Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Grote Slaap Topizzzzzz

+8
Pompoen
Sjaantje
Liz
Plien84
Roza
Suus
Bliss
Marin
12 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het Grote Slaap Topizzzzzz Empty Het Grote Slaap Topizzzzzz

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:27

Hou jij ook zo van slapen? In bed liggen? Luieren? Wat is je favoriete pyjama? Tot hoe laat kan jij uitslapen? Wat is je favoriete slaap houding?

Meld je hier als je ook zo van slapen houdt! Zzzzzzz
Sleep
Het Grote Slaap Topizzzzzz Cutebabysleeping2560x16
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Grote Slaap Topizzzzzz Empty Re: Het Grote Slaap Topizzzzzz

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:30

Ik! Als ik het zou kunnen, dan lag ik meer in bed, dan dat ik er buiten zou staan. Ik slaap het liefste naakt, maar mijn lievelingspyjama is een mannenpyjama met daaroverheen een dikke Karl Kani Trui (Ooit vier gejat van mijn broertje en twee weer moeten teruggeven. Sad) Vroeger viel ik graag in slaap op mijn buik, maar tegenwoordig het liefst op mijn zij richting het raam. Niet dat ik ooit maar iets kan zien van buiten, want ik heb zonwerende rolgordijnen, maar het gaat om het idee. Ik word altijd wakker met mijn ogen gericht op de wasmachine. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:32

Aww, dat plaatje!
Ik ben gek op vroeg naar bed gaan, helaas mijn vriend niet laughcry
Ik zit dan ook altijd al heel vroeg in mn pyjama, een katoenen ruitjesbroek met sweater. In bed slaap ik overigens naakt.
Wij slapen in een boxspring van 1.80 x 2.10 m. Daarop ligt een dekbek van 2 bij 2 meter met een overtrek van katoen satijn I love you Ik lig in bed aan de rechtse kant, anders kan ik niet slapen.
Ik slaap het allerliefst op mn buik, maar de laatste tijd krijg ik daar rugpijn van. Dus dan maar op mijn linkerzij.
Uitslapen kan ik de ene keer beter dan de andere keer.

I I love you my bed!

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 11 dec 2011 - 8:32

Hell yeah! Slapen is mn grootste hobby Very Happy Ik duik er zo ook lekker vroeg in denk ik. Ik heb twee satijnen pyjama's die ik om de beurt draag, vind ik wel fijn. Ik slaap in allerlei houdingen, het meest op mn buik of op mn zij. Het verschilt hoe lang ik uit kan slapen, maar in elk geval is half 7 opstaan (doordeweeks) een ware hel voor mij :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:33

Ik hou van slapen maar doe het te weinig. Ik wil nooit iets missen, kan moeilijk dingen neerleggen of naast me neer leggen zeg maar... Daardoor ga ik vaak te laat naar bed en ik zal toch op tijd op moeten staan voor werk. In het weekend slaap ik amper uit. Ik zit toch in mijn ritme en wakker is wakker. Dan doe ik liever iets nuttigs, tenzij ik een leuke man naast me heb liggen, dan blijf ik graag nog even in bed natuurlijk Very Happy.

Ik lig het liefst op mijn rug maar mijn neus is behoorlijk fucked up dus dan snurk ik ook wel op mijn hardst. Buiten dat knars ik ook heel erg en praat ik in mijn slaap. Eigenlijk kan ik alles in mijn slaap. Ik kan omschakelen naar Engels, heb in het verleden ook gesmst en zelfs een telefoongesprek in mijn slaap gevoerd. Dat klinkt allemaal heel grappig maar daardoor heeft slapen niet altijd het gewenste effect. Door bv te praten in je slaap kom je minder goed aan je nachtrust toe dan als je dat niet zou doen.

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:34

In de zomer slaap ik ook graag naakt, maar in de winter is dat toch echt te koud! Ik heb nu toevallig mijn favoriete winter pyjama broek aan, kijk!

Het Grote Slaap Topizzzzzz C294d598

Ik heb ook echt zoooo'n zin om nu al in bed te gaan liggen, en lekker lang te blijven liggen!

Ik slaap heel vaak slecht, maar vannacht heb ik eindelijk weer eens echt goed geslapen, hmm..zo lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:37

Zusje schreef: Ik wil nooit iets missen, kan moeilijk dingen neerleggen of naast me neer leggen zeg maar...

Ja dat heb ik ook heel vaak. Ik wil best nu al naar bed, maar ik wil graag nog even met m'n vriend kletsen straks als ie thuis is en m'n film af kijken, dus dan blijf ik toch maar op. Terwijl ik wel moe ben.

Ik heb echt heel vaak nachten waar ik pas om 5 uur eindelijk een beetje echt in een diepe slaap val. Ik gebruik ook vaak die Sleep Cycle App op m'n iPhone. Geen idee of het echt werkt, maar volgens dat ding slaap ik ook echt niet diep. Pas in de ochtend lig ik vaak echt lekker, maar ja, dan moet ik alweer opstaan..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:38

Hoe weet die app nou of jij diep slaapt dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:39

Zomer, winter.... Ik slaap altijd naakt en heb geen electrische deken. Vriest het buiten, dan is het binnen, althans op mijn slaapkamer, ook heerlijk koud. Ik vind het zo heerlijk om in mijn eigen bed en alleen te kroelen. Het Grote Slaap Topizzzzzz 394967

Gast
Gast

Fijne broek Joy!
Ik slaap nog wel naakt, tegen mn vrien aan Rolling Eyes

Maar ben je niet bang dat je dalijk een moeilijk slaap ritme krijgt als je weer moet gaan werken bv?

Gast
Gast

Ikke ! Ik ben echt de uitslaapkampioen van dit forum wed ik Cool Toen S. er nog niet was kon ik handig tot een uur of 2 slapen als ik de dag ervoor om half 11 naar bed was gegaan. En dan gewoon écht slapen, slapen, slapen ! Heelijk vind ik dat ! Alleen gaat dat nu een beetje moeilijk haha en heb ik in 16 maanden nog maar 2 keer echt goed uit kunnen slapen. Maar het went Wink

M'n favo slaapkledij is toch wel een foute flanellen pyjama die een maat te groot is. Heerlijk !

Gast
Gast

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:40

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Je moet 'm onder je matras leggen en dan meet ie je bewegingen. Blijkbaar beweeg je minder/anders in je slaap. En daar maakt ie dan een grafiekje van. Maar dat zal wel niet helemaal kloppen hoor, al weet ik inderdaad dat ik heel erg licht slaap normaal gesproken. En daar rust ik dus níet van uit! M'n vriend heeft trouwens ook zo'n app voor Android en die neemt zelfs geluid op, dan kan je jezelf terugluisteren als je snurkt Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus zo 11 dec 2011 - 8:41

Ik hou van slapen I love you
Maar ik slaap vaak wel onrustig, dan droom ik half en denk half dat het echt is en daardoor rust ik niet echt uit, heel irritant soms!
Vanavond kruip ik er lekker op tijd in. Ik gaf gisteren een feestje, dus heb niet genoeg geslapen vannacht. Vannacht zal ik dus wel lekker slapen Very Happy
Ik lig meestal op mijn zij, soms op mijn buik.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:41

PrinsesBo schreef:
Maar ben je niet bang dat je dalijk een moeilijk slaap ritme krijgt als je weer moet gaan werken bv?

Ja dat is echt klote idd! Ik heb nu op zich ook een prima ritme hoor, ik lig tegenwoordig eigenlijk altijd wel voor 12en in bed. Alleen sta ik nu meestal rond 9 uur op, ipv 7 uur. Werk namelijk intussen wel weer 5 dagen in de week alleen hoef ik pas rond 10en te beginnen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:41

Ik hoef mezelf echt niet terug te horen, dan komt er helemaal geen vent meer in hier omdat ik me doodschaam Very Happy.

Gast
Gast

I I love you slapen! Helaas kan het niet meer onbeperkt.

Gast
Gast

Oe die App wil ik ook!
maar dat klopt wel wat de app zegt, dat je minder beweegtvals je diep slaapt. Heb op mn werk ook met slapen te maken Sleep Doe ook slaaponderzoeken bij patïenten. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:42

Zusje schreef:Ik hoef mezelf echt niet terug te horen, dan komt er helemaal geen vent meer in hier omdat ik me doodschaam Very Happy.

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:42

Joy_ schreef:
PrinsesBo schreef:

Ja dat is echt klote idd! Ik heb nu op zich ook een prima ritme hoor, ik lig tegenwoordig eigenlijk altijd wel voor 12en in bed. Alleen sta ik nu meestal rond 9 uur op, ipv 7 uur. Werk namelijk intussen wel weer 5 dagen in de week alleen hoef ik pas rond 10en te beginnen Wink

Oww echt? Sorry dat wist ik niet!
Watvoor baan heb je? Wat fijn voor je zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:43

Joy_ schreef:Ja dat snap ik ook niet helemaal. Je moet 'm onder je matras leggen en dan meet ie je bewegingen. Blijkbaar beweeg je minder/anders in je slaap. En daar maakt ie dan een grafiekje van. Maar dat zal wel niet helemaal kloppen hoor, al weet ik inderdaad dat ik heel erg licht slaap normaal gesproken. En daar rust ik dus níet van uit! M'n vriend heeft trouwens ook zo'n app voor Android en die neemt zelfs geluid op, dan kan je jezelf terugluisteren als je snurkt Wink
Maar dat ligt ook aan de dikte van je matras en aan je gewicht lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:43

PrinsesBo schreef:Oe die App wil ik ook!
maar dat klopt wel wat de app zegt, dat je minder beweegtvals je diep slaapt. Heb op mn werk ook met slapen te maken Sleep Doe ook slaaponderzoeken bij patïenten. Laughing

Hmmm... Ik kan me niet voorstellen dat ik in de nacht stil lig eigenlijk. Ik heb het zo druk met van alles... Mss toch eens uit nieuwsgierigheid eens kijken... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Roza zo 11 dec 2011 - 8:44

Joy_ schreef:In de zomer slaap ik ook graag naakt, maar in de winter is dat toch echt te koud! Ik heb nu toevallig mijn favoriete winter pyjama broek aan, kijk!

Het Grote Slaap Topizzzzzz C294d598

Ik heb ook echt zoooo'n zin om nu al in bed te gaan liggen, en lekker lang te blijven liggen!

Ik slaap heel vaak slecht, maar vannacht heb ik eindelijk weer eens echt goed geslapen, hmm..zo lekker!

Ohh zo'n pyjamabroek zoek ik, maar is onvindbaar Sad Ik heb sowieso jouw liefde voor Noorse patronen overgenomen geloof ik..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:45

PrinsesBo: Niets speciaals hoor, gewoon postbode en oppas tijdelijk
Smikkell: Ja ik denk niet dat ie daar rekening mee houdt, het is maar een app Wink Maar het is wel leuk om terug te zien wat je statistieken van de nacht zijn.

Houden jullie trouwens van een hard of zacht matras? En met hoeveel kussens slapen jullie?

Ik hou van een hard matras want dat voelt lekkerder aan mijn rug. Maar ik heb een heel zacht matras Sad En ik slaap met twee kussens, een gewone en zo'n Tempur. Dat slaapt ook zo lekker!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:45

Zusje schreef:

Hmmm... Ik kan me niet voorstellen dat ik in de nacht stil lig eigenlijk. Ik heb het zo druk met van alles... Mss toch eens uit nieuwsgierigheid eens kijken... Very Happy
Mijn zusje beweegt niet in haar slaap. ze gaat liggen en zo wordt ze ook weer wakker. Haar haren zitten ook altijd nog netjes. ow, en ze slaapt met een glimlach I love you

Ik beweeg heel veel als ik slaap. Mijn dekbed is ook vaak uit de hoes in de ochtend enzo.

Laatst aangepast door Smikkell op zo 11 dec 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:46

Zusje schreef:

Maar als je zo lich slaapt kom je nooit in je REM slaap en rust je niet goed uit.
Je zegt dat je heel erg snurkt, schrik je ook ooit snachts uit t niks wakker?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: