Het Grote Slaap Topizzzzzz
+8
Pompoen
Sjaantje
Liz
Plien84
Roza
Suus
Bliss
Marin
12 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het Grote Slaap Topizzzzzz
Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Kan ik me mooi tegen hem aan krullen
Ik ben jaloers . Ik moet nog 17 dagen wachten, op zijn minst .
Jij een vriend ja?
Wie? Waar? Wanneer?
Nog niet maar ik voorspel graag mijn eigen toekomst ...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:PrinsesBo schreef:Sjaantje schreef:Even weggeknipt anders wordt het zo'n lange quote
Ik denk dat wij dat hebben... Tenminste het voldoet aan de beschrijving.
Is bij een beddenzaak gekocht.
Is dat niet enorm duur als je dat bij een beddenzaak haalt?
Uh, volgens mij ging dat wel.. Maar wel echt kwaliteit.
Hebben daar ook dure dekbed overtrekken gekocht. En die komen er afgewisseld elke week op. Dus ene week de een en andere week de ander. Maar zit na 3 jaar nog niet 1 bolletje van t wassen in de stof. Super spul.
Laatst aangepast door PrinsesBo op zo 11 dec 2011 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Zusje schreef:PrinsesBo schreef:Oe, mijn vriend komt ook naar bed!
Kan ik me mooi tegen hem aan krullen
Ik ben jaloers . Ik moet nog 17 dagen wachten, op zijn minst .
Jij een vriend ja?
Wie? Waar? Wanneer?
Nog niet maar ik voorspel graag mijn eigen toekomst ...
Gast- Gast
Thnx, dan zal ik binnenkort eens gaan shoppenPrinsesBo schreef:Sjaantje schreef:PrinsesBo schreef:Sjaantje schreef:Even weggeknipt anders wordt het zo'n lange quote
Ik denk dat wij dat hebben... Tenminste het voldoet aan de beschrijving.
Is bij een beddenzaak gekocht.
Is dat niet enorm duur als je dat bij een beddenzaak haalt?
Uh, volgens mij ging dat wel.. Maar wel echt kwaliteit.
Hebben daar ook dure dekbed overtrekken gekocht. En die komen er afgewisseld elke week op. Dus ene week de een en andere week de ander. Maar zit na 3 jaar nog niet 1 bolletje van t wassen in de stof. Super spul.
Zusje schreef:Ja issie zo fluffy? Waar heb je hem gekocht? Want dat is idd niet duur. Mijn ouders hebben zo eentje van schapenwol ofzo. Die was wel een paar honderd euro en ik ben er zoooo jaloers op. Heb weleens onder zo'n dekbed geslapen toen ik tijdelijk weer even thuis woonde, omg wat heerlijk is dat!
Hij was van de week in de aanbieding op Ibood. Mijn vriend kwam ermee, maar volgens mij is die aanbieding maar 1 dag geldig... Misschien komt hij wel net als bij groupon vaker voorbij!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik weet wel een heel fijn dekentje!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Plien84 schreef:Zusje schreef:Ja issie zo fluffy? Waar heb je hem gekocht? Want dat is idd niet duur. Mijn ouders hebben zo eentje van schapenwol ofzo. Die was wel een paar honderd euro en ik ben er zoooo jaloers op. Heb weleens onder zo'n dekbed geslapen toen ik tijdelijk weer even thuis woonde, omg wat heerlijk is dat!
Hij was van de week in de aanbieding op Ibood. Mijn vriend kwam ermee, maar volgens mij is die aanbieding maar 1 dag geldig... Misschien komt hij wel net als bij groupon vaker voorbij!
Ah dat soort aanbiedingen is niks voor mij om in de gaten te houden . Ik ga volgend jaar weleens kijken bij een goede beddengoedwinkel . Bedankt in ieder geval voor de tip!
Gast- Gast
Ow Joy, zo'n dekentje zou ik ook wel willen ja!
Sjaantje schreef:Joy_ schreef: Zit gewoon het lekkerst en ik vind het heerlijk om mezelf er tussen te wurmen.
Serieus, dat lijkt me nou zo lekker zitten! Als ik mensen helemaal opgekruld op de bank zie zitten, voeten onder zich opgetrokken, helemaal in elkaar gefrummeld, dan voel ik me wel eens 'jaloers' dat ik dat niet kan... Lijkt me zo heerlijk om jezelf in een hoekje van de bank of stoel te kunnen wurmen...
Geloof me, 't zit ook voor geen meter!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Ik heb daar nooit iets van gemerkt bij jou hoor.Zusje schreef:Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Ik slaap als een rupsje gedraait in mijn deken. S. zei ooit dat ik toch geen vlinder zou worden, dus wel uit mijn cocon kon komen. Ik ben slecht in dekens delen
Haha, dat deed ik vroeger ook altijd...en nog steeds wel. Mijn moeder noemde me altijd rolmopsje...
Wij hebben allebei een eigen deken...omdat ik me er graag in rol en mijn man 'm liever tussen z'n benen propt...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja maar.... JOU geloof ik sowieso niet!тыквашка schreef:Sjaantje schreef:Joy_ schreef: Zit gewoon het lekkerst en ik vind het heerlijk om mezelf er tussen te wurmen.
Serieus, dat lijkt me nou zo lekker zitten! Als ik mensen helemaal opgekruld op de bank zie zitten, voeten onder zich opgetrokken, helemaal in elkaar gefrummeld, dan voel ik me wel eens 'jaloers' dat ik dat niet kan... Lijkt me zo heerlijk om jezelf in een hoekje van de bank of stoel te kunnen wurmen...
Geloof me, 't zit ook voor geen meter!
Ook ik meld me!
Ik ben slapen pas sinds 1,5 jaar gaan waarderen, vanaf het moment dat het ik het niet zelf meer onder controle had Wij hebben een vrij slechte slaapster hier in huis, dus heb al 1,5 jaar gebroken nachten. Het gaat de laatste tijd iets beter, maar het duurt wel weer even voordat ik mijn energie weer op peil heb. Nu kan ik zoooo genieten van slapen, ook al is het maar een powernap op de bank.
Ik ben slapen pas sinds 1,5 jaar gaan waarderen, vanaf het moment dat het ik het niet zelf meer onder controle had Wij hebben een vrij slechte slaapster hier in huis, dus heb al 1,5 jaar gebroken nachten. Het gaat de laatste tijd iets beter, maar het duurt wel weer even voordat ik mijn energie weer op peil heb. Nu kan ik zoooo genieten van slapen, ook al is het maar een powernap op de bank.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Even ovet het echte dekentje. Dat is geloof ik het dekentje waarom ik mij ooit op dit forum heb aangemeld. Je hebt het nog. Voor sommigen vast een dierbare deken, voor anderen iets minderJoy_ schreef:Ik weet wel een heel fijn dekentje!
Gast- Gast
Joy_ schreef:Ik weet wel een heel fijn dekentje!
Ik heb hetzelfde dekbedovertrek. Vind hem zo leuk!!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Jaa, ik hou heel veel van slapen!!
Als ik nergens mee naar toe ga doe ik sowieso mijn pyjama, vooral met dit weer. Heerlijk op de bank met een kopje thee!
Ik slaap het liefst op mijn rechterzij, maar merk dat ik vaak ook wakker wordt op mijn linkerzij. Het liefst zou ik rond 22.00u naar bed willen gaan, maar het wordt toch vaak 23.00u. Ik merk dat dat eigenlijk al te laat is voor mij, omdat ik de uurtjes echt nodig heb.. Als mijn wake-up light gaat wil ik het liefst nog even omdraaien, echt erg! Het is ook veel te lekker onder de warme dekens, haha.
Mijn favoriete pyjama nu:
en de heerlijke warme cosy sokken! Dat stond ook echt op de verpakking, maar ze zijn ook heerlijk cosy en met anti-slip aan de onderkant (kan ik ook niet uitglijden op het laminaat)!
Als ik nergens mee naar toe ga doe ik sowieso mijn pyjama, vooral met dit weer. Heerlijk op de bank met een kopje thee!
Ik slaap het liefst op mijn rechterzij, maar merk dat ik vaak ook wakker wordt op mijn linkerzij. Het liefst zou ik rond 22.00u naar bed willen gaan, maar het wordt toch vaak 23.00u. Ik merk dat dat eigenlijk al te laat is voor mij, omdat ik de uurtjes echt nodig heb.. Als mijn wake-up light gaat wil ik het liefst nog even omdraaien, echt erg! Het is ook veel te lekker onder de warme dekens, haha.
Mijn favoriete pyjama nu:
en de heerlijke warme cosy sokken! Dat stond ook echt op de verpakking, maar ze zijn ook heerlijk cosy en met anti-slip aan de onderkant (kan ik ook niet uitglijden op het laminaat)!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Hé die sokken zijn toch van de Primark? Heb ik ook! Heb ze in Leeds gekocht, "cosy boots" stond erop
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Klopt! Ze zitten echt heerlijk
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wil iemand mij wat slaap geven? Ik slaap al tijden bar slecht, vannacht had ik een nachtmerrie en ook die komen regelmatig terug. Bah word er een beetje hopeloos van. Dus ik ben bij deze jaloers op alle meiden die slapen als een roosje
Gast- Gast
Ik heb trouwens een rare regelmatige terugkerende droom. Heel vaak droom ik dat ik op vakantie ben en eenmaal op de plek van bestemming kom ik erachter dat ik van alles ben vergeten, zoals bijv. ondergoed, lenzenvloeistof, shampoo etc. etc. Ik heb dan altijd een heel ongemakkelijk gevoel in die droom en baal er enorm van! Ben dan ook altijd blij als ik weer wakker word. Raar hè?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zusje schreef:Haha je zusje die met een glimlach slaapt. Ze ligt erbij zoals elke vrouw dat zou willen... En dan kom ik, mond wagenwijd open, kwijl van hier tot Tokyo en keihard snurken... Het is nog een wonder dat niet al die mannen gillend weg zijn gerend. Blijkbaar maak ik het toch op de een of andere manier goed .
Haha zusje, ik moest lachen hierom!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik slaap graag, maar kan het niet zo goed Ik kom heel moeilijk in slaap, hoe moe ik soms ook ben.
Wanneer ik eenmaal goed slaap, kom ik liever het bed niet meer uit. Maar goed, dat werkt niet, wanneer de arbeid lonkt.
Ik draag standaard een te groot t-shirt in bed. Of het nu zomer of winter is. Het liefst slaap ik onder een zomerdekbed, of het nu zomer of winter is. Het liefst slaap ik in het pikkedonker en in een koude kamer.
En over een paar uur is het weer zo ver
Wanneer ik eenmaal goed slaap, kom ik liever het bed niet meer uit. Maar goed, dat werkt niet, wanneer de arbeid lonkt.
Ik draag standaard een te groot t-shirt in bed. Of het nu zomer of winter is. Het liefst slaap ik onder een zomerdekbed, of het nu zomer of winter is. Het liefst slaap ik in het pikkedonker en in een koude kamer.
En over een paar uur is het weer zo ver
Gast- Gast
Ik slaap elke nacht als een blok... erg raar. De sleep cycle heb ik ook wel eens geprobeerd en daar kwam uit dat ik binnen 15 minuten na het in slaap vallen als een blok in slaap val en dan pas weer wakker word zodra de wekker gaat.
Overigens slaap ik beroerd als ik het koud heb, dus ik zorg er altijd voor dat ik goed warm ben en blijf! Maar als ik eenmaal slaap.. pfoe, dan kan er een bom naast me afgaan.. ik hoor en merk NIKS.. tenzij mijn vriend ineens rechtop in bed zit of eruit stapt, dat merk ik dan weer wel..
Overigens slaap ik beroerd als ik het koud heb, dus ik zorg er altijd voor dat ik goed warm ben en blijf! Maar als ik eenmaal slaap.. pfoe, dan kan er een bom naast me afgaan.. ik hoor en merk NIKS.. tenzij mijn vriend ineens rechtop in bed zit of eruit stapt, dat merk ik dan weer wel..
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik hou van slapen maar doe het te weinig. Ik wil nooit iets missen, kan moeilijk dingen neerleggen of naast me neer leggen zeg maar... Daardoor ga ik vaak te laat naar bed en ik zal toch op tijd op moeten staan voor werk. In het weekend slaap ik amper uit. Ik zit toch in mijn ritme en wakker is wakker. Dan doe ik liever iets nuttigs, tenzij ik een leuke man naast me heb liggen, dan blijf ik graag nog even in bed natuurlijk .
Dit zou ik geschreven kunnen hebben!
Ik snurk volgens mijn man en ik knars (daar heb ik een bitje voor ter bescherming van mijn gebit).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Slaap kindje slaap!
» Slaap jij met BH?
» Hoe slaap jij?
» Huilen in slaap
» Slaap jij met een knuffel?
» Slaap jij met BH?