens heel goed dekens delen, daar heb ik geen problemen mee. Plaats delen helaas wat minder, ik wil heel graag het hele tweepersoonsbed gebruiken. Niet zo handig met zo'n groot vriendje naast me Zodra ik alleen lig, lig ik echt met m'n benen helemaal schuin. Heel stom maar dat ligt ZO lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Hoelaat gaan jullie doordeweeks naar bed en staan jullie op?
Ik ga rond 9 uur/half 10 naar bed. Ga dan rond tien uur/half elf slapen. Moet om 06.30 uur op.
Ik ga rond 9 uur/half 10 naar bed. Ga dan rond tien uur/half elf slapen. Moet om 06.30 uur op.
Gast- Gast
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Dan stop je toch af en toe met ademen in je slaap? Want dat doe ik volgens mij niet hoor...
Dat hoeft niet perse.
Gast- Gast
Dan raad ik bij deze iedereen aan om een nachtje het bed met Zusje te delen. Veel betrouwbaarder dan welke App ook. Blijkbaar slaap ik dan toch diep en vast, als ik slaap.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik heb daar nooit iets van gemerkt bij jou hoor.Zusje schreef:Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Waarschijnlijk sliep je zelf heel vast . Feline doet oordopjes in als ze bij mij is . Rupsje nooitgenoeg .
Nu er dan toch een slaaptopic is wil ik van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik al 14 nachten achter elkaar heb geslapen, en dat na 1,5 jaar! Wel nachten van soms maar 4 uur, maar ik heb al bijna anderhalf jaar gemiddeld één nacht op drie dagen geslapen met hoogtepunten (of eigenlijk dieptepunten) van 7 uur in een week.
Gast- Gast
Ik vind het ook een beetje raar om na drie posts een diagnose te geven.Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Ik snap wel dat je geen zin hebt in de KNO, Zusje. Je was zo beroerd na de ingreep en ik moest laatst nog denken aan de tampons in je neus die zo´n pijn deden bij het verwijderen. Geen idee hoe ik daar op kwam eigenlijk.
Gast- Gast
Wat fijn, Smikkell! Het lijkt me ontzettend rot om zo weinig te kunnen slapen...
Suus- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Ik vind het ook een beetje raar om na drie posts een diagnose te geven.Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Ik snap wel dat je geen zin hebt in de KNO, Zusje. Je was zo beroerd na de ingreep en ik moest laatst nog denken aan de tampons in je neus die zo´n pijn deden bij het verwijderen. Geen idee hoe ik daar op kwam eigenlijk.
Geef ik een diagnose? Dat kun je hieruit niet doen.
Maar de dingen die ze zegt komen wel overeen met een apneu patroon. Dat is wat ik zeg, meer niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het ook een beetje raar om na drie posts een diagnose te geven.Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Het was niet eens de pijn, ik was dagenlang gewoon zo depri van de medicatie, ik wil het het liefst nooit meer hoeven te slikken. Dagen heb ik gehuild en toen idd die pijn... Oh als ik er aan denk gaan de rillingen over mijn rug, vreselijk...
Ik snap haar 'diagnose' wel hoor en ze stelt hem niet, ze geeft aan dat het zou kunnen. Ik heb er zelf weleens iets over zitten lezen kan ik me herinneren.
Goed om te lezen trouwens dat je zo veel weer slaapt!
Gast- Gast
Oe dat is idd niet fijn, Zusje!
Lijkt mij ook echt pijn doen.. En waar kreeg je die medicatie dan voor? Tegen de pijn?
Lijkt mij ook echt pijn doen.. En waar kreeg je die medicatie dan voor? Tegen de pijn?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Smikkell schreef:Ik vind het ook een beetje raar om na drie posts een diagnose te geven.Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Ik zou eens een keer naar of de huisarts of toch de kno gaan hiervoor.
Geef ik een diagnose? Dat kun je hieruit niet doen.
Maar de dingen die ze zegt komen wel overeen met een apneu patroon. Dat is wat ik zeg, meer niet.
Punt is gewoon dat ik heel mijn gezicht verkeerd gebruik want waarschijnlijk zo kwam door mijn neus. Die is gebroken toen ik jong was (niemand wist het, ik ook niet). Daardoor ademde ik verkeerd, met mijn mond open. Mijn tandarts wees mijn ouders erop en die zeiden vervolgens constant 'mond dicht' waardoor ik weer mijn mond dicht deed. Gevolg is nu dat ik mijn kaken klem als mijn mond gewoon dicht is. Als je ouder wordt zakt alles wat, ook daar bij je neus. Ik kreeg het daardoor benauwder en voila, zo kwamen we achter de breuk. Daarna kwam ik achter het klemmen (ik deed het niet bewust), door kaakpijn. Vreselijke pijn was dat. Kaakfysio gehad maar daarmee leer je het niet af natuurlijk. Ik ben me nu meer bewust van wat ik doe maar ik doe dat soort dingen dus ook in mijn slaap. Het blijft gewoon lastig allemaal.
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Slaap kindje slaap!
» Slaap jij met BH?
» Hoe slaap jij?
» Huilen in slaap
» Slaap jij met een knuffel?
» Slaap jij met BH?
» Hoe slaap jij?
» Huilen in slaap
» Slaap jij met een knuffel?